BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 19:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Swap 1.8is na 2.5 vanos : Silnik wyciągnięty
PostNapisane: 28 lipca 2013, 16:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
Czesć wszystkim, mam kilka pytań odnośnie Swapa silnika do mojej bmki.
Chce włozyć silnik 2.3 vanos z e39 do mojej coupe 1.8is.
W bmce dawcy 2.3 jest alarm i zamykanie na pilota w 1.8 is tylko centralka.

Pytania:
1. Czy ze swapem wszystko pójdzie Plug&Play , czy bede musial cos przerabiać ?
2. Chce przełożyć check control z bmki dawcy, jak sie za to zabrać ?
3. Zostawić dyfer z 1.8is czy tez zmienić ? Czytałem coś ze na 1.8 is lepsze osiagi.

Jeżeli macie jakieś uwagi czy wskazówki na temat swapa to prosze was o komentarz :)

Z góry dzięki !

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Ostatnio edytowano 21 sierpnia 2013, 20:14 przez xsiasia, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 28 lipca 2013, 16:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Po pierwsze to ten silnik z E39 to jest 2.5l.
Na pewno nie przejdzie Ci p&p.

Moim zdaniem to szkoda zachodu.
Ile wydasz na całego swapa, a ile warte jest Twoje auto?
Najlepiej będzie sprzedać całe auto, dołożyć i kupić 325, albo od razu 328

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 28 lipca 2013, 16:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
Sikora napisał(a):
Po pierwsze to ten silnik z E39 to jest 2.5l.
Na pewno nie przejdzie Ci p&p.

Moim zdaniem to szkoda zachodu.
Ile wydasz na całego swapa, a ile warte jest Twoje auto?
Najlepiej będzie sprzedać całe auto, dołożyć i kupić 325, albo od razu 328


Kupilem bmke na swapa w dobrej kasie i mam wszystkie graty tylko przełożyć.
Nie martwie sie o to czy bedzie dużo pracy czy nie, tylko chce sie dowiedzieć co bede musiał przerobic :)

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 28 lipca 2013, 17:15 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
w e39 jest inna miska olejowa i smok, przy swapie z e36 do e39 to przeszkadza nie wiem jak w twoim przypadku

co do "mostu" to w bmw jest dyfer i nie ma mostu!! twój is jest na małej głowie (powinien być) więc przy dłuższym, ostrym użytkowaniu może się zmielić, różnica w przełożeniu spora u ciebie jeśli masz manuala 3,45, a w ori 323 2,93, ale ludzie tak jeżdżą i nie narzekają

i pamiętaj, że sam silnik to nie wszystko

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 28 lipca 2013, 17:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
rafal_13 napisał(a):
w e39 jest inna miska olejowa i smok, przy swapie z e36 do e39 to przeszkadza nie wiem jak w twoim przypadku


W Czym to ma przeszkadzac ? :)

rafal_13 napisał(a):
co do "mostu" to w bmw jest dyfer i nie ma mostu!!


No mój błąd ! :wstyd:

rafal_13 napisał(a):
różnica w przełożeniu spora u ciebie jeśli masz manuala 3,45, a w ori 323 2,93


Przyspieszenie bedzie duzo lepsze ?

rafal_13 napisał(a):
i pamiętaj, że sam silnik to nie wszystko


Co masz na myśli ?

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 29 lipca 2013, 07:18 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
xsiasia napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
w e39 jest inna miska olejowa i smok, przy swapie z e36 do e39 to przeszkadza nie wiem jak w twoim przypadku


W Czym to ma przeszkadzac ? :)


nie wiem czy miska olejowa musi być inna w przypadku swapu silnika do e36, w każdym razie w przypadku e39 musi być z 5er bo inaczej nie włożysz silnika

xsiasia napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
i pamiętaj, że sam silnik to nie wszystko


Co masz na myśli ?


zawieszenie, zegary, przeprogramować OBC, hamulce w Twoim przypadku mogą zostać po pewnie masz 4 tarcze i z przodu wentylowane

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 29 lipca 2013, 12:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
rafal_13 napisał(a):
zawieszenie, zegary, przeprogramować OBC, hamulce w Twoim przypadku mogą zostać po pewnie masz 4 tarcze i z przodu wentylowane


Zawieszenie i tak ma wlecieć gwintowane :) zegary mam ochote włozyc od e46, bo słyszałem ze podejdą

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 29 lipca 2013, 15:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
xsiasia a z jakiego modelu ten silnik 2.3? Bo w BMW e39 nie ma takiej pojemności chyba, ze chodzi ci o oznaczenie 523 które ma silnik 2.5 o zredukowanej mocy do 170 koni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 29 lipca 2013, 17:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 838
Lokalizacja: Killarney, Kerry, Irl
Moje BMW: 2xe36
Kod silnika: s50,m52
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 9#p1261989
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112163
xsiasia napisał(a):
zegary mam ochote włozyc od e46, bo słyszałem ze podejdą

:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Najpierw to powiedz może jaki to silnik bo z tego co napisałeś to może być albo m52b25 9pojedyńczy vanos) albo m52tub25 (podwójny vanos) - a to dwa odmienne silniki i całkiem inna historia przy ich odpalaniu w e36.
Musisz mieć miskę z 3-ki (tak mi się wydaje przynajmniej, bo przy montażu silnika z 3-ki do 5-ki musiałem ją zmieniać bo silnik się nie mieścił na swoim miejscu - różnice w przednim zawieszeniu), do tego dochodzi wiązka silnika którą musisz przerobić.
Z tego co piszesz to wnioskuję że znasz się na robocie, tak więc resztę ogarniesz sam ;)
Dyfer zostaw jak zależy Ci na polepszeniu przyśpieszenia. Będziesz mógł startować smaląć laka z drugiego biegu. Tylko półośki i drugi dyfer miej w pogotowiu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 29 lipca 2013, 19:51 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Szkoda że nie pomyślałeś by na dawcę wziąć dokładnie ten sam model ale to pewnie właśnie ta okazja :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 29 lipca 2013, 23:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
Sorry koledzy , źle sie zrozumieliśmy , jako dawce mam Bmw e36 coupe z silnikiem od e39 :) Jest to silnik na pojedyńczym vanosie , i dysponuje 170km :) oto kilka fot dla pojaśnienia sprawy,

prosze tylko o kilka wskazówek. Punkt 1 w sumie jasny, przełoże wszystkie kable i ma grać tylko nie wiem jak z EWS.

Dawca :
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos z e39 : Kilka Pytań
PostNapisane: 30 lipca 2013, 07:07 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
xsiasia napisał(a):
Sorry koledzy , źle sie zrozumieliśmy , jako dawce mam Bmw e36 coupe z silnikiem od e39 :) Jest to silnik na pojedyńczym vanosie , i dysponuje 170km :) oto kilka fot dla pojaśnienia sprawy,

prosze tylko o kilka wskazówek. Punkt 1 w sumie jasny, przełoże wszystkie kable i ma grać tylko nie wiem jak z EWS.

Dawca :
Obrazek
Obrazek

czyli masz m52b25, jak ten silnik już siedzi i sprawnie działa, to musi pasować, a co do ews, to możesz przełożyć z dawcy, albo usunąć z komputera

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos : Kilka Pytań
PostNapisane: 30 lipca 2013, 11:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
A jak z tym check Controlem ? bo szczerze to nie wiem nawet pod co jest to podpięte

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos : Kilka Pytań
PostNapisane: 30 lipca 2013, 12:02 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
xsiasia napisał(a):
A jak z tym check Controlem ? bo szczerze to nie wiem nawet pod co jest to podpięte

z tego co wiem, to będzie z tym dużo dłubaniny

Podłączenie modułu Check Control CCM w e36 318is

Potrzebne rzeczy:
- moduł CM wraz z wtykami i kawałkiem wiązki
- czujnik poziomu płynu w chłodnicy
- czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
- czujnik stopu 4 pin
- parę metrów przewodów do dołożenia

Opis wtyczek:
X1074 – biała wtyczka CCM
X1075 – czarna wtyczka CCM
X109 – czujnik poziomu spryskiwaczy
X112 – czujnik poziomu płynu chłodzącego
X1070 – czarna kostka OBC
X181 – wtyczka czujnika hamulca
X503 – przełącznik świateł

Opis podłączeń
X1074
Pin:
1- X109/2 czujnik poziomu płynu spryskiwaczy (brązowo/fioletowy) a drugi do masy(do nadwozia)
2- X112/2 (brązowo/biały) Czujnik poziomu płynu chłodzącego, a drugi do masy
3- X1070/5 (bialo/zielony)
4- brak
5- X1070/3 (bialo/niebieski)
6- bezpiecznikiem F45 – 7,5A (rozkręcić pokrywę skrzynki bezpieczników i wlutować przewód na wyjściu)
7- X1070/4 (biało/zielony)
8- bezpiecznik F11 - 7,5A (rozkręcić pokrywę skrzynki bezpieczników, przeciąć kabel wychodzący z bezpiecznika do przedniego światła i wlutować za bezpiecznikiem)
9- x181 pin 2(niebiesko/czerwony)
10- X503/6 (szaro/fioletowy) przełącznik światel głównych (pozycyjne lewe)
11- X503/2 (szaro/żółty) przełącznik światel głównych (pozycyjne prawe)
12- Wlutować w przecięty kabel idący do światła przedniego (żółto/zielony) Lewe światło przednie
13- Wlutować w przecięty kabel idący do światła przedniego (żółto/zielony) Lewe światło przednie
14- X503/1 (szaro/czarny) przełącznik światel głównych
15- bezpiecznikiem F12 – 7,5A (rozkręcić pokrywę skrzynki bezpieczników, przeciąć kabel wychodzący z bezpiecznika do przedniego światła i wlutować za bezpiecznikiem)
16- x181 pin 2(niebiesko/czerwony)

x1075
Pin:
1- (szaro/czarny) z prawe światło podświetlania tabl. rejestracyjnej (złącze pod fotelem kierowcy, rozdzielić piny idące do podświetlania)
2- (szaro/czarny) z lewe światło podświetlania tabl. rejestracyjnej (złącze pod fotelem kierowcy, rozdzielić piny idące do podświetlania)
3- (szaro/żółty) z X630/5 – zlącze przyczepki (13pin) pod zderzakiem tylnim BRAK
4- (szaro/bialo/zółty) z X318/5 tylne światło pozycyjne prawe
5- (szaro/fioletowy) z X630/7 – zlącze przyczepki (13pin) pod zderzakiem tylnim
6- (szaro/fioletowo/żółty) z X319/2 – tylne światło pozycyjne lewe
7- (niebiesko/czerwony) z X630/6 – zlącze przyczepki (13pin) pod zderzakiem tylnim
8- (niebiesko/czerwone) z tylne światlo stopu Prawe
9- z masą
10- (szaro/niebiesko/żółty) z X318/7 tylne światło pozycyjne prawe
11- Brak
12- (szaro/zielono/żółty) z X319/3 – tylne światło pozycyjne lewe
13- Brak
14- (niebiesko/czerwone) z dodatkowym światłem stopu (3-cie)
15- (niebiesko/brązowe) z tylne światlo stopu Lewe

Opis podłączenia świateł pozycyjnych:
Żeby podłączyć światła pozycyjne należy na początku przerobić lampy. W tym celu ściągamy lampy, rozgrzewamy luty plastikowe i wyciągamy wtyk, rozcinamy mostek między żarówką pozycyjną 1 i 2, dokładamy pin do 2 żarówki i wkładamy wtyk. To samo robimy z 2 lampą. Od tych pinów prowadzimy dowe przewody do przodu pod CM.

Opis podłączenia świateł stopu:
W niektórych przypadkach do światła lewego przewód idzie od światła prawego, trzeba go odciąć i poprowadzić przewód od lewego stopu do przodu pod CM. Istniejący przewód wykorzystamy do prawego stopu. Oczywiście wkładamy nowy 4 – pinowy czujnik stopu. Od czujnika pin 2 dajemy przewód do CM, OBC, ABS(jest w węźle po lewej nad nogami kierowcy w czarnej szynie).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos : Kilka Pytań
PostNapisane: 30 lipca 2013, 18:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
Dzięki rafal_13 :) przyda sie i trzeba będzie to zrobić :hyhy:

Powoli do przodu :rotfl: :rotfl:

Obrazek

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos : Postępy w pracy
PostNapisane: 30 lipca 2013, 19:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
mrcin86 napisał(a):
Bo w BMW e39 nie ma takiej pojemności chyba, ze chodzi ci o oznaczenie 523 które ma silnik 2.5 o zredukowanej mocy do 170 koni.
no ten sam silnik co twój Marcin ... Czy ja wiem czy zredukowany!? Tak samo jak z 2,8

Barzini napisał(a):
Dyfer zostaw jak zależy Ci na polepszeniu przyśpieszenia. Będziesz mógł startować smaląć laka z drugiego biegu. Tylko półośki i drugi dyfer miej w pogotowiu
w m42 fabrycznie siedzi taki sam dyfer co w 1,6/1,8/2,0 czyli 3,45.... w takim wypadku nie powinno być dużego problemu. Sam mam dyfer z b20 3,45 przy mojej 2,8 ;) Inaczej by sprawa wyglądała jeśli kolega miałby dyfer z poliftowych IS'ów czyli 3,38, które były równiez w zwykłych R4 1,6 i 1,8. Wtedy posypał by się taki raz dwa ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.3 vanos : Postępy w pracy
PostNapisane: 30 lipca 2013, 20:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
kszyhu napisał(a):
mrcin86 napisał(a):
Bo w BMW e39 nie ma takiej pojemności chyba, ze chodzi ci o oznaczenie 523 które ma silnik 2.5 o zredukowanej mocy do 170 koni.
no ten sam silnik co twój Marcin ... Czy ja wiem czy zredukowany!? Tak samo jak z 2,8
Tak wiem, ale jak ktos napisze 2.3 to za głowe sie łapie bo jak mozna błędnie oznaczac ten silnik według oznaczenia, np nowe 118i ma silnik 1.6 turbodoładowany 170 koni/250 momentu i 7,4 do setki, a każdy kto spojrzy na znaczek to pomyśli, że to 1.8 pewnie 110 koni ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.5 vanos : Postępy w pracy
PostNapisane: 30 lipca 2013, 22:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
Rozkodowałem Vin czerwonej coupe "dawcy" Okazało się ze posiada ona szperę 25 % i chyba pokuszę sie jednak przełożyć dyfer razem z silnikiem :)

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S542A CHECK CONTROL Check-Control
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Szwajcaria
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.5 vanos : Postępy w pracy
PostNapisane: 31 lipca 2013, 07:47 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
xsiasia napisał(a):
Rozkodowałem Vin czerwonej coupe "dawcy" Okazało się ze posiada ona szperę 25 % i chyba pokuszę sie jednak przełożyć dyfer razem z silnikiem :)

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S542A CHECK CONTROL Check-Control
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Szwajcaria
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli


jeśli ta szpera jest jeszcze w dobrym stanie to warto wsadzić, tym bardziej, że masz cały komplet na swapa szpery,
obecnie masz dyfer na małej głowie, a ta szpera z 323 będzie na dużej głowie, więc musisz jeszcze przełożyć, co najmniej połówkę wału oraz półosie, albo ewentualnie możesz wziąć flansze z małej głowy, jeśli koniecznie chcesz zachować swoje stare półosie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Swap 1.8is na 2.5 vanos : Postępy w pracy
PostNapisane: 31 lipca 2013, 09:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
xsiasia napisał(a):
Dawca :
Zoom in (real dimensions: 800 x 600)Obrazek


chętnie pobiorę tą wiejską dokładkę ze zderzaka :cool:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 175 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL