BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 10:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 27 września 2011, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 36
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e60
Kod silnika: w planach
Witam. Na wstepie przepraszam za zalozenie nowego tematu bo istnieje wiele podobnych, no wlasnie, podobnych ale nie takich samych ;)
Mam problem ze swoim BMW 2.0d. Podczas jazdy auto przestalo reagowac na dodawanie gazu, obroty spadaly. wystraszylem sie wiec zjechalem z drogi, zgasilem auto i od tego czasu juz w ogole nie odpala. bylem u mechanika, podlaczyl mi pod komputer i wykazalo ze to nie zaden czujnik ani nic innego z elektryki, wiec stwierdzil ze to pewnie pompa paliwa. czekam na dokladniejsze informacje, bo dopiero ma rozkrecac i zobaczyc co jest nie tak.
mam pytanie do Was, bo moze juz ktos mial podobny problem i zna przyczyne? jesli tak to bardzo prosze o podzielenie sie wiedzą na ten temat.
p.s. moze ktos wie ile to moze mnie kosztowac? na allegro znalazlem pompy paliwa, kosztuja niewiele ponad 100zl i pompy wtryskowe paliwa - uzywane ok 500zl. to moga byc realne koszty naprawy czy raczej nie? bo z 2 strony slyszalem kilka opinii ze to moze wyniesc nawet pod 3000zl i jestm przerazony i zalamany...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 27 września 2011, 18:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 214
Lokalizacja: sulejów
Moje BMW: E-46
Kod silnika: M 47
Pompa paliwa nie psuje się z dnia na dzien.Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 27 września 2011, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 320D E46
Kod silnika: M47
kolego ja bym najpierw sprawdził w takim razie takie rzeczy jak
- odpiąć przepływomierz i czujnik ciśnienia doładowania (z tyłu kolektora od przegrody, trzeba rozebrać korytko od nawiewu) wtedy zobacz czy zapali
- musisz podpiąć się pod kompa i sprawdzić podczas kręcenia rozrusznikiem prędkość obrotową silnika, halotron wału korbowego tak sprawdzisz
- jeżeli w M47 jest czujnik położenia wałka rozrządu tez by wypadało sprawdzić - jest czy nie jest koledzy?
- jeszcze przez kolektor chyba można przylukać czy nie jest mokro koło wtryskiwaczy, jak jest to niedobrze ...
diagnostyka w BMW to nie jest tylko sprawdzanie czy są błędy... ale komp i analiza każdej cyferki czasem daje rade :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 27 września 2011, 20:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
Pompa ale wtryskowa.

_________________
jacekmury1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 28 września 2011, 12:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1442
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: e36 325 tds touring
kolego moge ci powiedziec tylko tyle, ze kiedy jezdzilem sprinterem i bedac zaladowym dalem za malo gazu lub na pusto dalem za duzo dzialo mi sie tak ze auto tracilo moc, nie reagowalo na gaz az wkoncu gaslo tyle tylko ze potem odpalalo, i okazalo sie ze to sa wtryski i poprostu zalewalo pompe paliwa, za duza dawke dostawalo i jej nie trawilo :)

_________________
o gustach się nie dyskutuje ...
racja jest jak dupa ... każdy ma swoją !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 28 września 2011, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 36
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e60
Kod silnika: w planach
z bezopiecznikami, czujnikami itp jest wszystko w porzadku. mechanik wykryl usterke pompy wtryskowej paliwa. musze wyslac ją do jakiegos mechanika/magika, ktory zajmuje se naprawą takich rzeczy..
moze ktos polecic jakiegos fachowca?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 29 września 2011, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 36
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e60
Kod silnika: w planach
ponawiam pytanie: czy ktos zna i moze polecic dobrego fachowca zajmującego sie regeneracją pomp wtryskowych?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 29 września 2011, 19:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
Skad jestes? kazdy serwis Boscha ci to naprawi,bynajiej mi Bosch naprawial co prawda w Focusie ale to ta sama felerna pompa.

_________________
jacekmury1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 29 września 2011, 19:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 36
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e60
Kod silnika: w planach
poludniowa wielkopolska. okolice Ostrowa Wlkp. serwis Boscha to pewnie bardzo kasuje za takie naprawy, jak to serwis..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 29 września 2011, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 320D E46
Kod silnika: M47
co do ceny autoryzowanego serwisu BOSCH sprawdź sobie link poniżej
wszystko jasno napisane, kiedy, ile itd.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 29 września 2011, 20:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
Jak widac Bosch nie taki drogi. ;)

_________________
jacekmury1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 30 września 2011, 12:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 129
Lokalizacja: Puławy, lubelskie
Moje BMW: E32
Kod silnika: M30B35
Bosch Service nie zajmuje się naprawami pomp tylko Bosch Diesel Service.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 30 listopada 2011, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 8
Lokalizacja: WARSZAWA
Moje BMW: E46 2.0D lift
Kod silnika: 204D4
WITAM WSZYSTKICH FACHOWCÓW

Mam problem z bmw e46 2.0d 150KM 2002rok.
Mianowicie od dłuższego szasu auto cieżko odpalalo.Czasami bylo tak ze na poczatku dobrze odpalilo od razu po przejechaniu powiedzmy 40km zgasilem na chwilke i przy prubie uruchomienia po kreceniu 15sekund nie chce juz odpalic za 3 razem odpala.Bagatelizowalem ten problem bo zawsze odpalal nie za 1razem to za drugim.
Dziaiaj pojechalem odwiesc panne gdy wracalem chcialem go umyc umylem go na myjni i moje zdziwienie NIE CHCE ODPALIC SZOK WOGOLE.
Normalnie kreci i nie odpala co moze byc przyczyna.
nie chce wymieniac czesci na pałe:
co moglo pasc -świece żarowe
-wtryski
-pompka paliwa chodzi zreszta byla wymieniana nie dawno CZY FAKT ŻE JEST ZAMIENNIKIEM ZA 150zl mogla juz pasc po 4miesiacach.
ale słychac ja ze chodzi po przekręceniu kluczyka

JAK SPRAWDZIC CO PADŁO CZY POD KOMPEM POKAŻE BŁĘDY


PROSZE O POMOC :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 11:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 129
Lokalizacja: Puławy, lubelskie
Moje BMW: E32
Kod silnika: M30B35
Po pierwsze diagnoza kompem i obserwowanie ciśnienia paliwa i obrotów przy kręceniu rozrusznikiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 20:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
po co męczyć rozrusznik jak można na plaka (placka) odpalić, najprostszy cwaniacki sposób na odpalenie każdego diesla . :super:


Ostatnio edytowano 1 grudnia 2011, 21:34 przez martinobmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 20:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 376
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e46 320dA 2000r
Kod silnika: Silnik M47
martinobmw napisał(a):
po co męczyć rozrusznik jak można na palka odpalić, najprostszy cwaniacki sposób na odpalenie każdego diesla . :super:

Chyba plaka ;)

_________________
http://www.kalinowskirobert.tnb.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5



"... W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud.
Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś, albo nie ..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 2.0d nie odpala
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 00:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N++
Garaż: E36 TURBO
E46 330D ++ FL
E91 320D
patrykosiniak napisał(a):
WITAM WSZYSTKICH FACHOWCÓW

Mam problem z bmw e46 2.0d 150KM 2002rok.
Mianowicie od dłuższego szasu auto cieżko odpalalo.Czasami bylo tak ze na poczatku dobrze odpalilo od razu po przejechaniu powiedzmy 40km zgasilem na chwilke i przy prubie uruchomienia po kreceniu 15sekund nie chce juz odpalic za 3 razem odpala.Bagatelizowalem ten problem bo zawsze odpalal nie za 1razem to za drugim.
Dziaiaj pojechalem odwiesc panne gdy wracalem chcialem go umyc umylem go na myjni i moje zdziwienie NIE CHCE ODPALIC SZOK WOGOLE.
Normalnie kreci i nie odpala co moze byc przyczyna.
nie chce wymieniac czesci na pałe:
co moglo pasc -świece żarowe
-wtryski
-pompka paliwa chodzi zreszta byla wymieniana nie dawno CZY FAKT ŻE JEST ZAMIENNIKIEM ZA 150zl mogla juz pasc po 4miesiacach.
ale słychac ja ze chodzi po przekręceniu kluczyka

JAK SPRAWDZIC CO PADŁO CZY POD KOMPEM POKAŻE BŁĘDY


PROSZE O POMOC :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:



Sprawdź czy masz jakieś błędy.
Jeśli chodzi o twoją usterkę to na 70% padł któryś wtryskiwacz, przerobiłem ostatnio 2 takie samochody i po wymianie 1 sztuki wtrysku samochód pali od strzałą. Zrób test przelewowy wtryskiwaczy, jeśli jeden sporo będzie lał w krótkim czasie to znaczy że jest do wymiany. Dla przykładu dzisiaj w 330D w ciągu ok 15s przelewem wyciekło 100ml a na pozostałych wtryskiwaczach 2-3ml.


PRZED WYMIANĄ:
Obrazek
Samochód z tego powodu miał problemy z rozruchem zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku, tak bardzo przelewający wtrysk powodował spadek ciśnienia na szynie CR co uniemożliwiało rozruch. Po odpaleniu samochód chodził równo, nie kopcił.

WTRYSKIWACZ WYMIENIONY:
Obrazek
W 1 strzykawce jest mniej parę ml ON ponieważ musiał się napełnić od nowa wężyk przelewowy ,stąd ta różnica między innymi wtryskami.

_________________
WROCŁAW ..................... MOJA GALERIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL