BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 07:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx 2,5 TDS] falujace obroty/koszty remontu TDSa po zakupie
PostNapisane: 24 października 2012, 16:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E34 2.5 TDS
Cześć, w pierwszym poście należało by się przedstawić więc jestem Dawid - student motoryzacji

Planuje zakupić swoje pierwsze w zyciu BMW, wcześniej jeździłem starymi VAGami (nadal mam jednego rodzynka Jetta mk1 US) :hyhy:

Wybrałem E34 TDS pomimo wielu negatywnych opini ponieważ potrzebuje diesla - studiuje i mieszkam w Danii a tu nawet nie wiedza co to jest LPG. Niestety w E34 nie bylo za duzego wyboru diesli więc zostaje przy 2,5 TDS.

Mam kilka pytań odnośnie tego silnika:

1, Samochod ktory zamierzam oglądać w ta sobote ponoć ma tylko jeden problem, falują obroty na zimnym oraz cieplym silniku, właściciel mówi ze odpala ladnie czy zimny czy cieply ale obroty falują, na zimnym bardziej niz na cieplym, jak wciśnie hamulec na luzie to potrafi zgasnąć, Mowi też, że moć nie jest oszałamiająca - jeździ się jak normalnym samochodem (co w tdsach jest chyba normalne ? ) Twierdzi ze trzeba oddać pompe do regulacji (tak mu mechanik powiedział). Moje pytanie: co wy o tym sądzicie?? Do regulacji czy regeneracji? Czy to nie wina pompy, może głowica albo przeplywomierz? :mur:

2. Jak dokładnie sprawdzić stan silnika (TDS)??

3. proszę o wycene kogoś kto się orientuje ile kosztują poszczegulne naprawy (osobno część osobno usługa/wymiana ponieważ niektore mogę zrobić sam):
a) regeneracja pompy,
b) regeneracja torbiny,
c) wymiana wtrysków,
d) wymiana rozrządu,
e) wymiana filtrów i oleju,
f) wymiana/regeneracja głowicy ( kompletnej)
g) przednie zawieszenie,
h) co tam jeszcze może być do wymiany..

Podejrzewam, że po takich wymianach miałbym wspaniały samochód na długo o ile będe dbal :]

Z góry dzieki za odpowiedzi (te na temat :rotfl: )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx 2,5 TDS] falujace obroty/koszty remontu TDSa po zakupie
PostNapisane: 24 października 2012, 18:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
za koszty regeneracji które wymiłeś + koszt auta kupisz dużo nowsze, i mniej awaryjne oszczędne auto. pompa turbo i czapka to jakieś~~ 6000.... .a gdzie reszta? co ile dokładnie kosztuje dowiesz się na alledrogo.peel.
albo kupujesz zadbane sprawne auto i modlisz się aby czapka nie pękła albo moim zdaniem nie warto. tym bardziej jak piszesz, żeś student. bmw to baaaardzo drogie auto w doprowadzaniu do stanu używalności, jak kupisz szrota to cię pochłonie a i tak będziesz miał padlinę i będziesz żałował.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx 2,5 TDS] falujace obroty/koszty remontu TDSa po zakupie
PostNapisane: 24 października 2012, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 36
Moje BMW: e39
Kod silnika: 525 tds
te falujace obroty to moze byc zle ustawiony nastawnik lub rozszczelniona pompa tez mam tds-a i dawałem pompe do robienia. ogolnie tds to dobry silnik tylko trzeba dbać. jak kupisz zajechany to niezle bedziesz w niego pakował. mój ma przejechane ponad 370000km i poza pompą którą robiłem wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx 2,5 TDS] falujace obroty/koszty remontu TDSa po zakupie
PostNapisane: 24 października 2012, 18:31 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
W pierwszym poście należałoby sie przywitać w odpowiednim temacie. Gdybyś używał opcji szukaj wiedziałbyś, że taki temat na forum mamy i wiedziałbyś również, że o falującach obrotach, TDS, wymianie oleju itd,itp było wielokrotnie. Przeczytaj powyżej tekst na żółtym polu...

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx 2,5 TDS] falujace obroty/koszty remontu TDSa po zakupie
PostNapisane: 24 października 2012, 18:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E34 2.5 TDS
no w tym sprzeciektórego zamierzam oglądać w sobote akurat jest problem podobno tylko z falowaniem obrotow, o reszte remontow pytam na przyszlosc i zebym wiedział czy warto kupic jak cos jest nie tak czy nie. Po za tym z tego co mi napisali i troche poszukałem to juz uzgodnilem ze trubo - 1000zl, pompa 1000zl czapka troche mniej wiec chyba przesadziłeś ;) po 2. kupie duzo nowsze -to mnie pochłonie zakup - a jak sie okarze ze do remontu to juz pozamiatane.

Okaz ktory ide zobaczyc w sobote jest do wzieca za 3000, ladnie wyposarzony, na przyzwoitych kołach, 94 rok, na zdjeciach ladny, i ponoć po za falowaniem nie ma z nim żadnych klopotow. To się okaże w sobote :D


ile wymiana nastawnika?

@renoraines czytałem to i poszukałem troche tematów, część byla na temat ale nie do konca, i wszystko w innym miejscu, więc szczerze mowiąc troche ''na żóltym'' zlekcewarzyłem,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx 2,5 TDS] falujace obroty/koszty remontu TDSa po zakupie
PostNapisane: 24 października 2012, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 36
Moje BMW: e39
Kod silnika: 525 tds
mysle ze regeneracja z ustawieniem nastawnika do 300zł powinienes sie zmieścić ale pewny na 100% nie jestem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 173 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL