BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 18:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 07:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
shark8 napisał(a):
maglownice wymienialem juz 2 razy i dalej jest tak samo:( auto na 1000% bezwypadkowe, sam juz nie wiem co dalej z tym robic:( autem poprostu nie idzie jezdzic. na prostej gladkiej drodze jest ok jade 170-180km/h puszczam kierownice i jedzie prosto, wystarcza male koleiny, woda, dziury i auto lata jak szalone...


Mam dokladnie to samo :kwasny: a sprawdzales kolumne kierownicy??krzyzak itp...?i sprwadz jeszcze te poduszki amortyzatorow, ja mialem wymieniane tylko tylne przy wymianie amorow...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 07:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
kolumny jeszcze nie sprawdzalem, krzyzak nie ma luzu na pewno, dzisiaj jade do mechanika zeby mi sprawidzl przod- amortyzatory, te poduszki, łożyska, ale cos mi sie wydaje ze to nie bedzie tego wina bo juz stracilem nadzieje ze te auto bedzie jeszcze jezdzic dobrze :( :( :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 08:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
ja bym jeszcze założył mniejsze koła, porzycz od kogoś może i się przejedź.
Może wężcze opony albo te są zużyte. Od opon zależy bardzo dużo, może są już zużyte??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 08:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
shark8 napisał(a):
maglownice wymienialem juz 2 razy i dalej jest tak samo:( auto na 1000% bezwypadkowe, sam juz nie wiem co dalej z tym robic:( autem poprostu nie idzie jezdzic. na prostej gladkiej drodze jest ok jade 170-180km/h puszczam kierownice i jedzie prosto, wystarcza male koleiny, woda, dziury i auto lata jak szalone...


A geometrię z tyłu ustawiałeś?
Tuleje tylnego wózka wymienione(4 główne)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 12:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
opony wymieniałem tez 2 razy- pozyczylem od znajomego i nic to nie dalo. tydzien temu wymieniali mi w serwisie wlasnie te 4 tuleje tylnego wozka+ geometria przodu i tylu zaplacilem za ten interes 2380zl i dalej plywa:( a moze znacie jakiegos dobrego fachowca z okolic poznania ktory zna sie na rzeczy a nie taki ktory wmawia ze ,,ten typ tak ma,,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 17:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
amortyzatory przód sprawdone- wszystko ok. zapomnialem dodac ze podczas pokonywania zakrętów, łuków gdy dodaje gaz auto ściąga w lewo a jak puszczam leci w prawo, co jest grane??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 17:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
shark8 napisał(a):
amortyzatory przód sprawdone- wszystko ok. zapomnialem dodac ze podczas pokonywania zakrętów, łuków gdy dodaje gaz auto ściąga w lewo a jak puszczam leci w prawo, co jest grane??


Może coś ze sterowaniem maglownicy?Sprawdzałeś na kompie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 17:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
nie sprawdzalem. ale wiem ze maglownice mam bez serwa, dosyc ciezko chodzi mi kierownica i nie odbija do konca przy mniejszych predkosciach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Mi też kierownica nie odbijała jak na maxa skręciłem, pojechałem na geometrie kazalem wszystko idealnie poustawiac w zielone pola i problem zniknął i lepiej się prowadzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
shark8 napisał(a):
nie sprawdzalem. ale wiem ze maglownice mam bez serwa, dosyc ciezko chodzi mi kierownica i nie odbija do konca przy mniejszych predkosciach.


Jak bez serwa?Masz zwykłe wspomaganie albo serwotronic.


Ostatnio edytowano 24 czerwca 2009, 06:58 przez speedy-X5, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
mam na pewno bez serwa. nie wiem jakie to jest multitronic ale zadne wtyczki czy przewody do niej nie ida i dlatego mi sie wydaje ze ona nie jest sterowana komputerowo. wychodzily dwa rodzaje maglownic z serwotronic i bez- ja mam wlasnie ta bez...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 07:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
shark8 napisał(a):
mam na pewno bez serwa. nie wiem jakie to jest multitronic ale zadne wtyczki czy przewody do niej nie ida i dlatego mi sie wydaje ze ona nie jest sterowana komputerowo. wychodzily dwa rodzaje maglownic z serwotronic i bez- ja mam wlasnie ta bez...


Oczywiście chodziło mi o serwotronic.
Wahacze wymieniałeś wszystkie z przodu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 10:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
u mnie tez kiera nie odbija do prostego :kwasny: przy wymianie amorow, koncowek i drazkow PONOC robili geometrie ale dzisiaj jade to sprawdzic, wyczulem delikatny luz na kierownicy i nie wiem co to moze byc, wszystko mam wymienione...nie masz jakis luzow przy delikatnym ruszaniu kierownicy na postoju przy odpalonym aucie?normalnie podczas jazdy tego nie czuc ale jak sie stoi i z wyczuciem pokreci kiera to jest to wyczuwalne, sprawdz to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 13:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
wlasnie wrocilem z warsztatu, wiec tak, dokrecono mi kolumne kierownicza, tzn jakies laczenie chyba chodzilo o krzyzak, kiera teraz juz chodzi troche ciezej i nie szarpie na dziurach i koleinach. Nastepna rzecza jaka mi zrobiono to zbierznosc, najpierw z tylu potem z przodu, i to bylo przyczyna takiego zachowania sie auta. Z tylu byla przestawione o 6stopni a z przodu o 9stopni :kwasny: teraz autko prowadzi sie tak jak powinno i wszystko gra. Zaplacilem 120zł ale warto bylo teraz prowadzi sie jak prwadziwe BMW :D sprawdz zbierznosc w swoim autko calkiem mozliwe, ze u Ciebie rozwniez to jest przyczyna takiego zachowania sie samochodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
geometrie sprawdzalem kilka razy, wczoraj wymienili mi tylne amortyzatory ktore byly niby ok pokazywalo 60% i jest znaczna poprawa, tyl auta spisuje sie dobrze, chce wymienic jeszcze przody ktore tez maja niby 60% ale nie wiem czy to cos pomoze no i dosyc drogi to interes. patrzylem na te luzy- sa ale naprawde minimalne. mam obiaw taki- jak przednie kola chwyca dzure np z prawej strony to od razu ciagnie w prawo, podczas mokrej drogi zachowuje sie tak jakby w odole nie mal przyczepnosc w przednich kolach:( nie wiem co mam juz z tym robic:(:(:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
Jak masz amorki 60% to na 100% musisz już wymieniać.W każdej BMW która miałem 60% oznaczał koniec amorów....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: poznaĂą
ok dziekuje panowie. jade dzisiaj kupic te amortyzatory i dam znac po wymianie jaki jest efekt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 16:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
speedy-X5 napisał(a):
60%


To oznacza już koniec amorow?Od kiedy?Wiesz ile maja sprawnosci nowe dopiero co zalozone amortyzatory?Moim zdaniem piszac ze 60% to juz nie dobre amory to gruuuuuba przesada! :cisza:

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
shark8 napisał(a):
...mam obiaw taki- jak przednie kola chwyca dzure np z prawej strony to od razu ciagnie w prawo, podczas mokrej drogi zachowuje sie tak jakby w odole nie mal przyczepnosc w przednich kolach:( nie wiem co mam juz z tym robic:(:(:(


mialem identyczne objawy z tym "uciekaniem" auta, wczesniej mialem wymienione amory i teraz dopiero zbierznosc ustawiana (podejrzewam, ze byla walnieta jeszcze przed wymiana amorow, bo mialem ten problem od momentu kupna autka), wiec moze jak wymienisz amorki i ustawisz na nowo zbierznosc to problem zniknie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
shark8 napisał(a):
...mam obiaw taki- jak przednie kola chwyca dzure np z prawej strony to od razu ciagnie w prawo, podczas mokrej drogi zachowuje sie tak jakby w odole nie mal przyczepnosc w przednich kolach:( nie wiem co mam juz z tym robic:(:(:(


mialem identyczne objawy z tym "uciekaniem" auta, wczesniej mialem wymienione amory i teraz dopiero zbierznosc ustawiana (podejrzewam, ze byla walnieta jeszcze przed wymiana amorow, bo mialem ten problem od momentu kupna autka), wiec moze jak wymienisz amorki i ustawisz na nowo zbierznosc to problem zniknie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL