Witam
mam problem gdyż zaznaczony na obrazku zbiorniczek (zdjęcie pożyczone z neta) jest u mnie wilgotny dookoła wlewu. Podejrzewam, że z niego ucieka mi płyn. Mam ubytki na płynie chłodniczym, co jakiś czas muszę dolać. Jest to uciążliwe, a zauważyłem, że ten własnie zbiorniczek jest połączony z chłodnicą. Na początku myślałem, że jest tam płyn wspomagania -> napis na zakrętce ATF. Teraz sam już nie wiem.
Nie doszukałem się też go na realoem.
Do tego mam ciągle problem z pewnym cykaniem przy obciążeniu. Jest to bardziej zagmatwana historia, jednak sądzę, że wpływ na jego występowanie ma ilość płynu chłodniczego, cyka tylko jak już trochę ubędzie, zaraz po dolaniu nie mogę tego wywołać. Do tego cykanie (nie ciągłe, tylko chwilka, stąd nie wiem czy to jest dokładnie to samo co przy obciążeniu silnika), objawia się przy przełączaniu zapłonu bez włączania silnika 0-1-0-1, jakby zależało od włączania nawiewu, bo przy wyłączonej dmuchawie nie występuje. Jeszcze muszę sprawdzić na trasie, jak zacznie się pojawiać czy wyłączenie nawiewu usunie problem, lecz podejrzewam, że tak właśnie się stanie.
Stąd pytanie do wszystkich. Czy jest jakiś element układu chłodzenia/ogrzewania, który jest zależny od płynu chłodniczego (choć to niekoniecznie) i może "cykać"? Cykanie dochodzi zza deski rozdzielczej z okolic samego podszybia stąd podejrzewałem wtryskiwacz na ostatnim cylindrze.