BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520i '91 kabelek sie poci
PostNapisane: 12 października 2007, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Las
Hej!
Szukałem tego, ale nie znalazłem, był podobny ale inny.

W aucie po włączeniu nawiewu oraz na zewnątrz czuć benzynę. Po podniesieniu maski, okazało się, że pewien kabelek jest mokry. Nie dysponuję zdjęciem. Widoczny jest on z każdej strony, ale najlepiej z przodu. Jest na samej górze silnika od strony wiatraka. Średnicy około 2 cm. Był na nim nalot takiej czarnej mazi, dość śliskiej. Przy połączeniu z silnikiem łączy się on jeszcze z takim cienkim kabelkiem (który też jest mokry, ale mniej) w takim plastiku, który juz bezpośrednio styka się z silnikiem. Aha, zauważyłem tez, że kabelek biegnie dalej do filtru powietrza.
Silnik nie bierze oleju, bo ile go było 6tyś km temu tyle jest go teraz.

Proszę o jakąś radę. Muszę z tym jechać do warsztatu, czy mogę to sam zrobić?

Z góry dzięki

Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2007, 23:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
jeżeli to jest wężyk numer 3 i 4 to nie ma prawa być tam benzyny , mokre od oleju z silnika może być

Obrazek

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2007, 01:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Las
Tak, dokładniej chodziło mi o wężyk 3 i 5. Po poruszeniu wężykami plastik 1 sie rusza i to głównie tam widać mokre - sądzę, że to od tego i przecieka potem na te dwa wężyki. Też sądziłem, że to nie może być benzyna, bo przecież po jakimś czasie by odparowała - a ta maź zostaje. Ale co powoduje ten zapach benzyny pod maska i w aucie?
W takim razie trzeba wymienić ta uszczelkę 2?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2007, 13:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
jak chcesz to uszczelkę sobie wymień.
Przyjżyj się w swoim aucie instalacji na rysunku na dole. Przez część nr 1 przechodzą opary benzyny ze zbiornika paliwa i są kierowane do spalania jako zwykłe paliwo. Może tu masz jakieś przecieki typu niedociągnięte opaski na wężach lub tym podobne.
Obrazek

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 00:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Las
Sprawdziłem te przewody (5) i w jednym miejscu był spękany, więc uciąłem ten kawałek, i nacisnąłem ponownie na (1) uszczelki nie wymieniałem. zobaczę co się będzie działo. Na razie nie czuć paliwa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 111 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL