przemek530d napisał(a):
tu możesz jakieś dane do porównania dwumas znaleźć
http://www.bmwfans.infoz tego co wiem, w PL dwie e46 330d m57n jeździło/jeździ na jednomasie - edu2301 (patrz Galeria tego forum) i jeszcze srebne e46 chyba robione m.in. w dynosoft, w którym właściciel stwierdził że się nie da jeździć na jednomasie i wrócił do dwumasy
tak z ciekawości to ile wołają za ten jednomas w szwecji ??
oczywiście opisz modyfikacje / daj linka do swojej bety
przy 360KM jaką masz suszarkę ??
Jak by to bylo tak latwe ze na realoem albo bmwfans jakies fakty byly to bym juz dawno wszytko wiedzial ale niestety tylko widze ze zamachy maja rozne numery...
Pytanie zadalem na 6 forum z roznych stron swiata i nic nikt dokladnie nie wie...
Postaram sie zagadac edu2301 czy moze cos wie...
W koncu kupilem te uzywane kolo ACT Streetlite crommolly race, waga 8,6kg zamiast org 13,5kg razem z pozadnym dociskiem Act Race. Dalem 7500sek = ca 3700zl.
Link do mojej bety: (Szwedzka strona i narazie malo zdiec mam
)
http://www.garaget.org/?car=286503Opis po polsku:
M57NTUD30 204kM w orginalnym stanie. 6 biegowa skrzynia.
Modyfikacje:
1: 3" Wydech od turbiny, wszystkie katalizatory/dpf zabrane, jeden tlumik
2: EGR delete
3: Klapki zabrane w kolektorze dolotu
4: Wtrysk wody i metanolu
5: Duzy intercooler
6: Wieksze rury cisnieniowe
7: Turbo oryginalne bylo przy pomiarze mocy. Teraz padlo (po 165000km + 10000 po modyfikacji) i jest odrestaurowane i polepszony ma wylot.
8: Indywidualne programowanie na hamowni.
I teraz potrzebne jest nowe sprzeglo
Przed oprogramowaniem:
227kM i 450nm z wtryskiem wylaczonym. Wtrysk wody i metanolu dodaje 60(!)kM i 80Nm extra.
Po oprogramowaniu:
Bez wtrysku wody i metanolu 305kM och 700Nm.
Z wtryskiem wlaczonym: 360kM i 750Nm+ w silniku. (Nie dalo sie dokladniej zmierzyc bo sprzeglo sie slizga).
Przyspieszam prawie rowno z M5 E39 do 150km/h
po czym M5 troche ucieka. Przy 230km/h M5 ma ok 20m przewagi.