BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 02:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] uszczelka pkrywy zaworó i pokrywy wałka w silniku
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 16:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
Witajcie,chciałem sie dowiedziec czy droga w wymianie jest uszczelka pokrywy zaworów i pokrywy wałka w silnkiku(jeżeli cos zle napisałem prosze poprawić),otóż miałem z tych elementów (prawdopodonie)wyciek i cała prawa strona silnika jest zasyfiona olejem,wobec tego trudno zlokalizowac mi usterke,
jaki koszt tych uszczelek?
a teraz inne pytanko do Was :jakiego płynu chłodzacego zalac ?jest jakiś typ?
jak czesto wymieniacie płyn w ukł.hamulcowym,ja mam naklejke od aso że stary olej pociągnie jeszcze tylko do 2007.10 to prawda?trzeba sie tego trzymać?ostatnie pytanie jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni i tylnim moście?jest taka mozliwość?a co powiecie o tym silnik m42 lany był w niemczech 10W40 i co dalej ....nie znam marki oleju itp.co polecacie ?ok 200tys przebiegu ,mógłbyc to syntetyk?.dziękuje za pomoc z góry i pozdrawiam

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 23:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nie znam tych cen na pamiec ale orientacyjnie mozesz spojrzec na http://www.realoem.com/bmw/select.do mnozac dolary x3~3.50.

jak mialem IS-a to nalałem do niego castrol RS bo taki wszyscy polecali - był OK.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 23:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nie znam tych cen na pamiec ale orientacyjnie mozesz spojrzec na http://www.realoem.com/bmw/select.do mnozac dolary x3~3.50.

jak mialem IS-a to nalałem do niego castrol RS bo taki wszyscy polecali - był OK.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 07:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
...'''Zrobilem ostatnia przymiarke do mojego projektu , kupilem uszczelki :glowna Elringa reszte zamowilem w ASO koszt wszystkich (1 glowna, 4 na swiece i 16pod sruby) okolo 100zl i jak rozgladalem sie za srubami to nawet ciezko bedzie odkrecic ta pokrywe zaworow, szczegulnie te z tylu sa chba lekko schowane pod podszybiem'''...

a wiec zrob tak samo glowna kup erlinga reszte w aso.
Powiem ci tylko ze bys uwazal bo ja jak to robilem to wykrecajac sruby wykrecilem prawie wszystkie gwinty z glowicy, poprostu jakis frajar przedemna dokrecil sruby aby mu nie cieklo przy sprzedawaniu ( auto z wloch ;/) i kosztowala mnie ta zabawa okolo 800zl bo nagwintowywanie czyszczenie silnika z opilkow ( inaczej sie nie dalo , kit..) i nowy olej etc. Wiec tak myslalem ze jak by oddac do warsztatu i byc przy tym to wtedy oni beda musieli pokryc koszty jak zerwa ;p

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
OK dzięki chłopcy,a powiedzcie czy 10W40 ten poprzedni to był półsyntetyk ?co bedzie jak był mobil a zaleje tym castrolem RS?pozdro

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 15:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
hello a propo tych uszczelek to zdecyduje sie tak jak kolega szwedu opisał,plus (jakiś uszczelniacz rozrządu)ktos wie jak to wygląda?to tez uszczelka?i czy trzeba rozbierac cały motor by to wymienić?..............dzięki wielkie :P

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 108 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL