BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 04:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 17:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
panowie ja tam nie chce kitajcą słodzic ale moj stary LANOSEM przejechal jakies 140tysi km i tylko rozrusznik sie skonczyl w tym czasie wiadomo oleje paski klocki sie zmienia i lata.a ciekawe jest to ze to auto ja troche katowalem. i co dalej śmiga. ALE JA ITAK swoja bete kocham bo ma tyl naped i 6R.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 19:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
Po 1 nikt tu nie twierdzi że BMW jest jakoś nadzwyczajnie nie awaryjną marką. Ogólnie wiadomo że BMW lubi mieć fochy. Jednak co tu pisać, im bardziej skomplikowane samochody tym,większe prawdopodobieństwo awarii.
Co do Daewoo to jak najbardziej potwierdzam, miałem w domu matiza i od nowości do chwili sprzedania (6 lat i 130tys.km) auto nie popsuło sie dosłownie ani razu!!

Po 2. Jak szukałem swojego pierwszego BMW to interesowałem się tez Alfą 164. Ale twierdzenie że te auta są trwalsze od BMW to żenada :D Miałem styczność z Alfą 156 i 146 to te auta raz w miesiącu do mechanika jeździły.A oba samochody kupione jako nowe z salonu.
Wystarczy też spojrzeć na ulice, jakoś jak widzę 15 letnia Alfe to jest to już stary zardzewiały grat, na dodatek modele wtedy produkowane (33,145,155) są po prostu brzydkie no i niewiele różnią się w środku od Fiatów wtedy produkowanych.
Tak naprawdę Alfy zaczęły dobrze wyglądać od modelu (156, 166). Chociaż dzisiaj 156 mocno się zestarzało, no ale to wada każdego dosyć futurystycznego samochodu że szybko się jego sylwetka starzeje.....
No i ten napęd na przód :przestraszony:
No a tak na marginesie to już dawno minęła era aut bezusterkowych...... Nawet nowe Corolle to już nie to co kiedyś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 19:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Cytuj:
panowie ja tam nie chce kitajcą słodzic ale moj stary LANOSEM przejechal jakies 140tysi km i tylko rozrusznik sie skonczyl w tym czasie wiadomo oleje paski klocki sie zmienia i lata.a ciekawe jest to ze to auto ja troche katowalem.


potwierdzam :) moj starszy tez smiga lanosem `98 z gazikiem i nic sie nie psuje... a ode mnie tez dostal troche w kość, hehe :D

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 19:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 134
Lokalizacja: TarnĂłw
M_benz napisał(a):
z tego co widze to wychodzi na to ze daewoo jest najmniej awaryjna marka :P
ojciec ma na firme lanosa 99/00 przy 120 tys km przez ten okres tylko plyny,paski, klocki wymienial i niektore elementy zawieszenia :P


moj tato ma lanosa 99/00 przebieg 180tys km 1,5 dohc sedan
na benzynie auto lata :zdziwko: na gazie idzie 160-170 a na benzynie kolo 180-190 kiedys na prostej teraz sie osiagi pogorszyly napewno przez to ze uczyl nim jezdzic :wstyd:

_________________
Ojojoj ;d ?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Zauważyłem że Kornelio to ma takie napady, ataki jakieś- okresowo ich dostaje..

Przez 2-3, czasem 4 tygodnie jest spokój, później ni z gruszki ni z pietruszki, coś mu odbija i zaczyna (nie kończący się nigdy temat) o wyższości Alfy nad BMW... normalnie jak dejavu...
:zdziwko:

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 23:35 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
mcgiver napisał(a):
CHOĆBY BEEMKI BYŁY Z GÓWNA,
I TAK IM ŻADNA MARKA NIE DORÓWNA


:D :D :D

Cytuj:
Zauważyłem że Kornelio to ma takie napady, ataki jakieś- okresowo ich dostaje..

Przez 2-3, czasem 4 tygodnie jest spokój, później ni z gruszki ni z pietruszki, coś mu odbija i zaczyna (nie kończący się nigdy temat) o wyższości Alfy nad BMW... normalnie jak dejavu...


Może przekwita :szok: :rotfl:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 08:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
biały napisał(a):
Kornelio napisał(a):
napisz kplejny raz - to nie jest awaryjnosc ale wysoki koszt eksploatacji samochodu klasy premium marki BMW :D przeciez one sie nie psuja...to tylko eksploatacja... :D


Kornelio nudzisz :kwasny:


poki co to widze wieksza awaryjnosc niz Alf...


Kornelio w jednym moge Ci przyznac racje, w Alfie na pewno rzadziej padaja tylne mosty.
Poza tym Alfa jest dla mnie synonimem tandety, przerostu formy nad trescia, udawania, nasladowania, zalosnosci i robienia wody z mozgu klientowi (cuore sportivo i inne tego typu zenujace hasla przypisywane produkta marki ktora do dzis nie wyproduklowala nic szybszego od 25 letniego M5). moglbym jeszcze wymieniac "cechy" tych cudownych pojazdow.... ale mi sie nie chce.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 08:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
Stones1 jest taka zasada opracowana na starych polonezach, fiatach, maluchach, że jeżeli czegoś nie trzeba to się nie wymienia. Nikt Ci we wspomnianych autach nie wymieni ot tak o płynu w hamulcach, czy moście. Najczęściej po takich wymianach ciekną pompy. Wiem, że BMW to nie takie złomy, ale jak by nie było to wiekowe auta. Stary olej z czasem robi się gęsty, wymiana na nowy tylko wypłukuje cały syf i potem dyfer huczy, pompy ciekną itp.
Wiem że to co napisałem to istne druciarstwo, sam jestem twierdze, że wszystkie częsci eksploatacyjne trzeba wymieniać na czas, ale moi znajomi (jeden z MB Sprintera) podpowiada, żeby tak nie robić. Sam wykończył dwie pompy hamulcowe tylko dolewając brakującego płynu hamulcowego.

Wiem, że E38 twojego brata to nowe auto, ale jak by niebyło ma swoje 10 lat i miało prawo coś się posypać niestety :kwasny:


most nie huczal.. prosze Cie to nie "beczka" z taxi...



co Ty piszesz??? No nie...to moze oleju nie wymieniac w silniku? A pompa cieknie zawsze gdy ktos jezdzi na H2O a pozniej wlewa plyn - w takim wypadku pompa zawsze zacznie ciec. Wiesz samochod byl do konca serwisowany w ASO wiec mysle ze olej byl wymieniany w dyfrze co 60 000km jak przewiduje BMW. Padł i koniec co zrobic... przejechal 220 000km i sie rozpadl, trudno, to pierwsze BMW w naszej rodzinie w ktorym do tego doszlo, wiec pewnie byla jakas wada, spadlo zabezpieczenie z osi z satelitami i stalo sie. Czy oznacza to ze BMW robi dyfry na 200 000? No nie koniecznie bo moj kolega ma 730i z LPG ktorym zrobil ponad 100 000km i wlasnie dobija do 500 000km. Brat mial 750iL z 87 - brak problemow z mostem, ja mialem 750iL z 92 - brak problemow z mostem, w moim 750i z 95 jak narazie brak problemow z dyfrem. W KAZDYM Z TYCH SAMOCHODOW olej w dyfrze wymenialismy w ASO tuz po kupnie samochodu.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 08:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
biały napisał(a):
Kornelio napisał(a):
napisz kplejny raz - to nie jest awaryjnosc ale wysoki koszt eksploatacji samochodu klasy premium marki BMW :D przeciez one sie nie psuja...to tylko eksploatacja... :D


Kornelio nudzisz :kwasny:


poki co to widze wieksza awaryjnosc niz Alf...



:rotfl: :hurra: :09: :27: :29:



:keep: nie martw sie Kornelio, kiedys bedziesz mial ALFE.


p.s.

Kornel nie przyszlo Ci do glowy ze mniej na www.bmw-sport.pl opisow zepsucia sie Alfy nzi BMW, bo chyba nikt z forumowiczow nie jezdzi padlem spod znaku ALFA ROMEO?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 09:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
stones1 napisał(a):
Kornelio w jednym moge Ci przyznac racje, w Alfie na pewno rzadziej padaja tylne mosty.
:super: :rotfl: fakt bo ich tam nie ma!!!
co do alfy o której pisałem wcześniej to, w tamtym roku ją odkupił od firmy jeden z pracowników, ale niewiem czy przez niechlujstwo czy przez niewiedzę niedolewał oleju i po dwóch miesiącach zarznoł silnik .
Żenada :zdziwko: żeby w 4letnim samochodzie ubywało 0,6 litra oleju na 1000km, i żeby serwisant twierdził że to jest normalne :zdziwko: ,napewno by natym lepiej wyszedł jakby sobie kupił 20 letnią beemkę.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 09:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mcgiver napisał(a):
stones1 napisał(a):
Kornelio w jednym moge Ci przyznac racje, w Alfie na pewno rzadziej padaja tylne mosty.
:super: :rotfl: fakt bo ich tam nie ma!!!
co do alfy o której pisałem wcześniej to, w tamtym roku ją odkupił od firmy jeden z pracowników, ale niewiem czy przez niechlujstwo czy przez niewiedzę niedolewał oleju i po dwóch miesiącach zarznoł silnik .
Żenada :zdziwko: żeby w 4letnim samochodzie ubywało 0,6 litra oleju na 1000km, i żeby serwisant twierdził że to jest normalne :zdziwko: ,napewno by natym lepiej wyszedł jakby sobie kupił 20 letnią beemkę.


ojj widze ze kolega mcgiver G wie...poczytaj sobie kolego a dowiesz sie ze tylne dyfry jednak sa i RWD tez sa...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 09:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Kornelio napisał(a):
ojj widze ze kolega mcgiver G wie...poczytaj sobie kolego a dowiesz sie ze tylne dyfry jednak sa i RWD tez sa...

alfy to niejest temat który mnie fascynuje :kwasny: więc mogę być niedoinformowany ,ale napewno te dyfry w alfie to były wyjątki.
wiem tylko że alfa romeo to nie jest samochód moich marzeń

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 10:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
w kazdym razie dyfer sie rozpadl u mojego brata i na pewno to nie jest pozytwyna wiadomosc o trwalosci podzespolow w BMW. Jednak z mojego doswiadcznia wynika ze to rzadkosc.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
czyli jezeli kupuje samochod w ktorym przez ostatnie 8 lat nie byl wymieniany plyn hamulcowy to Ty zalecasz DALEJ NIE WYMIENIAC ??

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Płyn hamulcowy to chyba jednak lepiej wymieniac.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie, bo bedzie cieklo......

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
stones1 napisał(a):

most nie huczal.. prosze Cie to nie "beczka" z taxi...


Ale generalnie trzeba podejść do tego tak: auto serwisowane, to smiało trzeba dalej wymieniać wszystkie płyny, auto nieserwisowane- lepiej bądź ostrożny z wymianami.


Czyli jak bylo wymieniane regularnie to wymienaic, a jak wszytsko jest stare to NIE WYMIENIAC?? Nie no to chyba troche na odwrot..... Nieserwisowane przechodzi w tryb nieserwisowania i nic juz nie wolno robic tylko jezdzic i jezdzic... fajne ;)



Jak juz pisalem spadlo zabezpieczenie z osi satelit - wada mostu i tyle. Tego konkretnego. Wymiana oleju tu nie miala nic do rzeczy. Po prostu i tak i tak by sie to stalo. Felernie zlozony dyfer i tyle. Zdarza sie niestety.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Frank napisał(a):
Płyn hamulcowy to chyba jednak lepiej wymieniac.

dokładnie , też się z tym zgadzam. :ok:
Beemki mają takie mocne hamulce że jeśli by płyn był kilka lat nie wymieniany to w wersjach z abs-em może dojść do zablokowania mini zaworów odpopwiadających poprawnemu działaniu abs i wtedy sprubój wyjechać takim samochodem na śliską drogę to przy pierwszym dotknięciu pedału jesteś w rowie .
Inna sprawa jest z hamulcami bez abs bo w tych wersjach hamulce już nie są takie mocne żeby można je było łatwiej kontrolować.
Zabesem czy bez płyn należy regularnie wymieniać wg wskazań producenta bo stary płyn ma z biegiem czasu obniżoną temp wrzenia co powoduje wytrącanie się w płynie pęcherzyków pary wodnej i co zatym idzie hamulec słabnie i pedał robi się gumowy.
apropo ile wchodzi płynu do mojej wersji bo mam w planach wymianę???

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2007, 12:11 przez mcgiver, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
--------------


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2007, 13:11 przez Piotr_Ł, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 11:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Piotr_Ł napisał(a):
stones1 napisał(a):
czyli jezeli kupuje samochod w ktorym przez ostatnie 8 lat nie byl wymieniany plyn hamulcowy to Ty zalecasz DALEJ NIE WYMIENIAC ??


Piotr_Ł napisał(a):
auto nieserwisowane- lepiej bądź ostrożny z wymianami.


W TAKIM AUCIE WYMIANA TO MUS ZANIM GDZIEKOLWIEK WYJEDZIEMY NA JAKAKOLWIEK DROGE!!!ZACZNIE CIEKNAC?TRUDNO - TRZEBA WYMIENIC USZCZELKI.CHYBA LEPIEJ NIZ SIE ZABIC Z BRAKU HAMULCOW HMM?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL