słowik napisał(a):
Jesli masz zwykle lampy i chcesz zalozyc bixenony ( nie ma zwyklych xenonow w wersji poliftowej - wiele osob sie na to nabralo) . Kupujesz lampy na allegro , kostki ze starych lamp masz takie same nic nie przerabiasz , nie bedziesz posiadal tylko w starej instalacji kostki do zalanczania przeslony tzw bixenona ale sprawa jest bardzo prosta do ogarniecia a mianowicie - bierzesz kabel + od swiateł dlugich i wlutowujesz do niego kawałek kabelka ktory na malutkiej wsówce wpinasz w srodkowy pin w kostce znajdujacej sie w lampie bixenonowej , kostke izolujesz i przeslona bixenona dziala co u wielu posiadaczy nie jest aktywne bo poprostu nie wiedzieli jak to podlaczyc albo poprzedni wlasciciel tego nie zrobil i oni teraz mysla ze maja zwykle xenony.... Nastepna sprawa to po zalozeniu bixenonow mozesz miec problem typu mroganie i gasniecie lamp w czasie jazdy....
wowczas musisz podjechac do jakiegos fachmena od BMW i musi on przeprogramowac Twoj komputer z lamp zwyklych na lampy Bixenonowe (mnie za taka usluge skasowali 100zł w serwisie moze byc drozej) , lub tez mozesz zmienic wlacznik swiateł ktory nie posiada opcji podnoszenia lamp gora doł 9 bo jak wiadomo bixenony powinny miec samopoziomowanie i nie reguluje sie ich z kabiny. Kupujac tez lampy na allegro zwroc uwage na to aby mialy wszystkie zaczepy bo puzniej jest bardzo fajny problem z montarzem. I napewno do ceny lamp musisz doliczyc zarniki (zarowki) od 120 zł za komplet w gore----> jesli mialbys jakies pytania to pisz bede obserwował temat.
wybaczcie odgrzewanie kotleta, ale czy to znaczy, że mając xenon w przedliftowej E46, wystarczy przepiąć kabelek i hmmm odłączyć (??) światła długie żeby mieć bixenon? jeżeli tak, to jak oszukać komputer? mam samopoziomowanie oczywiście.