Sprawdź tuleje wahacza tylniego, 100% masz wywalone, zwłaszcza prawa strona (wymienić parami). Jeżeli w/w tuleje są wywalone to będziesz miał taki objaw, że kierownica będzie lekko skręcona raz w prawo a raz w lewo. "Podwórkowy" warsztat też wykryje takie uszkodzenie tulei.
Cytuj:
Moze to glupia rada ale jesli przy lekkim kopnieciu przedniego kola lata ono ciut przod-tyl znaczy sie ze gdzies sa luzy. jesli przy skreconych nie lata znaczy sie koncowki drazka do wymiany
Głupia rada. BMW ma pływające zawieszenie (wszystko na gumach) i po kopnięciu MUSI koło "latać" do przodu i tyłu.
Cytuj:
Jak byłem na diagnostyce przy kupowaniu auta to zbieżność z przodu wychodziła mi +1 m/km
Jedź na geometrię zawieszenia a nie tylko na zbieżność. Zbieżność robiło się w maluchach, polonezach ect w BMW robi się geo... (ustawienie wszystkich kątów i zbieżności w zawieszeniu). Taką geometrię możesz zrobić tylko w jakimś dobrym zakładzie, gdyż każdy inny to zrypie tobie do końca ustawienia, albo dostaniesz odpowiedź że np. nie potrafią ustawić geometrii tylnego zawieszenia.