BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 19:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 18 maja 2009, 08:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Po przekręceniu kluczyka do pozycji 1, obok licznika kilometrów świeci się symbol zegarka informujący o zbliżającej się wymianie płynu hamulcowego (data i ilość kilometrów pozostałych do przejechania na bieżącym płynie). Czy ktoś wie, jak po wymianie płynu to skasować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
ja skasowalem tym samym urzadzeniem co jest do inspekcji

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 09:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z przebiegu (inspekcja), przycisk A to bolec z lewej strony którym bodaj kasujesz przebieg dzienny.
Obrazek
Obrazek
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A] Rys. 4
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk [A].
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk [A].
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk [A]. END SIA przeglądu.
Wyłączyć zapłon .
Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z czasu
Przy jednoczesnym wykonaniu z przeglądem wynikającym z przebiegu:
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A] Rys. 4
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia si ę OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A]
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk [A].
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć przycisk [A] i przytrzymać dłużej , niż 5 sekund.
Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A].
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk [A]
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk [A]. END SIA przeglądu.
Wyłączyć zapłon .
Przy wykonywaniu niezależnie od przeglądu wynikającego z przebiegu:
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Rys. 4
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A]
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Puścić przycisk [A] i poczekać, aż miganie skończy się.
Nacisnąć przycisk [A] i przytrzymać dłużej , niż 5 sekund.
Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A]
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna mi gać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisną ć i puścić przycisk [A]
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk [A].
END SIA przeglądu.
Wyłączyć zapłon

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Ostatnio edytowano 18 maja 2009, 10:07 przez dzapan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 10:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
OIL SERVICE czy INSPECTION potrafię wykasować, chodzi tylko o sam zegarek. Czy da się go skasować, bez resetowania powyższych?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
jacek.kupracz napisał(a):
OIL SERVICE czy INSPECTION potrafię wykasować, chodzi tylko o sam zegarek. Czy da się go skasować, bez resetowania powyższych?

Wydaje mi się że musisz zrobić reset inspekcji jednak aby to zniknęło, ale możliwe że da się sam zegarek tylko pytanie czy nie będzie potrzebny np interfejs już do tego.

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 07:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a zegarek nie znika sam po wymianie płynu :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 07:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Właśnie tego nie wiem. :P Zastanawiam się tylko, skąd komputer miałby wiedzieć, że płyn jest wymieniony?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 08:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jacek.kupracz napisał(a):
Właśnie tego nie wiem. :P Zastanawiam się tylko, skąd komputer miałby wiedzieć, że płyn jest wymieniony?


po ilości wody w płynie hamulcowym (w E36 sam gasł zegarek)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 08:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Dzięki Rafał! Oczywiście klikam pomógł!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
:)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 31 maja 2010, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 5
Moje BMW: E46 320d kombi
Witam panowie:) powiedzcie mi czy jest mozliwosc zeby samemu sobie wymienic płyn hamulcowy????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 31 maja 2010, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: KrakĂłw
Jeżeli masz lewarek, klucz do kuł i kluczyk oczkowy (chyba 7) to da się samemu zrobić. Odkręcasz prawe tylne koło (Najdalej od pompy hamulcowej) na odpowietrznik nakładasz wężyk i spuszczasz trochę płynu. Często widać różnice w kolorach między nowym a starym. I tak po kolei wszystkie koła. Jako ostatni spuszczasz płyn z lewego przodu. Tylko trzeba pamiętać o ciągłym dolewaniu płynu do zbiorniczka, bo jak zapowietrzy się pompa ABS to może być problem z poprawnym odpowietrzeniem jej. Ja zawsze wymieniam płyn "grawitacyjnie" czyli spływa sam bez pompowania pedałem hamulca, jeśli masz osobe do pomocy to możesz pompować pompo żeby było szybciej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 5 listopada 2010, 16:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E46 320i
Ja mam problem z ta metoda "wcisnij przycisk A, wlacz zaplon, itp." poniewaz za Chiny nie udaje mi sie tego zrobic - jedyny efekt ktory udalo mi sie osiagnac, to wyswietlenie napisu "test" i wyglada mi to na test tego wyswietlacza na dole, poniewaz kolejne nacisniecia przycisku powoduja wyswietlanie na nim roznych cyferek i kresek... mam E46 320i z 99 roku. Any ideas? Moze powiniennem jednak bawic sie w zwieranie pinow w zlaczu diagnostycznym?
Pzdr!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 5 listopada 2010, 20:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
djsway napisał(a):
Jeżeli masz lewarek, klucz do kuł i kluczyk oczkowy (chyba 7) to da się samemu zrobić. Odkręcasz prawe tylne koło (Najdalej od pompy hamulcowej) na odpowietrznik nakładasz wężyk i spuszczasz trochę płynu. Często widać różnice w kolorach między nowym a starym. I tak po kolei wszystkie koła. Jako ostatni spuszczasz płyn z lewego przodu. Tylko trzeba pamiętać o ciągłym dolewaniu płynu do zbiorniczka, bo jak zapowietrzy się pompa ABS to może być problem z poprawnym odpowietrzeniem jej. Ja zawsze wymieniam płyn "grawitacyjnie" czyli spływa sam bez pompowania pedałem hamulca, jeśli masz osobe do pomocy to możesz pompować pompo żeby było szybciej.

siem - wydaje mi sie ze takie wymienianie plynu nie powoduje wyplyniecia calego starego plynu -zapowietrzenie pompy abs nie czyni dramatu -pierwszy raz slysze o takiej metodzie - ale czlowiek uczy sie cale zycie - ale jak wlasnie z pompy ab s-u wypchasz stary plyn ?- najlepszy sposob to w warsztacie pod cisnieniem w ukladzie wymienic owy plyn wszak robi sie to raz na 2-3 lata bodajze - pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 6 listopada 2010, 01:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 204
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
A jak ta kontrolka płynu hamulcowego czy ten zegarek wyglada??

_________________
Zobacz moją BETI viewtopic.php?f=6&t=68824 Nowe foty-gleba
Było e36 318 is
Jest e46 325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 6 listopada 2010, 12:21 
Obrazek
ten zegarek na środku, ale on zapala się, z tego co pamiętam tylko na chwilę po zapłonie, razem z kilometrami do inspekcji.
Znalazłem na bmw-klub instrukcje kasowania:

f33m napisał(a):
Witam! Oto instrukcja kasowania oleju/inspekcji w E39 oraz E46 po lifcie (w autach bez kostki pinowej pod maska). U mnie dzialaja w obydwu przypadkach:

1) Zaplon OFF
2) Nacisnij i przytrzymaj lewy przycisk na desce rozdzielczej (ten od dystansu dziennego) az do pojawienia sie "TEST 1"
3) Przekrec zaplon na pozycje I
4) Trzymajac dalsze 5 sekund pojawi sie RESET oraz INSPECTION lub OILSERVICE (zaleznie co mamy do zrobienia)
5) Pusc lewy przycisk, zaczyna migac RESET
6) Nacisnij i trzymaj ponownie przez 5 sekund i inspekcja zostaje skasowana
7) Zaplon dajemy na OFF. Po przekreceniu zaplonu na I powinen pojawic sie nowy serwis

Kasowanie wymiany plynu hamulcowego (z malym zegarkiem lub bez)

Powtarzamy kroki od 1) do 5)

6) Nacisnij jeszcze raz lewy przycisk az pojawi sie brake fluid ( z zegarkiem lub bez)
7) Przytrzymaj lewy przycisk przez 5 sekund i wymiana zostaje skasowana
8) Pojawi sie END ( u mnie byl) i przekrec zaplon na OFF
9) Po przekreceniu kluczyka na I i wcisnieciu prawego przycisku pojawi sie nowa data wymiany plynu hamulcowego


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 6 listopada 2010, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E46 320i
Niestety to tez nie dziala albo robie cos zle... Po pojawieniu sie test 1 i przekreceniu zaplonu po chwili po prostu pojawia sie przebieg i wskazanie BC... probowalem juz improwizowac na rozne sposoby, ale nic z tego :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 20 grudnia 2010, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki
Moje BMW: 330d e46
Możliwość kasowania błędów z poziomu licznika była możliwa właśnie po 1999r , prawdopodobnie masz model gdzie nie można skasować inspekcji z poziomu licznika. Pozdrawiam.

_________________
Toms


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 26 lutego 2012, 13:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 4
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
Garaż: http://img825.imageshack.us/img825/2154/1800x600c.jpg
Witam. Mam problem z moją e46. Dokonałem resetu przeglądu wynikającego z przebiegu i zamiast 15 tys km. wyświetliło mi 25 tys km. O co chodzi? :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Kasowanie 'zegarka' - wymiana płynu hamulcowego
PostNapisane: 26 lutego 2012, 16:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 429
Lokalizacja: Zamosc
Moje BMW: E46 328i ,
Kod silnika: M52TUB28
250000 to Domyślny przebieg do wymiany oleju. Tzn jak zmienisz olej, i domyslnie zrobisz reset "Oil Service" to własnie jest on ustawiony na 25 000 km.

_________________
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 128 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL