Pozwolicie, że się podepnę, gdyż mam podobny problem z autem (530d) w innym wątku pisałem odnośnie wymiany przewodów podciśnienia, czynność tą wykonałem, ale nadal auto jest mułowate, podobnie, jak napisał kolega SWISS brakuje mu z 40km mocy, praktycznie w pełnym zakresie obrotów, tak poza tym pali ładnie, chodzi równiutko, nie kopci. Co zauważyłem, to to, że ta cała "sztanga" wychodząca z gruszki porusza się u mnie nieco ospale, objawia się to tym, że po odpaleniu powinna szybko wskoczyć, a po zgaszeniu auta wyskoczyć, z gruszki. Natomiast u mnie wygląda to tak, że po odpaleniu ta cała "sztanga" powoli zaczyna się ruszać tak po milimetrze, żeby nagle wskoczyć do środka, a po zgaszeniu nie zawsze wyskakuje;/
-W aucie zmieniłem przewody podciśnienia, oprócz tego dochodzącego do turbo z elektrozaworka(słaby dostęp oraz wyglądał na nie najgorszy...w końcu dałem sobie z tym wężem siana i zostawiłem stary) -Teoretycznie wyczyściłem te filterki od elektrozaworków, pisze teoretycznie, bo w zasadzie ich barwa była dość ciemna i po potraktowaniu ich benzyną ekstrakcyjną w zasadzie nie zmieniły barwy...
Żeby ujednolicić, bo podejrzewam, że koledze też się to przyda, to niech ktoś życzliwy i obeznany w temacie opisze krok po kroku o co chodzi z tymi:
-nasmarowaniem cięgna? to trzeba oddzielić gruszkę(przytwierdzona dwiema śrubami do turbo) od turbo i wtedy jakoś wyciągnąć cały ten element i nasmarować to cięgno? Czy po prostu dać smar i poruszać nim w górę i w dół?
ps tak odnosnie cięgna, to jak ono powinno się poruszać(opornie, dość lekko?), jeśli chciałbym to jakoś ręcznie sprawdzić, czy nie jest w jakiś sposób wyeksploatowane i niezdatne do użytku? No i czy jest jakiś sposób, aby sprawdzić czy jeśli ewentualnie cięgno się porusza, to czy jednocześnie zmienia się geometria łopatek w turbo, da się to jakoś wzrokowo wychwycić?
-kolega SWISS pisał, że mogą to być zapieczone kierownice Turbosprężarki, czytałem o tym co, nie co i z tego co wywnioskowałem, to dzieje się tak, jeśli ktoś daje po garach na zimnym silniku i rozwiązaniem tego problemu jest wymycie nagarów z turbo?
Sory, że tak dużo, niby jest sporo tematów, ale zazwyczaj są dość stare i rzadko kiedy ktoś odpisuje, czy opisane czynności przyniosły żądany efekt...
_________________
E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180 BYŁO: E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks 367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
e36 328i Coupe ALPINWEISS III ->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]
|