BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 08:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 16 września 2013, 06:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Widać to dość dobrze na zdjęciu więc gość pewnie jest przygotowany na pytania w tej kwestii... dostał kamieniem :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 16 września 2013, 15:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
..chyba ten gosc ;)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 16 września 2013, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 6
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52
http://otomoto.pl/bmw-528-528i-lpg-ksenon-skora-C30527350.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 16 września 2013, 18:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Poza wątpliwym przebiegiem, brzydkimi skórami i ceną, to ciężko się do czegoś przypierniczyć. ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 16 września 2013, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Przyszla mi do glowy jeszcze taka rada, zebys nie patrzyl na przebieg, tylko na stan. Moja E39 528i miala przelatane ponad 330tys.km gdy ja sprzedawalem. Vanos byl cichy, silniczek chodzil przepieknie, oleju brala w normie.. slowem - jesli fura byla dbana, to kilometry jej nie straszne. A wiadomo, ze tu w UK moze to nie jest problemem, ale w PL to nagminnie te przebiegi jakies wydumane. Samochod ma jezdzic, a nie stac. Nie ma nic gorszego jak stojacy i kwitnacy pojazd. Dwa razy w zyciu kupilem samochody ktore mialy po ok. 60tys.km (oryginalny, udokumentowany przebieg). Jeden to byla E24 635CSi z 1984r, a drugi to Ford Scorpio MK1 z 94.. Wszystko fajnie pieknie, ale jak to sie zacznie poruszac to problemy sie zaczynaja sypac jak igly z choinki po swietach Bozego Narodzenia. Ludzie robia srednio 10-30 tysiecy rocznie, zalezy ile ktos jezdzi, czyli taka E39 z roku ok 98-99 ma miec w granicach 130-390tys.km. A po takim czasie, nie masz zielonego pojecia czy ta co ma 130 nie byla uzytkowana 10 razy gorzej niz ta co ma 390. Moze ktos jezdzil przez 10 lat po niemieckim autobahnie 200km dziennie, przy tym zarabiajac krocie i dbajac o fure bardziej niz o zone i kochanke razem wziete.. A na liczniku mialby po tych 10 latach 730 tysiecy :D i w miedzyczasie np wymienil silnik.... Dlatego ja nie patrze na przebiegi, tylko na stan, bo przebieg w kilkunastoletnich samochodach nie mowi nam prawie nic.

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 17 września 2013, 07:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Przebieg mówi jedno... sprzedawca ustawił go pod kupujących ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 17 września 2013, 15:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 6
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52
Kolejny co szuka igły 528i za 10 tys powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 17 września 2013, 20:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
anapolon napisał(a):
Kolejny co szuka igły 528i za 10 tys powodzenia


Kolejny "wielki" znawca marki BMW ;)


Prawdopodobnie jedno z moich ostatnich pytań o których nie udało mi się znaleśc informacji na forum..
Czy dodatki wyposażenia np zegary mały->duży wyświetlacz mozna wymieniać Plug&Play czy konieczne są modyfikacje ? To samo tyczy się też kierownicy multifunkcyjnej..
Bo podejrzewam ze wymiana radia to kwestia wyjęcia i włożenia nowego ? Tzn. Np kaseciaka na CD ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 17 września 2013, 20:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
nioop napisał(a):
kierownicy multifunkcyjnej..

Jak masz po wrześniu 98 to łatwo można założyć multifunkcyjną kierownice, jeśli nie to są problemy.

Co do radia, przedlifty i polifty miały inne złącze antenowe. Można kupić przejściówki, lecz nie wiadomo jak to się sprawdzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 października 2013, 01:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 123
Moje BMW: E39 520
Już nie przesadzajcie że 520i to taki straszny muł :wstyd: 10,2 do setki i 220 maksymalnej to nie tak zle. jeżeli potrzebuje auto do spokojnej jazdy to osiagi mu wystarczą. Ja śmigam często w trasy i mi np nie robi roznicy czy wyprzedze jednego tira czy dwa naraz. poczekam2-3 minuty to nic sie nie stanie. a szybciej niż 160 po krajowkach nie ma co jeżdzic. spalanie w trasie od 7,7 do 9 litrow PB. rozpedzić sie do 200 na autostradzie to zaden problem. jazda zadbanym e39 relaksuje i daje niesamowita frajde. nawet tym ,,mułowatym 520'':P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 października 2013, 06:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2138
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
oj ja wiem 2.0 w e39 jrździłem takim i niestety strach co kol wiek wyprzedzić

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 października 2013, 16:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 123
Moje BMW: E39 520
e tam , od 3,5tys ciągnie dobrze :) ja tam wyprzedzam bez problemu. no ale może dlatego że przesiadlem sie z taczki 1,3 75 km :rotfl: jeżeli faktycznie 528 pali tyle co 520 , nawet w mieście, to chyba zrobię sobie swapa :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 października 2013, 18:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2138
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
powiem ci tak jeżdiłem 520 i 528 i spalanie srednie wyszło tu i tu w okolicach 12l a 2,8 jedzie super nie ma co porównywać do 2,0 w e39 te 2.0 jedzie gorzej niż e36 1.8is 140km w audi 1.8 125km i w e36 2,0 ten sam silnik ale masa e39 też zrobi swoje przetestowałem osobiscie chyba ze jezdziłem zajazdem e39 2,0

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 października 2013, 20:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Tomasz1505 napisał(a):
powiem ci tak jeżdiłem 520 i 528 i spalanie srednie wyszło tu i tu w okolicach 12l a 2,8 jedzie super nie ma co porównywać do 2,0 w e39 te 2.0 jedzie gorzej niż e36 1.8is 140km w audi 1.8 125km i w e36 2,0 ten sam silnik ale masa e39 też zrobi swoje przetestowałem osobiscie chyba ze jezdziłem zajazdem e39 2,0


Nie jezdziles. Wszystko sie zgadza.. 2.0, 2.5, 2.8 - spalanie niemal identyczne - osiagi niebo a ziemia..

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 października 2013, 07:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
ale jak komuś nie zalezy na osiągach to kupi 2,0 bo znalesc dobra nie zajechana 2,8 to ciezki temat a takich 2,0 jest pełno jest w czym wybierac 2,8 mało kto sciaga bo jest kosmiczna akcyza a te co sa w polsce to wiekszosc padaczek a jak jest łądna to sie ceni

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 października 2013, 18:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 54
Posty: 701
Moje BMW: e39 523i Touring 99r
Kod silnika: M52TUB25
Garaż: Jestem uzależniony od garażu.
DEŁUu TICO
Nie wiem jak się buja e39 520i, ale dla kogoś kto lubi mieć pewien zapas i pewność co do przyśpieszenia to 523i będzie za mało.
Pomijam tu prędkość, bo mi więcej niż te 180-200km/h nie potrzeba.
Ja kupiłem swoje e39 kombi po jednej szybkiej decyzji, która zapadła styczniwoego wieczoru.
Nie miałem nic a nic wcześniej do czynienia z BMW i to był mega błąd.
Oczywiście przesiadając się z opla vectry 1,6 prawie dostałem orgazmu :zawstydzony: , ale po kilku tyś. km przeszło mi.
Po prostu : I need more acceleration, czyli lepszego przyśpieszenia.
Ze spalaniem nie jest źle. Na pewno nie jest to samochód na zakupy między sklepami, marketami itd. oddalonymi między sobą o 0,5km-2km.
Spalanie wtedy może niemile zaskoczyć.
Przy ocenie danego egzemplarza warto zastać samochód zupełnie zimny-silnik oczywiście nieodpalany tego dnia.
Po odpaleniu dobrze się wsłuchiwać w pracę silnika.
W moim są delikatnie podtarte tzw. powłoki grafitowe na płaszczach tłoków i także delikatnie gładzie cylindrów. Progów jako takich nie ma- wyjmowałem tłoki to wiem. Gdy silnik osiąga na OBC temp. ok 50-55C zaczyna się delikatny klekot, zanika on powoli po przekroczeniu ok 80C i całkowice po 96-97C-gdy otworzy się termostat.
Jedyna moja rada: nigdy się nie napalać! i jechać na oględziny z kimś kto "zjadł zęby" na danym nazwę to typoszeregu marki BMW.

_________________
Skazany na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 października 2013, 20:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
RobertTOEZ, kombi waży o 100 kg więcej od sedana i pewnie ma to znaczenie. Nie wiem po co rozkręcałeś silnik jeśli to był delikatny klekot,który po nagrzaniu mijał? musiało być coś znacznie poważniejszego, dlatego ta opinia o E39 z 2,5 l silnikiem jest niemiarodajna, po prostu nie trafiłeś na dobry silnik. Przy tym modelu nie nachodzą mnie myśli,że auto z tym silnikiem nie do końca warte jest tej drogiej benzyny które spala, a takie myśli nachodziły mnie pod koniec posiadania 520i E34 :) Na tym poziomie czasami będzie brakować mocy i momentu i to normalne, trzeba by mieć ok 300KM i więcej .
Dla mnie zaletą E39 jest komfort jazdy i wysoka jakość auta, natomiast coraz większym problemem będzie kupić ten model w dobrym stanie technicznym.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 października 2013, 20:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
bedi_24 napisał(a):
ale jak komuś nie zalezy na osiągach to kupi 2,0 bo znalesc dobra nie zajechana 2,8 to ciezki temat
silnik jak silnik, ale często padają półośki, dyfry, skrzynie, sprzęgła się ślizgają. Ogólnie dużo małolatów dożyna e39, bo jest tanie w zakupie i fajnie jedzie. Problem się pojawia przy serwisie. W niemcowni temat wygląda inaczej, ale wołają dużo+opłaty wychodzi szukanie u nas w Pl dobrej sztuki albo ratowanie słabej i jeszcze nam sporo zostaje.

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 października 2013, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Pany czytając wasze opinie w tym temacie oraz (chyba wady i zalety e39) to zdaje się prawdziwe BMW skończyło się na e36 i e34 :zalamany:

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 października 2013, 21:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Mira_s1987 napisał(a):
Pany czytając wasze opinie w tym temacie oraz (chyba wady i zalety e39) to zdaje się prawdziwe BMW skończyło się na e36 i e34 :zalamany:
ponieważ? :P prawdziwe Bmw trwa nadal, ale klimat zachował się do max e46, 39, 38 ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL