BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 03:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (E60) 530d automat - falowanie obrotów
PostNapisane: 6 grudnia 2017, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
ma ktoś pomysł co może być powodem takiego falowania na postoju jak na filmie ? auto nie kopci, ma moc, żadnych innych objawów, akumulator nówka, kolektor wymieniony, poczytałem w necie i w zasadzie nic konkretnego nie wyczytałem, autrem jezdzi żona, dość spokojnie, przegoniłem auto ale nie pomogło :)


edit, jesli by sie okazało że to konwerter, jakie to koszta mówiąc o zakupie nowego ? (mniej więcej)

https://www.youtube.com/watch?v=5m_JuBjgIeM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (E60) 530d automat - falowanie obrotów
PostNapisane: 7 grudnia 2017, 02:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Ale przecież to nagranie jest z trybu P, a więc co się ma wtedy skrzynia do silnika skoro ona nie przenosi w tym momencie napędu?

Bez diagnostyki i dalszych analiz to można wróżyć z fusów, bo przy turbodoładowanym dieslu "ma się co zepsuć", ale może to prozaiczna przyczyna typu lejący wtrysk - trzeba by podpiąć się pod kompa, a potem dla pewności wymontować i zrobić im testy. No, ale mówię - to taki strzał w ciemno, bo może to być coś totalnie innego ;)


PS. Konwerter to ja bym wykluczył jeżeli auto nie przyśpiesza jak na lodzie. Kiedy konwerter siada to po wciśnięciu gazu w podłogę auto by przyśpieszało jak ze skrzynią CVT - skok obrotów wyprzedzający przyśpieszenie (coś tak jakbyś właśnie jechał po lodzie). Jak konwerter zaczyna padać to "gubi" napęd przy strzałach obrotów, np. jedziesz na D na eko obrotach, skrzynia na 5-6 biegu i nagle wciskasz mu gaz w podłogę, a skrzynia zbija do dwójki - jak się wtedy nie będzie ślizgać to jest jeszcze w bardzo dobrym albo dobrym stanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL