BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wymianione tarcze kocki i nie jest tak jak trzeba POMO
PostNapisane: 16 lutego 2008, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Koniecpol
WITAM
Mam problem. Przy hamowaniu auto jakby skakało i ściągało je na lewo. Wymieniłem więc tarcze i klocki z przodu i teraz przy hamowaniu już nie czuć skoków ale nadal ściąga go na lewo. Przy wymianie wyczyściłem zaciski i tłoczki używając WD40 co by mi sie lżej chodziło. gdzie leży więc przyczyna. Czy możliwe ze jest luz na piaście albo jest ona krzywa i tarcza osadzona na niej jest krzywa?? Jest pewnie jakieś dopuszczalne bicie tarczy czy ktoś wie ile wynosi i co robić jeżeli jest zbyt duże??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 22:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Gdybyś miał krzywą piastę ,tarczę lub zle osadzoną to miałbyś wibracje na kierownicy cały czas lub w czasie hamowania.Jesli w zawieszeniu nie masz luzów a zbieżnośc masz dobrą to Przyczyna ściągania leży w nierównomiernym rozkładzie siły hamowania,czuli lewe koło mocniej bierze.Według mnie winę za to ponosi blokujący się lewy tłoczek hamulcowy.Jeżeli tłoczki pod osłonkami potraktowałeś wd 40 to zle zrobiłeś,ta guma nie jest odporna na tego typu smar.Najlepszy sposób to zwykły czysty płyn hamulcowy nim najlepiej przemyć tłoczki hamulcowe,a następnie użyć smaru-wazeliny do cylinderków hamulcowych.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 23:00 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
. Przy wymianie wyczyściłem zaciski i tłoczki używając WD40 co by mi sie lżej chodziło

to nie jest plyn do tego..zwykly smar,olej,wazelina techniczna,nafta,itd.

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2008, 00:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
przyczyna može byè zapchany wežyk chamulcowy na prawej stronie i wtedy ci nic niepomože:nowe klocki,tarcze, smarowanie itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL