Co ty w ogóle pleciesz?? Jakie w łapę?? Odkąd to obowiązkiem stacji kontroli jest badanie sprawności amortyzatorów??
Ty masz sprawdzić sposób mocowania, luz, ewentualne wycieki i odkształcenia.
Małe auta, mają niejednokrotnie, sprawność właśnie w granicy 30-40% (Mówię ogólnie, a nie o X5)
Przeczytaj sobie ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 grudnia 2003 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z dnia 30 grudnia 2003 r.)
Nie jedno szkolenie z tej dziedziny przeszedłem i nie jest tak jak piszesz;
Cytuj:
Widzę że co przeczytasz w to wierzysz
Gdzie w tej ustawie jest napisane przy jakiej sprawności diagnosta niema prawa wydać zaświadczenia o pozytywnym wyniku badania??
Pracowałem w serwisie grupy VW, a teraz prowadzę własny warsztat mechaniczny nie jestem jakimś lalusiem który się naczytał(9 lat praktyki, o szkole nie wspomnę), więc ostrożnie dobieraj słowa i nie staraj się za wszelką cenę przedłożyć mi swoich teorii i to w sposób mało dżentelmeński.
Też lobię się dowiedzieć nowych rzeczy, ale sensownych i logicznie wytłumaczonych, a nie jakiegoś tam widzi misie.
P.S. Dla mnie tak jak i dla większości prawidłowo działające amortyzatory to podstawa. I bez względu na pomiar sprawności, wymieniam je jak czuje że koła zaczynają tracić przyczepność na nierównościach, bądź przy jeździe z dużą prędkością po drodze z wzniesieniami, auto nie pracuje góra/dół tylko obsiada bokami, jakby miało zaraz wyskoczyć z toru jazdy.
_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG