BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 08:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 22 maja 2012, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Chciabym znac opinie Wasza na temat silnika po stluczce nie koniecznie tego z linku ale podobnego ( podobnie przycisniety) Jakich uszkodzen i czy wogole mogl dostac w czasie stluczki?
Napewno nie bedzie mozliwosci sprawdzenia go w ruchu . Czy to zakup z wielka niewiadoma ?
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-528i-E39- ... 1049wt_273

Wszelkie sugestie mile widziane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 22 maja 2012, 20:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
miałem swego czasu znacznie bardziej rozbite e34 m50tub25 w rękach. wiskoza była rozmazana na silniku, to samo chłodnice obydwie. natomiast samemu słupkowi nie stało się nic.

to co może ulec uszkodzeniu to:
- koło pasowe
- czujnik położenia wału (np kabel)
- obudowa termostatu (plastik!)
- wisko
- ośka pompy wody moze się skrzywić

Aczkolwiek to wszystko raczej przy większym uderzeniu, we wspomnianej e34 nic się nie stało (poza wiskozą). Sam słupek to twarda bestia i byle co jej nie ruszy. po takim uderzeniu jak pokazałeś na zdjęciach to auto powinno nawet jeździć (chłodnica zapewne dziurawa ale nie o tym mówie)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 23 maja 2012, 00:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Uderzenie uderzeniu nierówne... dobrze by było to wszystko dokładnie oglądnąć bo tak to trochę kupowanie kota w worku :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 23 maja 2012, 11:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 104
Moje BMW: E36
Na zdjęciu nie wygląda to groźnie. Tak czy siak trzeba obejrzeć na żywo, bo na zdjęciach wszystkiego nie widać.

_________________
Moja bunia
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 23 maja 2012, 11:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 372
Lokalizacja: Jaworze
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131576
Lata temu już tak robili handlarze, że jak silnik padł, to dojeżdżali specjalnie lekko, żeby móc powiedzieć, że się nie da odpalić, bo chłodnia walnięta, czy koło pasowe przyciśnięte pasem... więc ludzie to kupowali z nadzieją na tanią naprawę...

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek
==========================================================================
Non in verbis, sed in rebus est!
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat, es aufzuschließen - Walter Röhrl
Gdzie kończy się przyczepność, tam zaczyna się zabawa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 23 maja 2012, 12:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
no oczywiście, jasna sprawa że silnik przed uderzeniem musiał być ok ;)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 23 maja 2012, 12:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kot w worku :] Ale jak to się mówi czasem warto zaryzykować :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 24 maja 2012, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
"Zaryzykowane " dam znac jaki kot sie trafil :) odbior za 2-3 tyg dzieki wszystkim za info :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 24 maja 2012, 20:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
robie roznie rozbite auta w wiekszosci merole ale tez i inne - z doswiadczenia napisze tak - silnik ustawiony tak jak w bmw - przy mocnym strzale leca poduszki silnika albo lapy , kola pasowe pompy wspomagania, klimy , rolki napinaczy , czasami uszkodzone jest turbo ale innaczej jest umiejscowione niz w bmw, poza tym rzadko czasami peka pokrywa przednia silnika , kolo pasowe walu lub innaczej sam wal raczej nie dostaje - jesli na zewnatrz nie widac na silniku uszkodzen to raczej napewno w nim wszystko oki - oczywiscie nie wspominam o chlodnicach czy wentylatorach bo przy strzale z przodu trzeba zawsze sie liczyc , ze owe rzeczy sa uszkodzone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 25 maja 2012, 08:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 372
Lokalizacja: Jaworze
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131576
Ja pisałem o odwrotnej sytuacji - "strzał" zrobiony, żeby ukryć uszkodzenie silnika... :/

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek
==========================================================================
Non in verbis, sed in rebus est!
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat, es aufzuschließen - Walter Röhrl
Gdzie kończy się przyczepność, tam zaczyna się zabawa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 25 maja 2012, 12:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
no tak ale wiekszosc silnikow po strzale odpala chyba , ze taki strzal , ze nie oplaca sie robic a jak gosciu podejrzany to lepiej nie bawic w kupno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 25 maja 2012, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 648
Lokalizacja: Kraków/Monachium
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było:
e30 coupe
e36 sedan
e36 coupe
Jest:
e46 coupe
jak jak uwalilem swoja to scielo poduszki na silniku tak ze rolka od paska wskoczyla na stabilizator. troche sie przestraszylem bo zaczelo dymic spod maski ale to tylko pasek sie smazyl :/ po ustawieniu silnika, wymianie poduszek i paska jeszcze 2 lata latala az do sprzedazy i pewnie lata dalej :D

_________________
Obrazek
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118979


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 26 maja 2012, 07:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
harnas621 napisał(a):
no tak ale wiekszosc silnikow po strzale odpala chyba , ze taki strzal , ze nie oplaca sie robic a jak gosciu podejrzany to lepiej nie bawic w kupno


Teraz to już po ptokach - kolega zaryzykował :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E39 ] 528 Silnik po stluczce
PostNapisane: 26 maja 2012, 17:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 530d
Kod silnika: M57
Jakis czas temu kupiłem e39,530d po lifcie po dzwonie z przodu, tak samo jak u ciebie
Niby lekko ale jak zaczełem ja rozbierać to wszystko wyszło :(

Peknięta łapa pod silnikiem i poduszka
Wisco i wiatrak
Chłodnice wody,klimy,wspomagania i skrzyni biegów(automat),intercoller
Rama trzymająca chłodnice,obudowa wisco,tunel powietrza przedni
Przednie wzmocnienie(czołówka) z odbojnikami i belką pod zderzak
Wentylator
Mocowanie lamp tzw. ślizgi L i P
Przedni zderzak (halogeny,kratki,ramka rejstracji,listwy,czyjniki pdc,spryskiwacze lamp)
Przednia maska z nerkami i wygłuszeniem
Przednia prawa podłużnica zgieta
Lampy przednie pourywane z zaczepów


Wiec troche tego jest,czesc zeczy odzyskałem inne kupiłem używane a inne nowe :zalamany:

Powodzenia

Jak znajdę to wstawie kilka zdjęć swojej bemy bez przodu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 100 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL