BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 10:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 318D kąt wtrysku problem
PostNapisane: 6 stycznia 2012, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
Witam! Zakupiłem niedawno e46 318d 2002r i dokupiłem interfejs do autka,zainstalowałem INPE i niepokoi mnie jedna sprawa. Kąt wtrysku.....Według mnie jest sporo za późny.....
Czy mam się czego obawiać?
Co ewentualnie z tym zrobić?
Proszę o jakieś odpowiedzi.....
Pozdrawiam

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318D kąt wtrysku problem
PostNapisane: 7 stycznia 2012, 02:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: garaż
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
wszystko jest ok. poczatek wtrysku oczekiwany i zmierzony musi byc do siebie podobny. nie pamietam teraz ale max rozbieżnosc moze wynosic 2 stopnie chyba. jak bedzie wiecej to sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i masz wtedy jakies 60 koni :) tzn na piątym biegu pod górke nie podjedziesz nawet z rozpedu

musisz jeszcze spędzic wieeeele godzin z programem. dzis twoja wiedza powiekszyła sie o 0,001% a duzo jeszcze przed toba. powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318D kąt wtrysku problem
PostNapisane: 7 stycznia 2012, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
biały_wilk napisał(a):
A gdzie leży problem? Coś Ci się z samochodem dzieje? Cięzko zapala, nie ma mocy?



Bardzo Dziękuję za odpowiedź. BMW mam dopiero 2 tyg jak ją kupiłem to jechała jak by miała z 60KM. Ale wyczyściłem EGR i zaworek turba, zaworek egr( strasznie wszystko zasyfione) i teraz jest 300% lepiej
Autko także ciężko paliło jakbył niedogrzany silnik,ale zauwazyłem ze pokazuje słabe ładowanie,przeczyściłem kabel masowy na karoserii i dolałem wody do akumulatora(był praktycznie suchy,weszło prawie litr)
Autko po nocy pali idealnie nie dymi ani nic,jak jest niedogrzany to ciut dłuzej trzeba kręcić ale bez przesady znowu.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318D kąt wtrysku problem!!!POTRZEBNA POMOC!!!!
PostNapisane: 7 stycznia 2012, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
jacol210 napisał(a):
biały_wilk napisał(a):
A gdzie leży problem? Coś Ci się z samochodem dzieje? Cięzko zapala, nie ma mocy?



Bardzo Dziękuję za odpowiedź. BMW mam dopiero 2 tyg jak ją kupiłem to jechała jak by miała z 60KM. Ale wyczyściłem EGR i zaworek turba, zaworek egr( strasznie wszystko zasyfione) i teraz jest 300% lepiej
Autko także ciężko paliło jakbył niedogrzany silnik,ale zauwazyłem ze pokazuje słabe ładowanie,przeczyściłem kabel masowy na karoserii i dolałem wody do akumulatora(był praktycznie suchy,weszło prawie litr)
Autko po nocy pali idealnie nie dymi ani nic,jak jest niedogrzany to ciut dłuzej trzeba kręcić ale bez przesady znowu.....


Niech ktoś się jeszcze wypowie czy mam coś robić z autem? Myślałem żeby jechać do jakiegoś mechanika ogarniętego żeby mi zegarem ustawił ten kąt wtrysku dobrze skoro jest nie taki jak powinien być
Co o tym myślicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318D kąt wtrysku problem
PostNapisane: 9 stycznia 2012, 12:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
adamj320 napisał(a):
max rozbieżnosc moze wynosic 2 stopnie chyba. jak bedzie wiecej to sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i masz wtedy jakies 60 koni


U mnie jest wymaganie -1.50 a mam -1.62, auto śmiga, pali i w ogóle..

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318D kąt wtrysku problem
PostNapisane: 14 stycznia 2012, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
szwaglu napisał(a):
adamj320 napisał(a):
max rozbieżnosc moze wynosic 2 stopnie chyba. jak bedzie wiecej to sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i masz wtedy jakies 60 koni


U mnie jest wymaganie -1.50 a mam -1.62, auto śmiga, pali i w ogóle..


Czyli mówicie koledzy że wszystko jest w porządku?
W sumie żadnych innych poważnych błędów w DDE nie było:)
Wyczyściłem filterki zaworków egr i turbo wymiana węży podciśnieniowych i autko jedzie jakies 300% lepiej niż wcześniej więc chyba dobrze:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318D kąt wtrysku problem
PostNapisane: 14 stycznia 2012, 19:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 241
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47
mam taki sam kat i u 2 moich kolegow to samo.Nie ma zadnych problemow z odpalaniem itp.Na zimnym silniku kat jest inny az do osiagnieca pionu i wtedy jest ta wartosc.Najwazniejsze jest zeby poczatek wtrysku byl taki jakiego oczekuje komp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL