BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 06:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 2.0d kończące się turbo?
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 10:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46
Kod silnika: n47
Witam

Do tej pory korzystałem z forum i wiedzy na nim zawartej jako użytkownik niezarejestrowany. Po przestudiowaniu kilku tematów i wielu przypadków postanowiłem zarejestrować się opisać swój.

Jeżdżę przedliftem e46 z n47. Dzisiaj próbowałem wymienić koło pasowe. Po zdjęciu pampersa z prawej strony wąż od chłodnicy jest cały w oleju, po zdjęciu opasek polało się go trochę ... dużo (czego po bagnecie niby nie widać, bo utrzymuje się w normie).Auto od jakiegoś czasu nie jedzie od dołu (tylko i wyłącznie, powyżej 2200 obrotów już ładnie leci i spokojnie buja się 200 km/h), turbo wstaje powyżej 2100 obrotów, zaczęło też gwizdać, przepływka sprawna na czwartym biegu ekonomizer pokazuje 20l, po zdjęciu paska klimy auto dostaje trochę więcej mocy (ale daleko do ideału). Podciśnienia zrobione- wymiana wężyków i czyszczenie elektrozaworów jest już za mną. Koło pasowe w trakcie wymiany. Wyciągać już kasę na regenerację turbawki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d kończące się turbo?
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 11:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Silnik to m47 a nie n47. Te silniki nie mają jakiegoś super "dołu", czy totalnie nie jedzie? Kiedyś było lepiej? Czyszczenie przetwornika ciśnienia nie zawsze daje poprawę, spróbuj odpiąć podciśnienie od egr i zaślep śrubką. Czyściłeś go w ogóle? Czujnik ciśnienia doładowania jak wygląda? Nie jest zawalony?

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d kończące się turbo?
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 12:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46
Kod silnika: n47
Tak silnik to m47 nie wiem skąd mi to "n" się wzięło. Na zimnym silniku czasami trudniej przez skrzyżowanie przejechać, jednym słowem jest tragedia z dołem. Było kiedyś odczuwalnie lepiej. Egr był najpierw czyszczony, ostatecznie zaślepiłem go już dawno temu. czujnika ciśnienia nie sprawdzałem. chodzi o ten co kolektorze dolotowym jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 163 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL