BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 17:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325i wady zalety porady
PostNapisane: 5 września 2007, 05:46 
Witam
Prosiłbym o prady na co mam zwrócić uwage przy kupnie bmw 325i m3 z gaze 2 generacji, rocznik 1991 za 7500 zl. Chciałbym sie dowiedziec jak takie auto sie sprawuje na gazie i ogólnie czy polecacie mi takie auto?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 325i wady zalety porady
PostNapisane: 5 września 2007, 07:43 
grzegorza25 napisał(a):
bmw 325i m3


325i do m3 to jeszcze daleka droga :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 08:15 
własnie... to m3 w nazwie to jakaś ściema! co najwyżej m-pakiet jakiś i stylizacja, m3 to 3.0 i 3.2, a nie 2.5.

różnice są kolosalne, między sportową limuzyną, a przecież autem wyczynowym ;]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 08:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
po pierwsze jak 325i to nie m3 :) po drugie do silnika m50 gaz tylko sekwencyjny, zwykła instalacja może nastręczać problemy,np.wystarczy jeden wystrzał w kolektor ssący i nie ma przeplywomierza.jeśli ktoś długo jeździł na takiej instalacji to ja osobiście wolałbym poszukać sobie drugiej takiej bez gazu ale to tylko moje zdanie :) uwierz mi że zajechane bmw przysparza masę problemów,oczywiście nie twierdzę że egzemplarz który chcesz kupić jest zajechany,ale weź pod uwagę to wszystko co napisałem.dobre 325i to wspaniałe auto(co prawda nie to co e34 :hyhy: ale.. :) ) silnik m50 przyregularnym serwisie jest nie do zdarcia.Pozdrawiam

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 14:49 
dokładnie to niewiem czy m3 tylko chyba ospojlerowanie jest m tak mi wlaściciel powiedział, tez mnie zapewnił że nie strzela na gazie a na kolektorze ma chyba ze 4 odpowietrzniki i na gazie jezdzi 1,5 roku thx za radę jeszcze sie zastanowie nad kupnem i dokładnie sprawdze te auto :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 15:02 
Za 7,5 tyś można kupić dobre E30 a nie E36 a już napewno nie 2.5.
Zwykły gaz to kiepski pomysł do tej jednostki.
Strzela może uszkodzić wiele rzeczy wypalić zawory ale to mały pikuś.
Zabiera tak dużo mocy,że nawet na benzynie zostaje ze 130KM czyli objedzie cię 2.0 na PB.
Generalnie nie widząc samochodu ale znając sumę już mogę Ci powiedzieć,że jak nie chcesz mieć kłopotów nie kupuj tego samochodu. Zajechane 2.5 to skarbonka bez dna.
Ja mam zdrowy egzemplarz i trzeba ładować ciągle $$ żeby tak zostało.
Za 7,5 tyś polecam E-30 bo E-36 w dobrym stanie nie kupisz chyba żadnego.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 15:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
--==maly==-- napisał(a):
Za 7,5 tyś polecam E-30 bo E-36 w dobrym stanie nie kupisz chyba żadnego.

Da radę ;) ale będzie to golas i raczej 4 cyl. z początkowych lat produkcji :)

Co do reszty masz rację w 100% :)

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 15:51 
ptysiek napisał(a):
--==maly==-- napisał(a):
Za 7,5 tyś polecam E-30 bo E-36 w dobrym stanie nie kupisz chyba żadnego.

Da radę ;) ale będzie to golas i raczej 4 cyl. z początkowych lat produkcji :)

Co do reszty masz rację w 100% :)


zgadzam sie na pewno. za 7,5tys zl kupisz, ale 91r z malym motorem. za ladna coupetke z 94r i bogata opcja trzeba dac co najmniej 12.

pzdr


Ostatnio edytowano 5 września 2007, 16:42 przez rybik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 16:19 
Uwierzcie że za 7,5tyś nie kupić żadnego doinwestowanego e36.
Możesz kupić coś co będzie w stanie średnim-dobrym ale nie BDB.
Na BDB można liczyć ale za 7,5 plus opłaty.
Nie ma co się oszukiwać od tej kwoty zaczynają się dopiero E-36 na allegro to jest dolna minimalna półka.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 16:44 
--==maly==-- napisał(a):
Nie ma co się oszukiwać od tej kwoty zaczynają się dopiero E-36 na allegro to jest dolna minimalna półka.



i to mnie wlasnie denerwuje, ze za duzo jezdzi tych trojek, 91r, golas, nieladne, zmalowane itd. ladnych e36 nie jest duzo, a tylko takie powinny jezdzic :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 16:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
rybik, ładne e36 to zadbane e36 i nie zniszczone pseudotiuningiem a niekoniecznie na pełnym wypasie i z m-pakiet'em (owszem z tym są jeszcze ładniejsze :) )
Gdyby każdego było stać na wypas - to ten wypas byłby standardem i nie robiłby wrażenia i uznania jakie robi teraz :P

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 17:11 
ptysiek napisał(a):
rybik, ładne e36 to zadbane e36 i nie zniszczone pseudotiuningiem a niekoniecznie na pełnym wypasie i z m-pakiet'em (owszem z tym są jeszcze ładniejsze :) )
Gdyby każdego było stać na wypas - to ten wypas byłby standardem i nie robiłby wrażenia i uznania jakie robi teraz :P


oczywiscie zgadzam sie z Toba, ale az zle mi sie na sercu robi jak co chwila przejezdza ulica zniszczone BMW.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 17:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
rybik napisał(a):
zle mi sie na sercu robi jak co chwila przejezdza ulica zniszczone BMW

Ehh niestety tyle tego jeździ.. e36 jest jak niedawno polonez. Wielu chce sie wyróżniać i indywidualizują je w sposób nie do zaakceptowania :kwasny:

Na szczęście jest to forum które walczy z wieśtjuningiem i nawraca obłąkanych ;) :hyhy:

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Bartoszyce
--==maly==-- napisał(a):
Za 7,5 tyś można kupić dobre E30 a nie E36 a już napewno nie 2.5.
I tu się z kolegą nie zgadzam. Ja ok 2 miesiace temu kupiłem swoją E 36 za 7300zł. Felgi 17" prawie nowe założone niedawno były, pełna elektryka, 4 szyby, szyber i lusterka. Do tego czarna skóra w niezłym jeszcze stanie i komp pokładowy. Silniczek 2,5 oczywiscie. Z gazem, Nie narzekam na nią. Jedyne wady jakie miała, to odklejona podsufitka, ktorą wymieniłem (koszt 100zł) i szyber ktory się uchylał, a nie rozsuwał. Poza tym jeszcze nic przy niej nie musiałem robić poza tankowaniem oczywiście ;)

--==maly==-- napisał(a):
Zabiera tak dużo mocy,że nawet na benzynie zostaje ze 130KM czyli objedzie cię 2.0 na PB
i tu znowu sienie zgadzam. Nie czuję prawie żadnej róznicy w mocy na gazie czy PB. Predkość maksymalna GAZ-PB waha sie w granicach 10 km/h różnicy. Na gazie w 4 osoby leciałem bez problemu ponad 2 paczki. Na 2 biegu z 4 osobami na pace leciałem 130km/h więc wyniki nie są złe :hurra: BMW to klasa sama dla siebie. W poprzednich autach jakimi latałem różnica gaz-Pb była ogromna natomiast BMW to rakieta niezależnie na czym jeździ i niech tak pozostanie :hurra:

rybik napisał(a):
zle mi sie na sercu robi jak co chwila przejezdza ulica zniszczone BMW.
Tu się zgadzam w zupełnoći. Wnerwia mnie to ze jest tyle tego sprzetu. W moim mieście jest ich bardzo dużo. ALe najlepiej wygladają kolesie w czarnej becie w ciemnych okularach gdy nie ma słońca :szok: Pełen szpan, jestem kupił E36 i tak włąśnie jeździ. Miała piekne 17" Rial'a, miała bo juz zostaly tylko 3 krawężnik i to tylnim kołem. Masakra!!! :przestraszony: Tak to się wożą BMkami :zalamany: Ja w swojej chciałbym inne lampy na tył i ciemne szyby. CZy dobrym pomysłem jest aluminiowa lota na klapę??? Doradźcie cos. Przyjmę każdą opinię z godnością :padam:

_________________
DIDI.
E36
325I


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 19:56 
Nic dziwnego,że na PB nie ma różnicy względem LPG bo przy zwykłej instalacji nawet jadąc na PB samochód jest dużo dużo słabszy. Wyjmij ten gaz to zobaczysz jak jeździ 2.5 oddychające pełnym tchem. 2paczki? Zdrowe 2.5 rozpędza się spokojnie do licznikowych 230-250km/h zależnie od egzemplarza.

Poza tym pokaż zdjęcia tego cuda to powiem CI więcej.
Narazie doczytałem,że ucieka Ci woda z układu chłodzenia i nie wiesz czy masz pasek czy łańcuch rozrządu. Jak na 6 postów na forum to niezły wynik. Jeszcze wiele dowiesz się o tym samochodzie niestety skoro nawet nie wiedziałeś jaki jest rozrząd wątpię,żebyś wiedział na co patrzeć przy kupnie. Nie chcę Cię urazić ale możesz się zdziwić.
To,że wygląda ładnie nie znaczy,że nie miała nigdy dużego dzwona 90% 2.5 miała spawane ćwiartki kielichy itd. Wtedy takiego egzemplarza nie chciał bym nawet za 5tyś.
Wszystko kwestia kto jak patrzy na BMW jak mu nie zależy na bezwypadkowym w stanie na BDB to i za 6tyś można kupić ale po co?

A aluminiowa lotka na klapę już mnie dobiła i rezygnuję z wypowiadania się w tym temacie. Za 7tyś możesz mieć "prawie 325" a prawie robi dużą różnicę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 20:11 
--==maly==-- napisał(a):
Nic dziwnego,że na PB nie ma różnicy względem LPG bo przy zwykłej instalacji nawet jadąc na PB samochód jest dużo dużo słabszy. Wyjmij ten gaz to zobaczysz jak jeździ 2.5 oddychające pełnym tchem. 2paczki? Zdrowe 2.5 rozpędza się spokojnie do licznikowych 230-250km/h zależnie od egzemplarza.

Poza tym pokaż zdjęcia tego cuda to powiem CI więcej.
Narazie doczytałem,że ucieka Ci woda z układu chłodzenia i nie wiesz czy masz pasek czy łańcuch rozrządu. Jak na 6 postów na forum to niezły wynik. Jeszcze wiele dowiesz się o tym samochodzie niestety skoro nawet nie wiedziałeś jaki jest rozrząd wątpię,żebyś wiedział na co patrzeć przy kupnie. Nie chcę Cię urazić ale możesz się zdziwić.
To,że wygląda ładnie nie znaczy,że nie miała nigdy dużego dzwona 90% 2.5 miała spawane ćwiartki kielichy itd. Wtedy takiego egzemplarza nie chciał bym nawet za 5tyś.
Wszystko kwestia kto jak patrzy na BMW jak mu nie zależy na bezwypadkowym w stanie na BDB to i za 6tyś można kupić ale po co?

A aluminiowa lotka na klapę już mnie dobiła i rezygnuję z wypowiadania się w tym temacie. Za 7tyś możesz mieć "prawie 325" a prawie robi dużą różnicę.


Podpisuję się pod tym wszystkimi rękoma, nogami!! Czym tylko się da!!

Taka prawda panowie, zarówno, jeśli chodzi o spawane podłużnice oraz zadowolenie z prawie bezawaryjnej jazdy przez 2 miechy... DIDI nie życzę Ci źle, ale to jest używane auto, nawet w "zdrowych" egzemplarzach wszystko może się stać. W Twoim przypadku okazja cenowa nad wyraz sugeruje coś...
Niestety, by udowodnić, że po prostu poprzedni właściciel szybko potrzebował pieniędzy, a Ty trafiłeś dobrą okazję, potrzeba trochę więcej czasu. Może 1000, może 10000 km wszystko się wyjaśni.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 20:22 
DIDI a możesz napisać jaki masz zamontowany gas?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Bartoszyce
--==maly==-- napisał(a):
2paczki? Zdrowe 2.5 rozpędza się spokojnie do licznikowych 230-250km/h zależnie od egzemplarza.
wiem że się rozpędza, moje też i co?? 230 na luzaku na gazie. Co do płynu chłodniczego, ucieka na opasce przewodu więc nic wielkiego. O łancuch pytałem, bo nie miałem pewności. w BMW nie "siedziałem od zawsze" więc wolałem sie upewnić. Co do dzwona> na parkingu dla poprzedniego właściciela przytarli drzwi. Opinia mechaniskopijna stwierdza jasno ze nie ma żadnych przeróbek w numerach, skaładana z 3 nie jest. Zadnego spawania podejrzanego. Oryginałek :hurra: Co do gazu firma - Lovato, wtrysk gazu, Przełącznik Stag2 W, Emulator wtrysku z wiazką uniwersalną Stag2- E6 Przejechałem nią jakieś 1,5 tyś. na razie jest ok i licże sie z tym że może coś wyskoczyć, bo to nie nowe auto. Pozdro

_________________
DIDI.
E36
325I


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
DIDI napisał(a):
Na gazie w 4 osoby leciałem bez problemu ponad 2 paczki. Na 2 biegu z 4 osobami na pace leciałem 130km/h


Jedno drugiemu zaprzecza.
e36 320 z gazem sekwenyjnym, mierzone na hamowni 136KM, lecielismy nim na gazie w 4 osoby (nie pamietam dokladnie) 215 czy 220 w kazdym razie doszedl do odciecia.
Ale to auto na 2 biegu jedzie 95km/h i nic wiecej.

Nie wiem jakim cudem masz 130 na II a vmax konczy sie na "ponad" 200 :cisza: Jaki masz dyfer ??????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 21:50 
qrax napisał(a):

Nie wiem jakim cudem masz 130 na II a vmax konczy sie na "ponad" 200 :cisza: Jaki masz dyfer ??????


no to sie zaczelo.

DIDI zapamietaj, ze nie jestes na taki "se" forum, tylko ludzie troche ogarniaja temat Beemek i trzeba uwazac co sie pisze :hyhy:


pzdr. :).


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 168 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL