BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 07:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z głowicą cd. Pomocy!
PostNapisane: 7 listopada 2012, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Witam
Z góry przepraszam że odgrzewam kotlet ale mam problem..

Jakiś czas temu pisałem o problemach z moim BMW e39 520i 96r. no i mechanik nic nie poradził.

Sprawa wygląda następująco ( będę się streszczał )

Od początku :

W czasie jazdy zauważyłem że temperatura silnika rośnie i zbliża się do czerwonego pola gdy minimalnie przekroczyła to już się zatrzymałem i zgasiłem silnik. Poszedł wąż od płynu chłodniczego i cały płyn się wylał . Pomyślałem ze trzeba wymienić wąż bo strzelił a on już był montowany ( tak trochę kombinowany bo pościło koło obejmy ) .
Gdy mechanik w pobliskim warsztacie mi to zrobił zalał płyn stwierdził że nie trzyma temperatury i z odpowietrznika wywal parę.
Po czy stwierdził że to wina uszczelki pod głowicą " na 99% " - jego słowa i do tego " znam się to dla mnie chleb powszedni zrobię to będzie gitara "
Niby wykluczył termostat , pompę wody , złe odpowietrzenie itd " 99% uszczelka "
Zdecydowałem się na wymianę
Sprawdził blok silnika nie jest pęknięty ani nieszczelny
Głowice oddał do planowania sprawdzono szczelność wymieniono uszczelniacze zaworów Z tego warsztatu wyszło wszytko ok Ciśnienie na cylindrach ok Miód malina wszystko tylko zamontować
Mechanik zabiera się za montowanie dorzuca jeszcze uszczelkę pod klawiaturą składa silnik zalewa płynem
Telefon do mnie Ty słuchaj jest to samo
Samochód grzeje się do pionu potem po przejechaniu 400-500 m zaczyna wzrastać temperatura niby węże puchną i wywala z odpowietrznika parę czy coś niby znalazł w układzie chłodzenia CO2
Mówi że coś zepsuli na planowaniu Robi wszystko jeszcze raz zapewniając że głowica jest ok szczelna i wszystko gra bo jeszcze raz sprawdzali . kłada wszystko dobierają nowa uszczelkę bo niby tamta była nieodpowiednia .
Telefon do mnie znowu to samo
Mechanik już nie chce robić tego samochodu więc go jutro zabieram. Nie wie dlaczego i co się dzieje chodź wcześniej był pewny "na 99 procent uszczelka pod głowica "

Co sądzicie o tym, macie jakieś rady, co może być nie tak ????
Może nie potrafi odpowietrzyć BMW bo słyszałem że to się jakoś robi trochę inaczej niż w innych markach ?
Ktoś ma jakieś pomysły ? Pomocy !!!!!!!!!!

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam że tak się rozpisałem ( jestem zszokowany , wku*****y ,i zmeczony tym wszytkim ) to trwa już 3 tygodnie !!!!!!!!!

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z głowicą cd. Pomocy!
PostNapisane: 7 listopada 2012, 20:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Zakadająć że głowica jest szczena blok też ,termostat ,pompa wody ,i dobrze odpowietrza układ to zostaje jeszcze wiskoza i korek chłodnicy do sprawdzenia :|
Użyj opcji szukaj i poczytaj troche o odpowieczeniu układu chłodniczego :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z głowicą cd. Pomocy!
PostNapisane: 7 listopada 2012, 21:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 54
Posty: 701
Moje BMW: e39 523i Touring 99r
Kod silnika: M52TUB25
Garaż: Jestem uzależniony od garażu.
DEŁUu TICO
Wariant 1. Załóż mechanikowi obejmę uciskową i zanim zacznie wydzielać CO2 zapytaj go jakiej firmy zakłada uszczelkę pod głowicę.
Wariant 2. Sprawdź to co napisał grabolek363 o parownikach i Toudi o bloku w poprzednim Twoim temacie.
Wariant 3. Dokładnie przeczytać uwagi "shreka":
http://forum-mechanika.pl/threads/ubywa ... cego.1537/

_________________
Skazany na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL