BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zmiana na dyferencjał o mniejszym przełożeniu ?!? 320
PostNapisane: 2 listopada 2007, 20:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Szukałem na forum i nie znalazłem (może kiepsko szukałem)

Chcę popraić u siebie przyspieszenie w aucie i co wy na pomysł zmiany dyferencjału na taki o mniejszym przełożeniu np od 316

http://www.allegro.pl/item260376755_dyf ... _316i.html

Do ilu około zmniejszy mi się V-MAX

Jakie plusy i jakie minusy to za sobą niesie ???
może ktoś jeździ z czymś takim i podzieli się wrażeniami z jazdy ??

Muszę zmieniać również półosie ?



Mam BMW E36 320i coupe M52 Vanos

Dzięki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2007, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Glasgow
Witam! Nie jestem jakim tam fachowce ale wydaje mi sie ze jakis genialny pomysl to to nie jest bo :
1. duzej roznicy w przyspieszeni nie bedzie auto moze byc mocniejsze
2. masz mocniejszy silnik niz przewidziano wiec moze dyfer wyc podczas jazdy na max predkosci oczywiscie dla dyfra a nie silnika bo juz nie bedzie mog a mocy jeszcze bedzie a tak poza tym to dla lepszych osiagow zaczyna sie od skrzyni ale nie w takich autach jakimi my jezdzimy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2007, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
wiem, mam w planie short shifter =)


ale wiem że parę osób z forum ma dyfry od słabszych wersji i jestem ciekawy jak to wygląda w praktyce

Może te osoby się ujawnią i podzielą wrażeniami i doświadczeniem ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL