BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 05:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Swap silnika z 528i na M57 diesel
PostNapisane: 29 stycznia 2007, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Ottawa, Kanada
Witam.. mam takie dziwne pytanie. Niestety bede musial sprzedac swoja beemke niedlugo bo jade spowrotem do Kanady. Mam teraz 530d i moge powiedziec ze sie w jej za kochalem. Niestety samochod jest za mlody zeby mozna bylo zabrac do Kanady. Mozna natomiast zabrac silnik i inne duperele.
Wiec pytanie: Jak skomplikowana jest sprawa swapu silnika M52 na M57? Napewno tez trzeba wymienic skrzynie biegow. Co wiecej? Komputer, wiazki, jak z bakiem paliwa i przewodami paliwa? Wydech?

Mniej wiecej staram sie z orientowac jakie czesci sa potrzebne. 528i w Kanadzie sa dosc tanie, wiem ze zawieszenie od 528i wystarczy do M57... tylko chodzi o sam swap.. jest to baaardzo skomplikowane? Wiem ze tez sa nowe diesle biturbo, ale napewno jeszcze sa drogie no i niewiem jak wyglada sprawa z dopasowaniem do e39...

Dzieki z gory...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2007, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
to wszystko co wymieniałeś + wydech + wał +kompletnie wszystkie przewody(paliwowe itp.) +zegaray nawet+ chłodnica + mnustwo rzeczy które trudno przewidzieć.... najmniejszego sensu niema coś takiego robić.....
Turbodiesel530d napisał(a):
528i w Kanadzie sa dosc tanie,
skoro tak to kupuj 528 i nim jeżdzij....nie wiem co złego widzisz w 528 ? :zdziwko: jak uważasz że M52 B28 jest za słaby to szukaj 540i :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 02:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
528 i 530d maja tą sama moc i te same osiągi, różnia sie tylko momentem a co za tym idzie elastycznością. Nie widzę powodów do przeszczepu. Chyba, że czysta ekonomia, ale koszty zabiją oszczędności na paliwie.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL