BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 11:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 21:49 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
on jest za oslonami z przodu...moze to ci cos pomoze..nr.10

Obrazek

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
powiem co i jak w skrócie :
Egr znajduje sie :z przodu silnika ,idzie do niego gruba gumowa rura.Obok jest zbiorniczek od wspomagania.Od Egr wychodzi wezyk on leci na filterek,a filterek dokładnie znajduje sie naprzeciw bagnetu oleju,przykrecony do bloku silnika.Filierek od turbo masz po lewej stronie (czyli nie tej co bagnet),znajduje sie pod rura z nierdzewki (najlepiej ta rure zawiąż lub przypnij opaskami do rurek od klimy)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 22:19 
dzięki Panowie, jednak na dzisiaj dam sobie spokój, jutro z rana pójdę pogrzebać i mam nadzieję, że moje 3,0 wreszcie dostaje prawdziwą moc :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Czekamy na rezultaty. :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 16:27 
Wyczyściłem EGR, trochę było nagaru, ale nie mogłem znaleźć tego filterka, gdzie on się znajduję?

pzdr.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 18:59 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
rybik napisał(a):
Wyczyściłem EGR, trochę było nagaru, ale nie mogłem znaleźć tego filterka, gdzie on się znajduję?

pzdr.


filterki znajduja sie na zaworkach...Obrazek

te prostokatne ...trzeba sciagnac...opornie to sie sciaga ale mozna podwazyc i sciagnac do wyczyszczenia :)

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Zaworek EGR znajduje się z prawej strony silnika (patrząc z przodu auta) na wysokości bagnetu oleju, za tymi wszystkimi przewodami, jest przykręcony do bloku silnika dwoma nakrętkami na klucz "10". Ciężko sie tam dostać, ale jest do zrobienia.

Zaworek turbiny jest po przeciwnej stronie silnika pod metalową rurą od turbiny. Do niego jest łatwiejszy dostęp.

Z obydwu zaworków żeby je wyjąć musisz zdjąć dwa wężyki podciśnienia i wypiąć jedną kostkę.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 20:47 
Marcin napisał(a):
Zaworek EGR znajduje się z prawej strony silnika (patrząc z przodu auta) na wysokości bagnetu oleju, za tymi wszystkimi przewodami, jest przykręcony do bloku silnika dwoma nakrętkami na klucz "10". Ciężko sie tam dostać, ale jest do zrobienia.

Zaworek turbiny jest po przeciwnej stronie silnika pod metalową rurą od turbiny. Do niego jest łatwiejszy dostęp.

Z obydwu zaworków żeby je wyjąć musisz zdjąć dwa wężyki podciśnienia i wypiąć jedną kostkę.


to chyba wyczyściłem coś innego :znudzony: .

chociaż na innych zdjęciach była pokazana ta część i wyglądała tak samo jak to co ja czyściłem ;/.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 20:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Wyczyściłeś zapewne sam zawór EGR (skoro pisałeś o nagarze). Ja ci opisałem gdzie się znajdują zaworki sterujące EGR-em i turbiną w których są do wyczyszczenia tylko filterki.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 21:16 
Marcin napisał(a):
Wyczyściłeś zapewne sam zawór EGR (skoro pisałeś o nagarze). Ja ci opisałem gdzie się znajdują zaworki sterujące EGR-em i turbiną w których są do wyczyszczenia tylko filterki.


Wyczyściłem tą część z nr 10 z powyższego wykresu..... :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 21:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a filterki sa na tych zaworkach co pokazalem :]

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Cytuj:
Wyczyściłem tą część z nr 10 z powyższego wykresu.....


nie zaszkodzi :) ja to wogole wypiełem i auto pali mi 1,5l mniej :hyhy: (hymm nie wiem czemu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 23:13 
LEGO napisał(a):
Cytuj:
Wyczyściłem tą część z nr 10 z powyższego wykresu.....


nie zaszkodzi :) ja to wogole wypiełem i auto pali mi 1,5l mniej :hyhy: (hymm nie wiem czemu)


już zostałem objaśniony gdzie znajdują się filterki i będę działał po weekendzie raczej, bo wcześniej nie będzie czasu, jutro muszę założyć ringi na zegary :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 23:18 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
zbigniewst napisał(a):
te prostokatne ...trzeba sciagnac...opornie to sie sciaga ale mozna podwazyc i sciagnac do wyczyszczenia


zeby ktos zle nie zrozumiał Zbyszka zdjecie ktore wkleił przedstawia juz rozebrany filtr (nic wiecej nie trzeba rozbierac)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 23:51 
LEGO napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
te prostokatne ...trzeba sciagnac...opornie to sie sciaga ale mozna podwazyc i sciagnac do wyczyszczenia


zeby ktos zle nie zrozumiał Zbyszka zdjecie ktore wkleił przedstawia juz rozebrany filtr (nic wiecej nie trzeba rozbierac)


to ja jeszcze zrozumialem, ze mam rozebrac te prostokaty :zdziwko: .


Lego masz moze zdjecie calej obudowy filtrow?

pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2008, 00:11 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
LEGO napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
te prostokatne ...trzeba sciagnac...opornie to sie sciaga ale mozna podwazyc i sciagnac do wyczyszczenia


zeby ktos zle nie zrozumiał Zbyszka zdjecie ktore wkleił przedstawia juz rozebrany filtr (nic wiecej nie trzeba rozbierac)


masz racje..to sa juz same filterki :hyhy: rybikjak wyciagniesz te zaworki to bedziesz widzial :)

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2008, 10:21 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Dobra zrobiłem opis,miłego czytania http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=218698#218698


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 20:06 
LEGO napisał(a):
Dobra zrobiłem opis,miłego czytania http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=218698#218698


dzięki. masz plusa :).


Góra
  
 
 Tytuł: 330d urwanie mocy
PostNapisane: 10 marca 2008, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
a jest mozliwosc ze po wyczyszczeniu zaworka przy tubinie bedzie on nadal zle funkcjonowal?? Bo jak narazie zaworki wyczyscilem obydwa, przeplywomierz wymienilem na nowy orginalny bosch . I nadal czuc przerwanie mocy w granicach 3000obr. Jako przyspieszenie jest dobre lecz jest nadal przerwanie mocy. Czy zdarza sie ze te zaworki sie psuja??? i czy moze on sie np. zawieszac???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 330d urwanie mocy
PostNapisane: 11 marca 2008, 07:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Piaseczno
pawelw23 napisał(a):
a jest mozliwosc ze po wyczyszczeniu zaworka przy tubinie bedzie on nadal zle funkcjonowal?? Bo jak narazie zaworki wyczyscilem obydwa, przeplywomierz wymienilem na nowy orginalny bosch . I nadal czuc przerwanie mocy w granicach 3000obr. Jako przyspieszenie jest dobre lecz jest nadal przerwanie mocy. Czy zdarza sie ze te zaworki sie psuja??? i czy moze on sie np. zawieszac???


zdarza sie choc zadko, potrafia sie zawieszac. Trzeba było je pozamieniac miejscami i zobaczyl bys czy jest roznicaa... Ten od EGR jet mniej wazny, Ja u siebie zaslepielm EGR i teraz auto nawet dymka nie puscii, nie dlawi sie swoimi spalinamii... silniczek lepiej dopala ropkee, polecam na przyszłoscc taka operacje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL