BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 16:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e53]3.0d 184km czujnik ciśnienia listwy wtryskowej
PostNapisane: 2 kwietnia 2011, 11:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 260
Lokalizacja: Szczecin
Czy jeżeli czujnik jest zepsuty i odepnę od niego wtyczkę samochód powinien zapalić?Mój zapala ale twardo. U mnie na kompie pokazuje błąd tego czujnika (samochód faluje obrotami i czasami lubi zgasnąć). Czy jakby był dobry i wtedy bym go odpiął to by nie zapalił. Nie wiem czy mam walnięty czujnik czy któryś wtrysk, a mam rozebrany samochód i nie mam jak podjechać do mechanika ( do którego mam 30km) aby sprawdził wtryski. Drugie moje pytanie dotyczy tego czy inny czujnik z tego samego silnika będzie pasował ? Szukałem ale nigdzie nie znalazłem takiego samego są ale o trochę innych numerach i są trochę dłuższe a mój jest jakiś krótki, wydaje mi się że wtyczki powinny pasować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e53]3.0d 184km czujnik ciśnienia listwy wtryskowej
PostNapisane: 9 marca 2012, 18:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: X5 e53 3.0d lift
Kod silnika: M57N
Witam wszystkich Forumowiczów, jestem nowy na forum, więc wybaczcie ewentualne pomyłki, gafy :P :P :P :P !!!!
Panowie mam problem, a mianowicie
W moim X5 3.0 D lift po wymianie wszystkich olejów, filtra powietrza, wyczyszczeniu kolektora ssącego, wymianie wiskozy i pompy wody, po tych zabiegach auto na postoju odpalało, chodziło na biegu jałowym ponad godzinę czasu. Wybrałem się na przejaźdżkę, becia fajnie i żwawo ruszyła po jakichś 3 km zauważyłem jak nagle słabnie i traci dopływ paliwa. Przełączyłem na bieg neutralny, auto zgasło na poboczu i już nie odpaliło. Po zlawetowaniu auta becia kręci ale cały czas nie odpala, po podłączeniu do interfejsu wyskakują ponizsze błędy:
4321
4354
4bc2
4bc7
4ba0
Sprawdzałem pompę paliwa zewnętrzna obok baku paliwa i jakby nie było dopływu prądu do pompy. Po


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL