BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 17:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 23:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
marekb napisał(a):
Ullisses, Tobie lecą drążki,końcówki,tuleje a mnie nie lecą :) zależy to od wielu czynników.

Mi nic nie leci. Ja tylko wymieniałem wszystko po tym, jak auto jeździło pięć lat po naszych pięknych drogach, z czego x lat (nie wiem ile) na czerwonych H&R i felgach 17 cali z namalowanymi na nich oponami.

marekb napisał(a):
Jest tu pewna pułapka,minus- co kupić po E39 za powiedzmy 20-22 tys.? nigdy tak długo żadnego auta nie miałem,jazda to ciągle czysta przyjemność. Komfort ,silnik R6 przyzwyczaja, biorę po uwagę inne marki, klasę niżej ok. 2005 r. ale żadne nie wytrzymuje porównania, może też macie takie dylematy? E60 530i które by mnie interesowało to rocznik 2005 258 KM ale jest ciągle za drogie...

Z ładnych aut jest E38, S80, W211 jak przetrawisz wygląd wnętrza 2 ostatnich ;]
Potem już są tylko sztywne wielowahaczowe wynalazki z aluminium, których wygoda kończy się sekundę po zjechaniu z równej jak blat stołu drogi. Na dokładkę wnętrze skrzypi tanim plastikiem, praktycznie wszystko siada dzień po końcu gwarancji i przy śmiesznych wręcz przebiegach, a pierdoły za 20 PLN przymocowane są na stałe do elementów za 500-1000 PLN.

Wracając do tematu, tu nie chodzi o straszenie - raczej o uświadamianie.
Niektórzy klepną w wyszukiwarce "amortyzatory", "klocki", "tarcze", wyskoczą im jakieś chińskie zamienniki po 20 PLN i stwierdzają, że części do BMW są tanie, więc nie ma się co bać.
Prawda natomiast jest taka, że BMW swoje waży, rozpędza się do konkretnych prędkości. Dlatego dla własnego bezpieczeństwa pasuje wyskoczyć z kapuchy i kupić jednak coś bardziej firmowego, co nie koniecznie kosztuje 20 PLN. Poza tym w samym naprawianiu/wymianie części bardziej od wydanej kasy wkurza sam fakt, że znów trzeba gdzieś jechać, czekać i wymieniać.
Co to za radość z jazdy, jak co pół roku będziesz podnosił auto i wymieniał cały zawias, bo zamiast firmówek, kupujesz tańsze zamienniki z Chin?
Jak ktoś lubi grzebać i woli grzebanie od jazdy, to droga wolna. Osobiście wolę jeździć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 00:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
Jednak z tego co mi się wydaje E38 choć może i nawet lepsze na trasy to zdecydowanie droższe w uzytkowaniu.. Czy się myle ?

Co do gazu - Cóz.. Wydaje mi się ze tą kwestie sam rynek mi wybierze..
Wolałbym kupić benzyne i samemu załozyć gaz- Duzo czytałem i wiem mniejwiecej jaką instalacje wybrać.. Jednak równie z tym może byc, bo jezeli mi się trafi fajny egzemplarz z 4 czy 5 letnim gazem to wezme z odrazu z gazem..

Jeszcze miałbym pytanie dotyczące wymiany sprzęgła - Czy ktoś juz wymieniał ? Jakie są to koszta.. ? Łacznie juz z wysprzęglikiem..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 00:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: e39 540i
Kod silnika: m62b44tu
w kontekście kosztów utrzymania bardzo istotne jest też to, jakie mamy "ceny" w sklepach motoryzacyjnych/hurtowniach- zawsze warto mieć znajomego z dobrym nr klienta- chyba, że sam masz/ jak ktoś ma mocne- czytaj. duże rabaty choćby w IC, EUROJAPANCARS, FOTA itp. to ceny będzie miał lepsze od tych z allegro
nie wiem ile kosztuje sam wysprzeglik, ale zestaw sprzegla Luka czy Sachsa- tani jak barszcz ok. 350- 380zł.
wracając do tematu utrzymania- za 850-900 zł. kupujesz komplet wahaczy przód sensownej firmy; przy mniejszych motorach amory również są relatywnie tanie, i jest sporo sensownych zamienników
mam wrażenie, że niektórzy tutaj podają ceny podzespołów z aso- e39 można naprawdę relatywnie tanio utrzymywać na niezłych zamiennikach
tuleje tylnej belki to teraz już żadna czarna magia- powstaje coraz więcej serwisów ze specjalizacją BMW, i każdy taki musi mieć ściągacze do tulei
tuleje w przednich wahaczach można również dobrze( bez rzeźby) wymienić bez prasy- trzeba mieć tylko trochę wyobraźni i zdrowego rozsądku
hamulce w 520i- tarcze i klocki przód+ tył- wyjdą Cię około 800 zł sensownej firmy- więc znów koledzy sprzedają bajki odnośnie hamulców za grubo ponad 1000zł- chyba, że z aso
co do e38- idziemy znów w górę- mniejsza awaryjność, lepsza jakość wykonania niż e 39, ale koszty utrzymania sporo większe, i nie mam tu na myśli tylko spalania
śmiało pisz, jak masz jeszcze wątpliwości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 00:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
popieram kolegę wyżej ale wiadomo jak ktoś chce pchać kasę na nowe zawieszenie z aso za 4tys w 15letni samochód który jest wart 10tys to niech pcha jego kasa bogatego nie zrozumiesz :) a jak ktoś mądry i ma poukładane w głowie sam będzie grzebal w aucię to koszta utrzymania e39 są naprawdę małe kolega nich się nie zastanawia i nich tylko dobrze szuka ładnej sztuki a będzie z niej zadowolony

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 02:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Dorzuce jeszcze slowo, ze istotny jest wybor silnika.. i jesli pytasz o koszty utrzymania to bierz tylko i wylacznie M52B28 (czyli 2.8 benzyne ma sie rozumiec). Jakbys nie pytal o koszty to polecilbym z calego serca 4.4 :D 2.8 najlepiej bez vanosow, jesli z.. to sprawdz dobrze czy sie nie sypia bo koszta spore i ciezko kogos znalezc kto chce i umie to z glowa poskladac. Nie oszczedzaj na 2.0, 2.3 bo pali tyle samo (prawie) a moc bez porownania. Zdrowe 2.8 niezle znosi instalke gazowa, nigdy nie mialem najmniejszych klopotow (zalozylem nowa na samego benzyniaka i przelatalem w [cenzura] kilometrow przez 2 czy 3 lata.. nigdy nic sie nie dzialo, ale zawsze dbam.. zmieniam filtry, czasem latam na benie, trzymam od 1/4 do 1/2 zbiornika benzyny, nie paluje na zimnym.. i ogolnie na gazie staram sie nie palowac, jak cos to wrzucam bene i ogien). Podsumuje tak.. E39 totalnie bardzo fajne auta, tylko znajdz dobry egzemplarz tak jak Ci wszyscy mowia, i nie bierz nic innego niz 2.8 (no chyba ze dostaniesz podwyzke to bierz 4.4 :D ), gaz lepiej zaloz sam, przynajmniej masz pewnosc co wkladasz i ile silnik zrobil na gazie (wiadomo, chyba ze trafisz cos naprawde fajnego i zadbanego, to bierz z gazem).. a kosztami sie nie przejmuj. Te samochody nie psuja sie tak jak pezociny czy inne talatajstwa, a to ze czasem cos kosztuje drozej, oznacza w wiekszosci, ze dluzej wytrzyma i stracic nie stracisz.. :)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 03:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
takie małe sprostowanie w e39 każda bezna miała vanosy generalnie był jeden w latach 96 do 98 chyba wrzesień i tego można polecić nie śmiertelny motor taki sam jak w e36 albo na dwóch vanosach powyżej 98 też dobry ale z pojedynczym lepszy :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 03:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Dzieki za sprostowanie Bedi_24, oczywiscie masz racje.. myslalem o pojedynczym vanku, w odroznieniu od podwojnego, zamiast bez vanosow-z vanosami.. Pomieszaly mi sie 2.8 z 4.4 ;) Ja w 2.8 mialem wlasnie model z wrzesnia 98, ale jeszcze na pojedynczym vanosie.. i potwierdzam, niesmiertelna bestia (no moze nie niesmiertelna, bo niesmiertelna dla mnie to M30b35, ale na pewno niezwykle solidna jednostka).

Edit: W kwestii porownania E39 do E46, czy tez ogolnie 3-ek do 5-ek i 7-ek.. zrob sobie kolego eksperyment statystyczny, i sprawdz pierwsza strone dzialu w ktorym zamiesciles ten post :) Zdecydowana wiekszosc tematow to E46, cos nie pali, cos nie jedzie, cos sie nie otwiera, cos przestalo dzialac.. pomieszane z E36 o podobnym zabarwieniu, choc mniej drastycznie w ilosci i natezeniu ;) Od czasu do czasu przewinie sie E39, raczej z problemami takimi jak Twoje, swap hamulcow z 7-ki, padnieta dmuchawa (mi tez padla w mojej btw) :) albo "po wymianie zawiechy wysoko stoi" ;) Oraz trafila sie jedna E34 :D "Demontaz halogenu" hahaha! Wiem, ze moze to niezbyt dokladne statystyki, i nie musza zawsze odzwierciedlac rzeczywistosci, ale na pierwszy rzut oka widac z jakimi problemami borykaja sie wlasciciele tych modeli ;) Polecam lekture :)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 10:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
Ktoś tu dobrze napisał, jak nie e39 to co:)
Chyba tylko e38, te dwa modele to chyba koniec pewnej epoki niestety
Potem samochody zaczęli robić księgowi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 11:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Szpatha napisał(a):
kwestii porownania E39 do E46, czy tez ogolnie 3-ek do 5-ek i 7-ek.. zrob sobie kolego eksperyment statystyczny, i sprawdz pierwsza strone dzialu w ktorym zamiesciles ten post


to akurat normalne, bo 3ek jeździ najwięcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 13:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
nioop napisał(a):
Jeszcze miałbym pytanie dotyczące wymiany sprzęgła - Czy ktoś juz wymieniał ? Jakie są to koszta.. ?

Sprzęgło sachsa/luka z dwumasą to ok 2 tysiące.

szczepo540 napisał(a):
hamulce w 520i- tarcze i klocki przód+ tył- wyjdą Cię około 800 zł sensownej firmy- więc znów koledzy sprzedają bajki odnośnie hamulców za grubo ponad 1000zł- chyba, że z aso

Za 800-1000 kupisz komplet zimmermanna/ate więc masz rację.

szczepo540 napisał(a):
co do e38- idziemy znów w górę- mniejsza awaryjność, lepsza jakość wykonania niż e 39, ale koszty utrzymania sporo większe, i nie mam tu na myśli tylko spalania

Dlaczego mniejsza awaryjność? Wiele podzespołów oba auta mają takie same, więc myślę że nie było by większej różnicy w utrzymaniu 528->728 niż 318->528

Szpatha napisał(a):
Nie oszczedzaj na 2.0, 2.3 bo pali tyle samo

Nie było silnika 2.3 w E39

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
Też uważam że koszty utrzymania e39 528 będą praktycznie takie same jak e38 728, tu jednak jest inny problem, e38 z silnikiem r6 będzie ciężej znaleźć w dobrym stanie niż e39 525/528

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 14:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Generalnie E38 będzie ciężej znaleźć - tym bardziej w manualu. Chyba że udasz się za granicę, ale ceny nie zachwycają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 17:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Szpatha napisał(a):
Nie oszczedzaj na 2.0, 2.3 bo pali tyle samo

Sikora napisał(a):
Nie było silnika 2.3 w E39


Mialem na mysli model 523, z silnikiem 2.5 ;)

Co do kosztow utrzymania E38 728 i E39 528, to sa w miare porownywalne, ale 2.8 troche maly do 7ki. Po co szukac dlugo dobrego egzemplarza, zeby zaraz narzekac ze nie idzie. Jak E38 to tylko 4.4. W E39 2.8 zamiata jak trzeba..

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 18:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
Szpatha napisał(a):
ale 2.8 troche maly do 7ki


też tak myślałem, aż kolega kupił 728i w manualu, powiem że pozytywne zaskoczenie, tym bardziej że różnica na papierze do 100km/h między 528i a 728i to 1 sekunda

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 10 września 2013, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
No zalezy tez od wymagan.. Jesli tak porownywac, to E38 w 4.4 i manualu wlasnie ma 6.6, a w 2.8.. 8.6 sek. Do tego nie zapominajmy tez o momencie, ktory dla 2.8 wynosi 280Nm, a dla 4.4 az 440Nm. Jesli byles pozytywnie zaskoczony 728, to nie mozesz chyba nie byc podjarany gdy jedziesz 740 ;) Moze 728 nie ma tragedii, ale ja mowie, ze nie ma szalu. A w 528 o ten szal sie juz delikatnie ociera ;) Tak sie wydaje, ale na papierze 1 sek, w realu moze byc calkiem spora roznica. To oczywiscie tylko moje zdanie..


Byczus napisał(a):
Szpatha napisał(a):
kwestii porownania E39 do E46, czy tez ogolnie 3-ek do 5-ek i 7-ek.. zrob sobie kolego eksperyment statystyczny, i sprawdz pierwsza strone dzialu w ktorym zamiesciles ten post


to akurat normalne, bo 3ek jeździ najwięcej



Na najpopularniejszym portalu aukcyjnym jest 2 razy wiecej E46 niz E39. Stosunek postow z blaganiem o pomoc wyglada bardziej jak 90 do 10... ;)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Ostatnio edytowano 10 września 2013, 20:35 przez Szpatha, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 września 2013, 10:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
Akurat miałem też e34 4.0 także wiem jak to chodzi i jaka jest różnica, miałem na myśli że panuje trochę "przesąd" że e38 728i to muł, a to nie prawda, w manualu jest całkiem żwawe, a jeżeli autor tematu bierze pod uwagę zakup e39 520, to e38 728 na bank nie będzie dla niego mułem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 września 2013, 10:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Błędne jest już założenie, że 520i to muł - jak ktoś lata na co dzień 328i, to może mieć takie złudzenie.
Jednak patrząc obiektywnie (w porównaniu z innym tzw normalnymi autami), to jest całkiem żwawe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 września 2013, 10:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
ULLISSES napisał(a):
Błędne jest już założenie, że 520i to muł - jak ktoś lata na co dzień 328i, to może mieć takie złudzenie.
Jednak patrząc obiektywnie (w porównaniu z innym tzw normalnymi autami), to jest całkiem żwawe.


To fakt, dlatego jak ktoś mówi że 728 w manualu to muł to według mnie nie ma racji, wiadomo, jak ktoś ma ferrari to wsiądzie do M3 i powie ze muł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 września 2013, 14:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
całkowita racja z tymi mocami aut jezeli ktos smiga czyms mocnym to 528 bedzie dla niego mułem a jak ktos jezdzi czyms co ma 100ps to taka 520 bedzie jechac bardzo dobrze
dla porównania kolega smiga skoda 1,6 75ps wsiadl do kolegi pasata b6 kombi 2,0tdi 140ps i omal sie nie posikał z wrazenia jak to wciska w fotel :) ja mialem okazje tym czym jechac ostatnio i twierdze to to zwykly osiołek któremu brakuje mocy porownujac np do mojej e39 ktora ma 170ps

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 11 września 2013, 16:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Yhymm... pamietam jak z Malacza przesiadlem sie w Poloneza.. glowe urywalo :)

Przeciez ja nigdy nie powiedzialem, ze 520 to mul. Tym bardziej nie powiedzialem, ze 728 to mul. Mowilem, ze nie ma szalu. A zaczalem od stwierdzenia, ze 2.8 jest najlepszym silnikiem do E39 (osiagi/ekonomia) i chyba kazdy kto zna te samochody sie z tym zgodzi? I dalej podtrzymam swoja opinie, ze do 7-ek najlepszym wyborem jest 4.4. (ktore dla mnie osobiscie, jedzie milo, ale glowy juz nie urywa, bo przywyklem.. tak ze moje odczucia akurat odlozylem zupelnie na bok).

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 227 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL