BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 03:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] czym uszczelnić??? opona -> rant
PostNapisane: 30 października 2009, 08:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Witam.
Otóż na moje "nowe" felgi (chodzi konkretnie o tył - szer. 10j) mam naciągnięte opony 225/35 Falken i w związku z tym mam mały problem.
W miejscu gdzie opona przylega do rantu, na całym obwodzie - w różnych miejscach, ucieka mi powietrze bo powstają jakieś nieszczelności...
Czego użyć by problem zniknął - chodzi mi o jakiś sposób na uszczelnienie.
Macie jakieś pomysły??

Z góry dzięki.

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Ostatnio edytowano 30 października 2009, 09:35 przez BeeRTe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 09:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
:mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 09:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
Głupota nie boli...

Zastanawiałeś się kiedyś nad bezpieczeństwem? Co będzie jeśli opona zsunie się z felgi przy dużej prędkości na łuku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 09:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 407
Lokalizacja: Gorzów, Skwierzyna
Moje BMW: X5 E53
Kod silnika: M57N
opcje są dwie. albo szersza opona albo wezsza felga....

_________________
330D Touring moja EX
Wieloryb E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 10:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Może silikonem sanitarnym :P

:wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
Sprawdz czy nie masz jakis odprysków lakieru na tych felgach i w tych miejsach bedzie uciekac powietrze a czego by użyć ? no najlepiej zapyatj jakiegos wulkanizatora oni maja takie środki których nazw nie znam ale wiem ze działają w taki sposób.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 11:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
http://www.allegro.pl/item759555297_usz ... _moly.html chcesz byc hardcorem? ulatwie ci to :wstyd:

swoja droga wezsza felga lub szersza opona :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 14:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
choroba niezna granic. z takim tuningiem to do szwabow zrób nisko i szeroko
245/40 i powodzenia jezdzac po naszych dziurach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 14:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Panowie... nic nie wnosicie do postu tylko go zaśmiecacie!! proszę o rozwagę :cisza: :cisza:
jak tu już ktoś pisał... jedź do wulkanizatora... oni mają fajne specyfiki :) zrobią ci to za pare groszy... a jak sam zaczniesz coś kleić to ani to ładnie nie będzie ani dobrze zrobione...
znając życie ściągną oponę, felgę czymś posmarują... potem założą oponę i powinno być dobrze :)
jeszcze jedno... jak Ci powietrze myka to pewnie felga jest już do prostowania...

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
septi, dray, KrólikE46, septi, dziękuję wam bardzo za pomoc :cenzura: Aż mi się rzygać zachciało jak to zobaczyłem...
Mam 10" do tego 225/35 i to musi grać!!! Nie wchodzi w grę zmiana opon czy felg...
Proszę o czytanie ze zrozumieniem!
dray napisał(a):
Zastanawiałeś się kiedyś nad bezpieczeństwem? Co będzie jeśli opona zsunie się z felgi przy dużej prędkości na łuku?

Weź i pomyśl... Opona w takim ułożeniu jest wielokrotnie sztywniejsza i nie ma szans by się zsunęła!
septi napisał(a):
choroba niezna granic. z takim tuningiem to do szwabow zrób nisko i szeroko
245/40 i powodzenia jezdzac po naszych dziurach

Jakbyś był choć trochę bystry to zobaczyłbyś, że mieszkam w Irlandii, a nie w PL (choć i w PL się tak da!)...
Poza tym ma być NISKO i SZEROKO!!!
Clatrine, czy ten specyfik nie działa jak coś czego używa się zamiast standardowego zapasu by dojechać do wulkanizacji???
Morfii napisał(a):
jak Ci powietrze myka to pewnie felga jest już do prostowania...

Felgi są jak nowe i nie wymagają prostowania na 100%
Prędzej
adas90 napisał(a):
Sprawdz czy nie masz jakis odprysków lakieru na tych felgach i w tych miejsach bedzie uciekac powietrze


Panowie i Panie - sposób musi być DIY bo tutaj w IE wulkanizatorzy nie wiedzą nawet jak założyć taką oponę na felgę, więc muszę zrobić to sam... :hyhy:

Peace!

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
kolo do basenu i sprawdz z ktorego miejsca "cieknie" powietrze. Zaznaczasz sobie na feldze w ktorym miejscu i po zdjeciu opony sprawdzasz to miejsce na styku felga-opona.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 18:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
BeeRTe napisał(a):
Aż mi się rzygać zachciało jak to zobaczyłem...


Mnie też się chce jak widzę takich bezmyślnych kierowców. Skoro jeździsz po publicznych drogach to musisz się dostosować do obowiązujących przepisów i norm. Wymyślili je zdecydowanie mądrzejsi ludzie niż Ty. Chcesz się zabić? Proszę bardzo, tylko nie narażaj innych użytkowników dróg. Życzę jak najczęstszych kontroli i drobiazgowych przeglądów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 19:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
dray napisał(a):
obowiązujących przepisów

Czyli jakich? jest przepis o stosunku opony do szerokosci felgi?

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 19:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
a ja ci napisalem przykladowy rozmiar. a moze klejem do szyb se uszczelnj. LUB załóż se kompresor i takie cos jak w zilach i niech ci pompuje caly czas powietrze bedziesz mial po problemie. a to teraz latanie w koleinach to tez pod drift sie zalicza :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
mają takie specjalne kleje do opon i felg do run flat. Jak zakładałem to auto musiało 48 godzin bez szaleństw jeździć, żeby opona się nie obróciła na feldze, może tobie po założeniu się obróciła i dlatego ucieka powietrze ? Niestety nie wiem czy to prawda mi to powiedział wulkanizator.

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 19:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
citizen napisał(a):
Niestety nie wiem czy to prawda mi to powiedział wulkanizator.


tak powinno się robić właśnie na naciagniętych, niskoprofilowych oponach. Przez te 24-48h maść uszczelniająca którą nałożył wulkanizator przy zakladaniu opony "wyschnie", stępieje i tak jakby sklei oponę z rantem felgi. Może być też odprysk lakieru tak jak powiedział ktoś wcześniej.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 20:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 789
jest specjalna pasta stosowana u DOBRYCH wulkanizatorów.
ogólnie nie wiem czy miałeś do czynienia z Strecingiem czy jak zwą - naciągiem
ladnie wygląda ale 70% moich znajomych którzy mieli takie oponki co miecha jeżdżą do wulkanizatora na oględziny.
dodają sobie atmosfer w oponach :)
non stop ucieka
z tego co wiem jest to normalne przy oponach naciąganych i nie ma na to rady
tak mi powiedział znajomy wulkanizator...
po prostu opona nie dociska rantu a na naciąg nie została skonstruowana... ktoś to po prostu tak sobie wymyślił :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 19:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
dray napisał(a):
Mnie też się chce jak widzę takich bezmyślnych kierowców. Skoro jeździsz po publicznych drogach to musisz się dostosować do obowiązujących przepisów i norm. Wymyślili je zdecydowanie mądrzejsi ludzie niż Ty. Chcesz się zabić? Proszę bardzo, tylko nie narażaj innych użytkowników dróg. Życzę jak najczęstszych kontroli i drobiazgowych przeglądów.

Czy to jest odpowiedź (twoja kolejna) na zadane pytanie??? Sam sobie odpowiedz mądralo.
Widzę,że trzeba ci wprost powiedzieć: nie udzielaj się w tym temacie bo nic do niego nie wnosisz prócz śmieci!!!
septi napisał(a):
moze klejem do szyb se uszczelnj. LUB załóż se kompresor i takie cos jak w zilach i niech ci pompuje caly czas powietrze

Jesteś bogiem - powinienem kliknąć pomógł, ale tego nie zrobię... :wsciekly:
septi napisał(a):
a to teraz latanie w koleinach to tez pod drift sie zalicza

W twoim wypadku: jak wyżej!

citizen napisał(a):
mają takie specjalne kleje do opon i felg do run flat. Jak zakładałem to auto musiało 48 godzin bez szaleństw jeździć, żeby opona się nie obróciła na feldze, może tobie po założeniu się obróciła i dlatego ucieka powietrze

upbeat napisał(a):
tak powinno się robić właśnie na naciagniętych, niskoprofilowych oponach. Przez te 24-48h maść uszczelniająca którą nałożył wulkanizator przy zakladaniu opony "wyschnie", stępieje i tak jakby sklei oponę z rantem felgi.

Czy gdzieś coś takiego można kupić??? Nie na wiaderka ;)
_Red_Coupe_325 napisał(a):
ogólnie nie wiem czy miałeś do czynienia z Strecingiem czy jak zwą - naciągiem
ladnie wygląda ale 70% moich znajomych którzy mieli takie oponki co miecha jeżdżą do wulkanizatora na oględziny.
dodają sobie atmosfer w oponach
non stop ucieka
z tego co wiem jest to normalne przy oponach naciąganych i nie ma na to rady

Miałem do czynienia (od ok.5 lat tak śmigam) i nigdy nie miałem takich problemów jak teraz...

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] czym uszczelnić??? opona -> rant
PostNapisane: 26 sierpnia 2011, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: E91 177KM
Kod silnika: N47B20C
BeeRTe ja tez sie malo umialem jak przeczytalem te wypowiedzi :D :wstyd:

i jak rozwiazales swoj problem bo u mnie nagle po 2latach tez cos mi ucieka ale w jednym miejscu, juz je wyczailem ale nie bardzo tam cokolwiek widze wiec troche jestem :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] czym uszczelnić??? opona -> rant
PostNapisane: 26 sierpnia 2011, 22:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
jesli ucieka powietrze tylko w niektorych miejscach jest to wina tzw wżerów na feldze...da sie to wyczyscic szcztrka druciana na wiertarce nastepnie przesmarowac opne pasta montazowa i powinno pomoc....wiem bo sam to robilem. zreszta mam doswiadczenie w tym temacie w 90% pomaga


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL