BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wolno wkręca się na obroty
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 18:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Dzisiaj poczułem że autko z samego dołu jakby wolniej wkręca się na obroty a co za tym idzie nie ciągnie od samego dołu. :zalamany: Jak się załączy turbina wszystko jest ok, ale do tego momentu jest coś nie tak. Wiąże się to również z redukcjami biegów które też następują z większym opóźnieniem niż dotychczas.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? Nie ukrywam że sprawa jest dosyć pilna. Z góry wielkie dzięki.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 18:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 419
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: S420CDI/E36 Compact
Kod silnika: OM629/ M52B28
Garaż: 323ti http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=60

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=115261
kiedy zmieniales filtry paliwa i powietrza??

ja po wymiana filtrow czuje ogromna roznice.

moze ci sie rozszczelnily przewody od IC i ucieka wiaterek (sprawdz tez IC)

moze kwestia zatankowanej ropuchy.

jak narazie to na mysl mi przychodzi.

_________________
Merctedes viewtopic.php?f=55&t=115261
Compact viewtopic.php?f=6&t=124922&start=60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 18:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
filtr powietrza wymieniany ok 2000km (wkładka KN)
filtr paliwa w sumie dosyć dawno, ale przy większych obrotach nie czuć braku paliwka
Co do IC i przwodów to będę sprawdzał, ale czy nie jest tak że jakby była nieszczelność kopciłby na czarno?
Paliwko z Shell'a V-Power.

:zdegustowany:

Podpowiedajcie coś jeszcze.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 19:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
A moze uszczelka pod glowica?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
adikbmw napisał(a):
A moze uszczelka pod glowica?


Nie, nie, nie.

Temat założyłem o 19.01 i po dwóch godzinach myślenia mogę sie z Wami podzielić tym, że usterkę zlokalizowałem. Chcecie trochę pozgadywać, czy od razu napisać co to było? :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
zimowy program w skrzyni :D :D :D

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Nieeeeeee :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Pudło Dzikus. :D
Końcówki nie gwiżdżą już dzisiaj od 12-tej, hehe.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: WoÂłomin
Dzikus napisał(a):
No to sie pochwal co tam teraz hałasuje z tylu??



żona??? buahahahahaha :rotfl: :P ;)

p.s. Dzikus pamiętasz o koszulce???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Włąśnie nie wiedziałem co tak hałasuje :niepewny: a to się okazuje że JBL.

Dobra, to już Wam pisze co to było.




























Jeszcze nie tutaj :rotfl:
































Przepływka. Tak, tak, przypływka. A jeszcze niedawno ją sprawdzałem i była ok. Dlatego nawet o niej nie pomyślałem od razu. I teraz pytanko: kto wie gdzie w Wawce mogę to tanio wyhaczyć? Nr BMW tej przepływki to 13627787076, a nr Bosch'owski to 0 928 400 527.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Dzięki Dzikus, tylko że ja ją potrzebuję na jutro, dlatego pytam o W-wę. Na sobotę autko ma być sprawne :rotfl:

Dawać adresy, dawać :hyhy:
Dodam ze interesuje mnie tylko oryginał.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
No i jednak okazało się że to nie przepływka, chociaż wszystko wskazywało na nią. Po odłączeniu przepływki auto z dołu zaczęło jeździć jak powinno, natomiast przy wyższych obrotach osłabło. Wręcz książkowy przykład uszkodzonego przepływomierza.
Jednak po założeniu nowiutkiej przepływki efekt jest jak na początku, czyli auto do momentu załączenia turbiny muli się.

Co to może być :?: :?: :?:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
marcin004, odma może gdzieś spadła :?:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL