BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 13:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] problemy z napieciem
PostNapisane: 15 listopada 2007, 00:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Juz pisalem o tym w tamtym roku.I wszytsko sie wyjasnilo(tak przynajmniej myslalem).
Od wczoraj zauwazylem u mnie ze napiecie w samochodzie znowu mi skacze tzn. liczniki migaja slabo-jasno-slabo-jasno,komputer pokladowy takze.
W tamtym roku zmienilem alternator i wszystko bylo dobrze do wczoraj.Znowu zaczynaja sie te same objawy.Narazie miganie a potem bedzie gasl podczas jazdy zapal sie od razu.Akumulator nie bedzie sie ladowal podczas jazdy.A gdy postoi cala noc to oczywiscie rano bede bez pradu :(
Zauwazylem ze na moj alternator kapie olej z jakiegos zbiorniczka.Czy myslicie ze to moze niszczyc go?? I czemu nie mialem zadnych problemow przez lato a jak tylko sie zrobilo zimno to wszystko sie zaczelo. No i juz slychac ze ma lekkie problemy z odpaleniem.
Pomozcie!!!!!!

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Ostatnio edytowano 15 listopada 2007, 13:12 przez PysiekChicago, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 01:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 385
Lokalizacja: Radomiak
Moje BMW: e30
Kod silnika: narazie m40
To z tym alternatorem to nie wiem czy kapiący olej go niszczy ale można to sprawdzić prostym miernikiem napięcia w marketach za kilkadziesiąt zł, po odpaleniu zobaczysz czy ładuje czy nie, a braki prądu teraz się nasilają bo niższe temperatury są i aku daje mniej prądu .

_________________
BMW ....i wszystko jasne :-) !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 05:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Kolega sie uparl ze poprostu mam pechowy akumulator. Jak w ciagu roku mozna miec 3 pechowy akumulator?? Jutro ssamochod idzie do dealera.Ciekawe co i ile?? :zalamany:
Cos musi mi psuc ten alternator to juz wkoncu drugi w tym roku. A nie myslicie ze to od podgrzewanych siedzen??Bo wszystko sie zaczelo jak przyszlo zimno i zaczelismy se z bratem podgrzewac siedzenia.

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 21:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam.Z całą pewnością nic nie może kapać na alternator jest to urządzenie wytwarzające prąd dla naszego auta samo ładowanie łatwo sprawdzić trzeba podłączyć voltomierz do akumulatora przy włączonym silniku i odbiornikach np.światła drogowe,powinno być ponad 14V To miganie lampek i gaśnięcie silnika wygląda mi na słaby minus gdzieś na karoserii ale to trzeba by już zasugerować elektrykowi-pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 21:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
sprawdz pobory pradu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 01:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
mszarzyns napisał(a):
sprawdz pobory pradu.

Gdzie i jak??

[ Dodano: 16 Listopad 2007, 01:39 ]
Jutro sie dowiem co i jak.Samochod juz stoi u dealera. Ciekawe co tym razem :hyhy:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 10:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
Sprawdzisz tylko miernikiem. Nawet tym tanim za 30 zł. Robisz to tak ustawiasz miernik w pozycji 10A Odpowiednio wkładasz kable w mierniku (masz na nim narysowane gdzie mają siedzieć by miernik działał jako amperomierz) wyłączasz wszystko co jest w samochodzie (swiatełka oświetlenia wnętrza też!) zdejmujesz klemę z aku i szeregowo dołączasz miernik pomiędzy aku a zdjętą klemę i odczytujesz to co pokaże miernik. Pobór nie powinien przekroczyć 0.1-0.2A im jest większy tym gorzej bo masz wtedy pobór prądu jakiegoś urządzenia. Pozdrawiam i powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 02:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
No wlasnie wrocilem od dealera. Okazalo sie ze akumulator. Byl aftermarket i powiedzieli ze za duzo czegos tam mial. Mial 8.8 czegos tam a powinno byc 7 czegos tam.Powiedzieli ze to to. No ale jeszcze sie okaze za pare miesiecy.
Jak narazie wszystko wrocilo do normy. :hurra:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL