BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 19:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Swap M57N2 again... Problemy z odpaleniem
PostNapisane: 18 października 2017, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Witam.

jestem w końcowej fazie swapa na M57N2. Na początku prostuję że jest to silnik na jednej suszarce 218km seria. Więcej info na http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=215672&start=135

Mianowice elektryka już spięta silnik kręci lecz nie odpala... Inpa pokazuje 4 błędy z silnika (Wiatrak elektryczny, świeca na 3 cylindrze, świeca na 4 cylindrze, "przepustnica").
mimo tych błędów silnik powinien odpalić... wiem że M57N 204km ma dwie pompy paliwa jedna w baku i jedna przed filtrem paliwa. mianowicie w M57N2 jest jedna pompa w baku + ele. podgrzewacz.
w auto jest obecnie poskładane tylko na pompce w baku z e46 M57N 204km + podgrzewacz. Elektryka silnika pochodzi z x3 razem z EWS'em. Wiem że nowsze auta z M57N2 miały sterownik do pompy paliwa ("ktoś mi kiedyś tak powiedział") lecz sprawdziłem że w początkowych modelach nie było sterownika. Wiem też że w X3 do baku przychodziła 1 wtyczka a w e46 są dwie (do prawej i lewej komory baku w x3 wszystko jest w jednej wtyczce).

Czy pompa z baku w x3 M57N2 ma inne parametry niż pompa z e46 M57N?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Swap M57N2 again... Problemy z odpaleniem
PostNapisane: 4 marca 2019, 18:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Jeżeli ktoś będzie miał taki problem to wina leży w pompie...

tzn X3 ma w baku wysokociśnieniową a e46 ma pod progiem. Trzeba dołożyć tą pompę z M57n z e46 204km i po problemie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Swap M57N2 again... Problemy z odpaleniem
PostNapisane: 6 marca 2019, 10:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Dokładnie pompa w baku e46 z M57 to jest pompka wstępna i daje tylko 0,5 bara. Było zostawić pompke w progu. Po za tym wydaje mi sie że M57N2 ma chyba większa średnice wężyków paliwowych ? I Oczywiscie pompa w baku tam daje 5,3bara.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Swap M57N2 again... Problemy z odpaleniem
PostNapisane: 6 marca 2019, 15:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Średnica w m57n2 z tego co pamiętam jest przy silniku 12mm ale jest zwężenie przed podgrzewaczem do 10mm chyba gdzie w m57n jest całość 10mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL