BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 09:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d kiepsko przyspiesza
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 23:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
Chcialbym sie poradzic w sprawie dieselka, ktory bardzo muli.
Przy ruszeniu do obr. ok. 2300-2400 przyspiesza jak (chyba) kazdy diesel. Po przekroczeniu tych obr. dostaje kopa, ale tylko na 2-3 sekundy, a pozniej czuc wyraznie ze muli i tak jest na kazdym biegu.
co moze byc przyczyna ???
Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Monachium-Mikolajki
1Filtry
2Przeczysc filterek na elektrozaworze od turbo(na forum znajdziesz instrukcje)
3Sprawdz przeplywomierz
4Sprawdz wszystkie przewody na dolocie czy nie zasysa gdzies lewego powietrza
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
Filterki na elektrozaworach przeczyscilem zgodnie z instrukcja juz wczesniej, czyli pozostaje podlaczenie do kompa ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Monachium-Mikolajki
jezeli trafisz na patalachow to i na kompie nic im nie wyjdzie,bo wedlug kompa np.przeplywka dziala i komp to widzi ale nie widzi ze dziala nieprawidlowo.Jak masz mozliwosc to podmien z kis przplywke na chwile,to jest 15 min.roboty i 99% pewnosci i nic nie kosztuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: PoznaĂą
Ja mam 320d przed liftingiem i raczej sprawny przepływomierz. Jak chcesz mogę pomóc- tzn możemy podmienić TWóJ przepływomierz na mój i zobaczysz- mi sie nie muli- bez sensu wydawac 300 zeta na dobra przepływke a komp nie zawsze prawde w tej materii powie. Ino nie mam torxa centrowanego bo go 2 tygodnie temu jak czysciłem swój przepływomierz to torxa zgubiłem!. Dojscie do przepływomoerza jest po odkreceniu osłonki plastikowej tej na 2 imbusy i krzyrzak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
Bylem dzisiaj na kompie i wszystkie parametry sa ok. nie wykazuje zadnego bledu. Przeplywonierz podobno tez jest ok, bo w programie byly wartosci prawidlowe i u mnie bylo to samo.
Filon dzieki za pomoc, odezwe sie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: PoznaĂą
Nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć jak przepływka działa wadliwie to niby jednostki podaje OK ale w rzeczywistości tak nie jest. podkreslam ze tylko tak słyszałem i nie mam w tej kwestii SWOJEGO zdania popartego emipycznie :)

Powiem Ci ze u mnie największy kop jest do 2500 rpm a nie po :) Wiec gdyby miał jeździc jak od 2500 to bym sie poszedł utopić..... żartowałem :-))))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2007, 00:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: POLSKA:)
Wymeinic filt paliwa musi pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2007, 08:25 
wymien najpierw wszystkie filtry i potem sie zobaczy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 11:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Monachium-Mikolajki
Na kompie powinni Ci sprawdzic dzialanie przeplywki w calym zakresie obrotow i porownac z danymi nominalnymi.Wtedy taki test jest miarodajny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 17:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
wymienilem wszystkie filtry, dzisiaj zamienilismy z Filonem przeplywki i nadal jest to samo !!! :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
bylem dzisiaj na kompie u fachowca od bmw i znowu bledow nie bylo. Powiedzial, ze w tych modelach siadaja przeplywki albo pompy. Jak pompa daje za male cisnienie to bledu nie widac, a silnik nie bedzie mial mocy. Kazalem mu sie przejechac, bo moze tylko mi sie wydaje ze jest kiepsko ( poprzednio jezdzilem passkiem TDI 130 KM) Szef przejechal sie i stwierdzil, ze nie jest tragicznie i ze mam lac lepsze paliwo (verwa lub Vpower) Czy to mozliwe, ze to jest pompa ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: PoznaĂą
Ja bym powiedział ze idzie do 2200 normalnie a potem czuc przyduszenie równomiernie do końca zakresu. No i ten ekonomizer co na 3 biegu (jak sie przymuli silnik) nie chce zejść do 20- tylko max ma tak koło 17 na wskazaniu. Może byś musiał sie dowiedzieć jakie są efekty pompy podającej za mało paliwa\spadek ciśnienia?
Przepływka w każdym razie jest OK :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 22:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Jezdze na codzien e36 325i oraz od czasu do czasu e46 320d i jak wsiadam do tego diesla mam wrazenie ze ma strasznego muła, moment obrotowy ma wiekszy od mojej benzyny wiec mysle ze wrazenie powinno byc dokladnie odwrotne, juz sam nie wiem co moze mu dolegac - jak na razie znalazlem bledy w ukladzie intercoolera, na rurze jest wpiety czujnik temp bodajrze - byl luzny jako ze jego mocowanie bylo ulamane, bylo widac ze przez ta szczeline pod luznym czujnikiem niezle olejem walilo, wiec kto wie moze turbina juz swoje dostala, przebieg ponad 160tys


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 12:33 
na 99 % to pompa mialem to samo w 530 d mulilo az wkoncu padlo zgaslo i nie odpalila wogole


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2007, 17:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
:hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:

Bylem wczoraj w serwisie i wszystko juz gra !!!

:44: :07: :07:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2007, 23:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
finko, opisz co i jak z samochodem wyszło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2007, 23:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
Otóż sugestia w serwisie byla taka, zebym kupil przeplywke i potem nalezy wgrac nawa mape. Uparlem sie ze przeplywka jest dobra i ze maja wrzucic mape. Tak zrobili i samochod dostal takiego kopa, ze szok !!!

Ponoc po kazdej wymianie przeplywki nalezy wgrac nowa mape.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2007, 16:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: cz-wa
napisz ile skasowali za ta usługe jeszcze.............

_________________
530d-2000r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2007, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Poznan
dalem 300 zl .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL