BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 17:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] problem chłodzenie 318i turing
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, 14:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46
Witam wszystkich jestem nowicjuszem jeśli chodzi o BMW
proszę o rade w temacie chłodzenie silnika 318i rok 1999 88kw-118km
do problemu wskazówka temperatury jest na środku i ani drgnie jak poruszam się autem praktycznie po nieście i niewielki trasy
nie słychać też załączania się wentylatora żeby schłodził silnik dzisiaj dolałem płyn chłodzący zapaliła się kontrolka i są ślady wycieku
taki biały nalot przy korku ścisnełem rurę tą przy paskach i słychać takie stukanie z tej części gdzie jest termostat
czy tak powinno być czy oznacz to uszkodzony termostat

i jeszcze jedno klima nie chłodzi jak nacisnełem zawór to taka żółta ciecz była tłusta to znaczy czynnik się skończył czy coś innego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] problem chłodzenie 318i turing
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, 15:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 883
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25