BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 07:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] silnik 2,0 R6 230000 km
PostNapisane: 19 lutego 2007, 19:57 
witam - zwracam się z pytaniem do posiadaczy tego silnika - chodzi mi o silnik w e39 - jaki jest koszt generalnego remontu takiego silnika i mniej wiecej przy jakim stanie licznika nalezy go zrobic bo sprzedawca z niemiec ktory posiada bmw e39 zaleca zrobienie niedlugo generalnego remontu


Ostatnio edytowano 19 lutego 2007, 21:20 przez mardi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 20:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
silnik 2,0 6v 230000 km
kurcze ciązko będzie wyremontować ten silnik....wnioskuje że jest na tyle zuzyty że układ cylindrów zmienił się z r6 na v6 :rotfl: :rotfl:
co do kosztów to pewnie taniej było by wymienić jak remontować....

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Ukasz, przeciez pisze 6v a nie v6 wiec w aucie padlo 18 zaworów :zdziwko:
a tak powaznie po co remontowac lepiej zrobic swapa na 2,5 koszt pewnie bedzie mniejszy niz remont starego silnika..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 21:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
Ukasz, przeciez pisze 6v a nie v6 wiec w aucie padlo 18 zaworów
:mur: :mur: ośłepłem chyba już od tego siedzenia na forum :rotfl: masz racje to musi być awaria zaworów...

o swapie nie wspominałem.... i tak karzdy wie że wtedy należy 2,8 wstawić

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 21:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
mardi napisał(a):
witam - zwracam się z pytaniem do posiadaczy tego silnika - chodzi mi o silnik w e39 - jaki jest koszt generalnego remontu takiego silnika i mniej wiecej przy jakim stanie licznika nalezy go zrobic bo sprzedawca z niemiec ktory posiada bmw e39 zaleca zrobienie niedlugo generalnego remontu


Po pierwsze ten silnik to R6 bo to rzędowa 6 cylindrówka a po drugie to ten silnik jak ju ż niedługo do remontu to ma 530 tys co najmniej a nie 230tys. Koleś próbuje Cie obuć w złom kolego , ja mam u siebie na zegarze 230tys. a podejrzewam że oryginalnie jest ze 330tys. i latam na pełnym syntetyku , ciśnienie na cylindrach idealne .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 21:25 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
jaki jest koszt generalnego remontu takiego silnika i mniej wiecej przy jakim stanie licznika nalezy go zrobic


Głównymi problemami w tych silnikach są pierścienie i uszczelniacze zaworowe, ale zdarzają się także prowadnice łańcucha rozrządu. Nie piszesz nic o nietypowych objawach więc trudno przypuszczać na jakiej podstawie niemiec uważa że silnik ten wymaga generalnego remontu.
Trudno także w związku z tym naświetlić koszt remontu.
Na podstawie przebiegu auta nic się nie wywnioskuje. Remont może być konieczny równie dobrze po 400 tyś. albo po 30 tyś. - wszystko zależy jak kto jeździ :]

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL