BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 18:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
-------------


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2007, 13:11 przez Piotr_Ł, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Piotr_Ł napisał(a):
Jeszcze raz przejżałem moje wypowiedzi w tym wątku i nigdzie nie napisałem, że nie należy wymieniać płynu hamulcowego więc nie wiem o po co się denerwujecie. Napisałem: "Stones1 jest taka zasada opracowana na starych polonezach, fiatach, maluchach, że jeżeli czegoś nie trzeba to się nie wymienia. Nikt Ci we wspomnianych autach nie wymieni ot tak o płynu w hamulcach, czy moście..... Wiem że to co napisałem to istne druciarstwo, sam jestem twierdze, że wszystkie częsci eksploatacyjne trzeba wymieniać na czas, ale moi znajomi (jeden z MB Sprintera) podpowiada, żeby tak nie robić."
Więc o co kłutnia ? Sam twierdze, że powinno się takie płyny wymieniać, ale nie powinno dziwić, że jak wymieniasz płyn hamlcowy to mogą Ci się odpowietrzniki pourywać (choć w BMW są one dobrze zabespieczone), pompa może cieknąć, most może po wymianie zacząć huczeć, w ASB może Ci zacząć ślizgać Ci się skrzynia. To czy chcesz wymienić czy nie zależy od użytkownika. Może ten tekst o tych polonezach was tak ruszył, jeśli tak to moge go edytować.
Kornelio napisał(a):
W TAKIM AUCIE WYMIANA TO MUS ZANIM GDZIEKOLWIEK WYJEDZIEMY NA JAKAKOLWIEK DROGE!!!ZACZNIE CIEKNAC?TRUDNO - TRZEBA WYMIENIC USZCZELKI.CHYBA LEPIEJ NIZ SIE ZABIC Z BRAKU HAMULCOW HMM?
Zabic z braku hamulców to tylko w Alfach a nie BMW. Od tak o Ci nie padną hamulce, chyba że padnie Ci przewód hamulcowy. Jak chcesz je mieć sprawne to lepiej przyjżyj się przewodom hamulcowym. U mnie w aucie były sparciane i bardziej mi zależało na ich wymianie niż na wymianie płynu hamulcowego.


kolego majac mega stary plyn ktory z natury jest higroskopijny po ostrym hamowaniu mozesz sie zdziwic jak sie zagotuje i pedal bedzie twardy...wtedy nici z hamowania...ale co tam jezdzijcie sobie na starym byle nikt z was we mnie nie przypierd....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
hamulce w alfie czy bmw; wymiany płynów i stan przewodów jest sprawą życia i śmierci. :]

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
W 750iL e32 mechanik nie do konca spuscil stary plyn (debil... ) i dolal Ferodo DOT 4, twierdzac ze wymienil CALOSC. Po kilku hamowaniach z 200 do 60 km/h (wtedy jeszcze troche inaczej prowadzilem samochod...) zniknely hamulce NIEMAL DO ZERA. Po wymianie u mojego akutalnego mechanika na DOT 4 ze spuszczeniem calkowitym statego plynu problem zniknal.. Takze tu nie chodzi o ALFE czy nie ALFE.. Plyn trzeba co 2 lata obowiazkowo wymienic a w swiezo kupionym samochodzie bezwglednie nalezy wymienic najlpeiej wszytskie plyny/oleje/filtry (rowniez w dyfrze jesli przewiduje to plan serwisowy)


PO WYMIANIE OLEJU MOST BEDZIE HUCZAL??? Po PRAWIDLOWEJ z prawidlowym olejem NIGDY. no mi przynajmniej ni huczy.. gdybym wlal zly olej to zgoda.

PO wymiania plynu hamulcowego na nowy rozszczelni sie SPRAWNA pompa/cylinderek/zacisk??? NIGDY.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10


9 to klej do srub? ciekawe czemu nie uzywali go do pomp olejowych...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
stones1 napisał(a):
ciekawe czemu nie uzywali go do pomp olejowych

:rotfl: :rotfl:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 12:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
9 to klej do srub? ciekawe czemu nie uzywali go do pomp olejowych...


wg opisu to jakies płynne uszczelnienie ...klej do gwintów to w DE nazywają Schraubensicherung...
ale moge sie mylic

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 13:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
pewnie silikon.

Frank dzis jedziemy po dyfer, wieczorem, dla brata. Chyba warto wymienic uszczelniacze na wejscie walu i polosi? i olej? jak sadzisz?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 13:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
Chyba warto wymienic uszczelniacze na wejscie walu i polosi? i olej? jak sadzisz?


ja wyznaje zasade, ze jak juz sie cos rozkreci to przy składaniu nalezy wymienic tyle uszczelek, uszczelniaczy i oringów ile się da. Bo pozniej rozbierac cos drugi raz , gdyz się rozciekło z winy oszczedzania na wartych grosze uszczelkach , to porazka. Olej obowiazkowo tez zmienic. Nie wiadomo co tam pływa w tym dyfrze.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 13:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
dzwonilem do ASO mowi ze po VINIE nie da sie sprawdzic, ale sa dwa dyfry, ze szpera i bez w 750i....... ????

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 14:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
ze szpera i bez w 750i....... ????


nie bede tego komentował :rotfl: chyba Pan z ASO sie napalił czegos. To moze ASC+T/DSC tez nie miały jakies 750 ?? Nie było szpery w zwykłych 750. Moze w jakichs PROTECTION czy cos w tym stylu.
Jak Pan z ASO widział szpere w 750 , to niech pokaze.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 12:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wczoraj (wlascwie dzisiaj) okolo 2:00 worocilem z tym j..... dyfrem w bagazniku dla brata... Tak jak Frank ustalilismy wspolnymi silami muisi byc do 03/96 , kupilismy z 750i z 95 roku, po dzwonie w przod. Czego ci ludzie tam nie mieli... S8 np. z Wysp, w trakcie przekladki na lewa strone..... e38 po dachowaniu.. piekne "igły"..

no nic , brata samochod jest juz u mechanika..

To jest mechanik u ktorego robilem swoje e32 etc. Specjalizuje sie w bmw. Mowi ze to pierwszy przypadek rozsypania sie mostu w bmw jaki widzi. Mowi ze wiadomo, nie raz ktos dobil most brakiem oleju etc, ale zeby tak sie rozpadl...widzi pierwszy raz.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL