BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 20:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 11:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
witam mam prosbe zrobilem pomiary inpa
1. silnik
http://www.fotoload.pl/index.php?id=dcb55cdede578a2c9734b396fb6c14ac65

2.smothless (zimny)
http://www.fotoload.pl/index.php?id=4b8fbd9cb40b4937567b4ed7dca4c27a676

3.smothless(cieply)
http://www.fotoload.pl/index.php?id=499cac8b5044ffc30de88c3c8fcdb99d715

pozatym jak reka lape za odme z tyłu i lekko sciskam za cylindrami ta od powietrza do zaczyna piszczec do tego jak wyciagne bagne bulgocze dosc glosno ale jak zatkam palce to nie zasysa tak mocno troche ciagne. pewnie obydwie odmy zapchane w cholere. pozatym tam w tej odmie powietrza sa jakby 2 dpowietrzniki i mam jakis maly wezyk tam w piety w 1 znich ze strony pasazera z tego co widzialem na fotkach innych ludzi nic takiego tam nie maja podpiete jedynie glowny warz na dole i tyle dodam ze 2 odpowietrznik byl zatkany wkretem!!! nie wiem o co chodzi z tym autem pokasowalem bledy i adaptacje chodzi lepiej. ale nadal delikatnie rzuca buda .Sonda nr 2 odpieta bo jest uwalona ogolnie obydwie do wymiany katow nie mam wyciete i strumienice ogolnie strasznie kopci i czuc paliwo w spalinach (zla mieszanka powietrzno-paliwowa) pewnie przeplywke tez mam zjebana . wyczyscilem krokowy dzisiaj troche lepiej chodzi nie faluje nic.

błedy silnika:

http://www.fotoload.pl/index.php?id=b7499cfd551d5daefdbb950f297a919f695

http://www.fotoload.pl/index.php?id=db16282c7773a56d3aa32b49ab29176711

http://www.fotoload.pl/index.php?id=3aeea2d2f2b35a1b55c4a32c7f03aed0207

blad abs:

http://www.fotoload.pl/index.php?id=92d8b92600b066de18a0cfff7f77f05f635

proszę o pomoc gdyż sam naprawiam swoje auto i nie chce niepotrzebnych rzeczy wymieniac. pojecia o mechanice za bardzo nie mam ale duzo czym i sie ucze hehe :) z gory dzieki za pomoc! ;) wogole z niektorymi modulami nie che mi sie polaczyc wywala ze munfactur error czy cos jakby sterowink padl :/. eh ciezka sprawa z takim ogromem elektroniki sie zmierzyc :/

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 12:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jak chcesz interfejs co laczy sie ze wszystkimi modulami to kupuj od nerwusa z bmw-klub. Zdjecia zamieszczaj na forum, bo kopiowanie linkow malo wygodne jest. Pomysl nad Polska albo Angielska INPA, bo po Niemiecku to trudniej cos zrozumiec (przynajmniej mi). Bledy najpierw skaksuj, pojezdzij kilka dni i dopiero odczytaj. Czy auto ma gaz?

Ja bym zaczal od wymiany lambd, o ile ich bledy sie pokarza powtornie. Odmy tez do wymiany, nie chcesz sie przekonac kiedy padna calkiem :) Jak zrobisz to co powiedzialem, to wtedy kolejna diagnostyka. Nie radze robic wszystkiego na raz, bo czesto rozwiazanie jednego problemu rozwiazuje automatycznie inny :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 13:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
Interfejs mam z krakowa z fimy Viaken na usb. Auto nie ma gazu jezdzi tylko na PB98 bo 95 niezalecana do tego motora albo na vipower 100 z shella.No najpierw kupie 2 nowe sondy. podłącze zobacze na inpie czy sa dobre napiecia dla sond(chyba 0,45mv bodajrze a mialem tak ze 1 miala ok a druga miala 0.09 takze padła i ja odpiolem auto mniej pali lepiej jezdzi bo ma fabryczne ustawienia mieszanki to po 1 ). Potem kupie odme bo jak mowisz to bardzo wazna rzecz tylko pytanie czy tak z przodu w silniku tzw, osmiorniczka tez kupic czy tylko ta z tyłu od powietrza. Jak zamieszczac zdjecia na forum? jakos dojde do tego jestem nowy takze wiesz.. ogarniam dopiero temat ;) narazie brak funduszy jak ruszy sezon bedzie robota to i czesci sie kupi ;) i zrobi. zeby odme wymienic ta olejowa to trzeba caly wiatrak odkrecic caly przedni dekiel i pod lancuchem rozrzadu jest ona ? moze tylko zapchana i trzebaby jak wyczyscic. ponoc membrany padaja w odmach ale to w tych od powietrza z tyłu za garami ? bo w taj olejowej jest jakas membrana ? sama odme oleju wymieniac czy calosc z wezem ipt..ogolnie auto odrzyło w cholere jak wyczyscilem krokowy i przepustnice ciagnie od 1tys obrotow bardzo zwawo reagune na najmniejsze nacisniecie gazu takze chyba dobrze zrobilem ale do całego uleczenie jeszcze dluga droga... :/

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
rozumieme ze odbydwie odmy do wymiany tj:

1.http://allegro.pl/bmw-e36-e39-e38-z3-od ... 17276.html

2.http://allegro.pl/odma-odpowietrzenie-s ... 70480.html

dzieki DED za info puki co nie jezdze. napewno na 1 ogien pojda 2 sondy nowe boscha (tylko jakie najlepiej wykrecic stara i o takim samym numerze katalogowym zamowic bo widzialem ze sa jakies 5v i jakies tytanowe itp..które najlepsze) i 2 odmy o ile z ta od powietrza sobie poradze (tylko nie wiem z tymi odpowietrznikami czy ma cos byc podłaczone bo u mnie 1 byl podlaczony przewod jakies podcisnienie czy cos a 2 zaslepiony wkretem - wykrecilem dzis i ok) to z ta druga w silniku bede sie bawil poszukam na forum jak to dziadostwo wymienic nie uszkadzajac sobie niczego przy okazji :/ . Jeszcze jedno pytanie jak dzis odpalilem auto pochodzilo zlapalo temperature to wyjolem ten wezyk od 1 odpowietrznika przy odmie tej przy grodzi i auto podnioslo odroty do ok 1500 i stało tak dopiero jak podpiolem spowrotem to obroty spadly do nbormalnych 600-700. o co kaman ??

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 14:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Skoro jestes nowy postaram sie byc wyrozumialy. Na gorze masz szukajke, korzystaj z niej, bo wiekszosc pytan, ktore zadajesz jeset juz opracowana na forum wielokrotnie. Nie wiem jak jest dokladnie w m62, w moim 2.8 jest jedna odma, dokladnie taka jak ta z Twojego pierwszego linku. Swoja droga na aukcji nigdzie nie ma napisane, ze odma jest do Twojego silnika, sadze ze masz zupelnie inna.

Odme kup w ASO, tak samo jak wszystkie rurki dochodzace do niej. Koszt moze byc nie maly, ale mi skutecznie wybili z glowy zamienniki. Kupuj sugerujac sie katalogiem realoem.com, Twoje auto jest juz leciwe i niestety moga byc rozne patenty. To samo dotyczy sond lambda. Jest katalog boscha, w ktorym znajdziesz dokladnie model lambdy pasujacy do Twojego silnika- tym sie sugeruj.

A zacznij od diagnostyki tak jak powiedzialem na poczatku, bo jak Twoje bledy sa z kilku lat, to lambdy moga byc ok.

Zdjecia wstawisz przez imageshack.us/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
Z góry dzięki za info. Będę szukał za pomocom search. Mam problem bo na realoem wpisalem 7 ostanich numerow vina i mi znalazlo moje auto tyle ze jak wchodze w jakis obrazek to pisze ze nie znaleziono czesci pasujacych do mojego auta np. odma powetrza bo chcialem numer katalogowy znalesc zeby zadzwonic do aso i zapytac jakie beda ceny odmy i wezy :/ rozumiem ze do wymiany jest ta z silnika + weze oraz ta z tyłu + węze. Z zamiennikami to roznie bywa ale mam ziomka co pracuje w aso BMW i mi zalatwi zawsze te 10/20% taniej ;) pozdrawiam :)

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 16:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
niekumem tej szukajki wpisuje wymiana odmy bmw e38 i znaduje moj post i pare jakis nic nie mowiacych tematow :/ eh nie kumam daje wyszykaj w nazwie postu bo najlepiej w temacie napisal ktos czego tyczy sie post i wtedy latwiej znalesc ale nic nie ma :/

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 22 stycznia 2013, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
wykminilem juz 1 bląd mam uwalony czujnik wałka rozrządu czy to poważna sprawa na dniach pownienem miec nowy org i wymienie. także 2 sondy 2 odmy ponoc trzeba zrzucic caly kolektro ssacy zeby dostac sie do odmy zeby nie poprzekrecac torksów którymi jest przykrecona. no i ten czujnik i to by było wszystkie błędy w silniku. wymienie skasuje bledy i adaptacje pojezdze zobacze co pokarze :) chociaz silnik miec z glowy juz by było ok ;) pozostaje troche innych rzeczy bardziej skomplikowanych :/ abs swieci z asc :/ mam takie błędy ktos cos moze powiedziec ocb ??

http://imageshack.us/photo/my-images/833/absp.jpg/

bym mial juz abs z głowy (prawdopodobnie ktorys czujnik w kole, albo sterownik przy pompie uwalone ścieżki, albo tzw, koronka czyli to magnetyczne badziewie w tylnym kole :/) prosze o pomoc. z gory dzieki :)

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
widze że 0 odzewu odnoscnie błędów absu :/ moze mi ktos powiedziec czy da sie np. wyszukac na forum takie posty ktore w nazwie zawieraja [e38]......... i potem problem np. odma itp. bo przeszukiwanie 500 stron i czukanie na 20 postow na 1 stronie znajde jeden od e38 juz przeszukalem 1/5 dzialu jestem an 100 a jest ponad 500 takze troche mi zejdzie zeby znalesc odpowiedni post w którym ktos poruszy temat mnie interesujący tj. np. [e38] Wymiana odmy w sliniku M62B44 przed liftem (96r). z Góry dzieki za odpowiedz :)

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
witam mam kolejny błąd

http://img266.imageshack.us/img266/3589/bd108.jpg

może mi ktoś powiedzieć bo nie moge znaleść nigdzie na necie co to za błąd co jest uszkodzone :/ bardzo prosżę pilnie!! ;/ Z góry dzięki za pomoc :D

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 18:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
odnośnie odmy np. masz tu temat http://7er.pl/showthread.php/16916-Separator-oleju-odma Nie wiem jak w e38 jest podejście ale w e39 wymieniałem bez ściągania kolektora. Jeśli zdejmiesz kolektor to tez trza wymieniać uszczelki i to najlepiej wszystkie jak w opisie linku wyżej. Co do śrub to rzeczywiscie w innym aucie miałem zdjęty kolektor a i tak musiałem wiercić śruby

ps. proponuje wgrać inpe po angielsku będzie łatwiej. Odnośnie odmy pytaj to pomoge jeśli jeszcze czegoś nie wiesz....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] pomiar parametrów inpa bmw 740iA silnik m63b44 96rok
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e38 740iA
Kod silnika: M62B44
Dzieki za pomoc juz to czytalem 100 razy ii nadal głupi jestem jak chce wymienic osmiorniczke ta za deklem ktora jest polaczona rurka z membrana czyli ta z tylu za kolektorem to musze rozbierac wiatrak itp. zeby sie do niej dostac. Chcialbym raczej wymienic komplet odm ta w silniku i ta z tyłu co odpowietrza (membrana zerwana bo bulgocze w bagnecie) narazie czekam na kase i zamawiam czesci.Zdjecie kolektora to nie taka prosta sprawa jak dla mnei nie bawilem sie w mechanike jeszcze ale duzo czytam fora :) wiesz moze co to ten blad 15 ? pompa abs najprawdopodobniej sterownik slyszalem ze zimne luty moga w nim byc czyli 1. sprawdzic sterownik potem czujniki i powinno byc ok :) albo calkiem pompa padla bo mi kiedys znajomy mehanik tak sprawdzil na szybko mowil cos ze nie podaje + na pompe abs czyli padal :/ ale zobacze w tej kolejnosci co pisalem. za duzy tych bledow a za malo pieniedzy i czasu na naprawy :/ eh machanik ladnie na mnie zarobi :(

uszczelki pod klawiatrua juz wymienialem cewki suche olej nie ma napewno niedawno robilem :) zajrze jak bede wymienial swiece bo juz konczy sie limi ok 40tys km sie wymienia czyli niedlugo wymiana na ngk i wtedy zobacze czy sa zalane cewki i uszczelka trzyma . pozdro dzieki.

_________________
wszĂŞdzie dobrze ale w 7 najlepiej!!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 118 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL