Strumiennica, to śliski temat, ale skoro już założyłeś...
Ja bym wolał tłumik przelotowy lub po prostu rura w miejscu kata.
Ale spoko, na pewno nie powinna zwiększyć zużycia paliwa.
Powoli, 450 zeta wydać zawsze zdążysz, chyba, że jesteś taki eko
Po wycięciu kata,(również po 1000km od założenia) regulacja obowiązkowo, również po każdej zmianie uszkodzonej lub niedomagającej części wpływającej na pracę silnika,
Ja np. musiałem regulować LPG po wymianie termostatu w mondeo, który strojony był na uwalonym
Jeśli się nie poprawi, jedź natychmiast do gazownika ( masz gwarancję) i wymuś regulację na drodze podczas jazdy ( oczywiście jeśli masz instalację IV generację-sekwencję), Ty za kierownicę, gaziarz z laptopem na kolanach i heja jazda wg jego wskazówek.
Ostrzegam, może być ciężko, bo 95% gazowników-druciarzy nie chce, nie umie tego zrobić.
Ja, mimo gwarancji musiałem zmienić gazownika.
Warunek, auto na Pb musi chodzić
idealnie (świece, przewody WN, filtr powietrza, dobra-żywa sonda lambda).
Wtedy przy poprawnej regulacji auto
musi palić ok. 10-20%
więcej LPG niż Pb przy takiej samej jeździe.
Czyli dla Twojego np 8 l Pb - 9-10 l LPG.
Żebyś wiedział jak gadać z gazownikiem i nie dać się zbyć ogarnij kilka tematów na np.
http://lpg-forum.pl/index.php