BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 20:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Witam Panowie od jakiegoś czasu swieci mi mała kontrolka check engine nie ta między zegarami i navi tylko ta mała na górze zegarów, był czas że zapalała się i po kilku odpaleniach auta sama gasła a teraz cały czas się swieci, nie dało mi to spokoju i dziś pojechałem na komputer. Wyszły 3 błędy któych nie można skasować.

1. 2A98 - Korelacja wału korbowego/krzywki wlotu wałka rozrządu.
2. CDA7 Komunikat (stan biegu wstecznego, 3B0)
3. 2A82 Wlot Układu VANOS.

Panowie proszę o pomoc co jest do zrobienia czy coś bo w serwisie dali mi wydruk i powiedzieli ze najlepiej to jechać do serwisu bmw żeby sprawdzili co znaczą te błędy. Możę ktoś wie co to może być i jaka część zamowić albo wymienić. bo strasznie wkurza mnie ta kontrolka silnika. Druga sprawa jest taka żę jak stanę i depnę autem do spodu gazem to słabo się zbiera, rzadko kiedy tak robię rozpędzam się powoli, ale jak depnie mu odrazu z postoju to tak jak by wkrecał sie na obroty ale słabo rozpędza, silnik 177km 2.5 N52. Coś jest nie tak pisałem wcześnie j że jak opale auto po nocy potrafi wejść na wyższe obroty tak do 2 tys bez dodawania gazu i opadają na 1000 i jest ok.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Co do 1 i 3. Wyjmij elektrozawory vanosa (ustal, który gdzie siedział, bo to będzie potem istotne), zanurz ich część metalową w jakiejś benzynie ekstrakcyjnej czy innym rozpuszczalniku na parę kwadransów, potem dla pewności możesz psiuknąć brake cleanerem, pozostaw do pełnego wyschnięcia (nie ma tam prawa zostać nic co rozpuszcza olej) i zamontuj, ale na odwrót, tzn. ten, który miałeś po swojej lewej wsadź po przeciwnej stronie. Oczywiście uważaj żeby nie pomylić się z podpinaniem wtyczek, bo tutaj zamiana jest niewskazana :D Jeżeli błąd się znowu pojawi, ale inny (zwłaszcza 2A87), a więc z dolotu przejdzie na wydech to elektrozawory do utylizacji i trzeba kupić drugie. Poza tym pytanie o olej, bo rekomendacja z biuletynu wskazuje także na wymianę oleju i filtra. Jeżeli Ty albo poprzednik kręcił na oleju po 20-25 tys. km do tego idiotycznego interwału, który wymyśliło BMW (dzisiaj się już z tego wycofali) to wypadałoby też zrobić serwis olejowy i choćbyś miał nadmierne zużycie oleju to nie lej tam nic gęstszego niż 5W40.

Link, gdzie znajdziesz info jak się do tego zabrać -> https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/FUEL-VANOS_Solenoid_Replacing/FUEL-VANOS_Solenoid_Replacing.htm

Co do 2 - > oczyść klemy na akumulatorze, sprawdź wizualnie stan akumulatora i na koniec sprawdź napięcie (najprościej w ukrytym menu, na yt znajdziesz jak do niego wejść). Jeżeli nie ma objawów uszkodzenia/zużycia akumulatora i napięcie jest ok to prawdopodobnie przyda się update ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 06:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Wielkie dzięki wczoraj dużo 9 gadałem filmików na yt z tym błędem i wyszło ze elektrozawory vanos solenoids wymieniali lub czyscili tylko ze jedna sztuka kosztuje 624pln :/ 2 szt ponad 1200. Ale mniejsza z tym mam teraz urlop to być może wykrece je. Jaka rolę spełniają te elektrozawory ?. Mam też olej do wymiany co prawda dolewam oleju ale może one przycinaja się od starego oleju czy co ? Czyszczenie tych elektrozaworów pomaga ? Tam się zbiera jakiś nagar czy co ?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2018, 06:49 przez ROBBMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 06:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Tu masz temat o tematyce rozszyfrowania błędów: viewtopic.php?f=1&t=118805


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 07:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Mam pytanie bo jadę na dzień doby zmienić olej lalem 5w40 a chce zalać 5w30 może się te elektrozawory lepiej przeczyszcza co myślicie o takiej zmianie z 5w40 na 5w30.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 09:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Zostań przy 5w40, elektrozawory sterują pracą vanosa, nic dziwnego, że nie mam mocy jest z nim coś nie tak (zbiera się na nich nagar). Nie wiem po co wymieniać dwa jak błąd przejdzie po zamianie :zdziwko: wymienisz jeden i problem z głowy. Jeżeli nie przejdzie to może być problem z vanosem lub rozrządem.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 11:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Pojechałem rano na serwis zrobiłem płukankę silnika liquy moly, i zmieniłem olej na 5W30 Castrol Edge Titan FSTtanio nie było olej filtr powietrza i oleju 400pln prawie. tak samo mechanik mowił ze do tego silnika 5W30 musowo,. po zalaniu silnik chodzi o niebo ciszej, i auto się zbiera już dużo lepiej reakcja na pedał gazu jest, Pojezdzę zobaczę może ten olej wymyje te elektrozawory. Jak nie to bedę je moczył w benzynie ekstrakcyjnej. A wrazie wymiany to który wymienić? bo są dwa obojętne to? który wymienie choćby na nowy? jeżeli będę mył to obydwa najpierw wykręce jeden potem drugi , zeby kabli nie pomylić myślę ze 30 minut wystarczy żęby wypłukać je. A tu pytanie jeszcze to własnie z tego jest kontrolka silnika?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Za dużo dywagacji i omijania tematu. Jeszcze raz przeczytaj mój post - wyciągasz 2 elektrozawory, czyścisz, czy jak tam sobie chcesz żeby nie pomylić - płukanie ma być skuteczne, więc nie kombinuj, a pozwól im trochę postać, np. w jakimś wąskim słoiku z benzyną ekstrakcyjną. Potem jak napisałem - mają być idealnie suche przed ponownym montażem i zakładasz na odmiennych pozycjach (tak, one są identyczne jeżeli chodzi o samą część). Jeżeli błąd przejdzie z dolotu na wydech to masz do wymiany elektrozawór, który dałeś na wydech. Z perspektywy Ciebie jako "rozbieracza" po prawej (od strony filtra powietrza) masz elektrozawór od vanosa na wałku dolotowym, a po lewej (od strony kolektora wydechowego) od vanosa na wałku wydechowym i prawdopodobnie pierdzieli Ci się ten po prawej, który po oczyszczeniu dasz na lewą stronę. Nóż widelec pomoże i dalsze analizy będziesz mógł pominąć, bo to nie miejsce i czas na jakiś roadmap no chyba, że masz dużo floty to jeszcze mógłbyś wymienić czujniki położenia wałków rozrządu i zespoły regulacyjne na nowe i jeżeli nie masz wytartych wałków to wtedy już na pewno nie będziesz mieć problemów z vanosami przez długi czas :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
"Senbon" to który jest ten elektrozawór prawy? bo one są jeden wyżej drugi niżej zaznacz mi na fotce. Ja to mysle zrobić tak ze wziąć podpisać któy to góra a ktory doł a potem założyć ten co był w gorze na dole a ten co na dole w gorę o to ci chodzi?

https://www.pelicanparts.com/BMW/techar ... /pic04.jpg

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2018, 14:30 przez ROBBMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
ROBBMW napisał(a):
"Senbon" to który jest ten elektrozawór prawy? bo one są jeden wyżej drugi niżej zaznacz mi na fotce.

https://www.pelicanparts.com/BMW/techar ... /pic04.jpg



Tak, są na różnej wysokości, ale kiedy na nie patrzysz od frontu bloku silnika to ewidentnie jeden jest bardziej po prawo, a drugi na lewo. Na zdjęciu ten po prawo, o którym mowa powyżej to żółta strzałka, a ten po lewo to zielona strzałka. Na ten moment błędy wskazują na problem z tym od żółtej strzałki i jeżeli czyszczenie nie pomoże to jego przełożenie na miejsce drugiego zmieni kod błędu. Już wszystko jasne? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
No to już teraz rozumiem ale głownie co obstawiasz ten u góry? co idzie najbliżej osłony silnika że to on coś pierdzieli ? Tak czy siak benzyna ekstrakcyjna zamowiona i spray cleaner też żeby to porządnie wyczyscić, ale gdzieś na necie doszukałem się że ktoś pisze żeby zacząc od zmiany oleju na nowy bo te elektrozawory lubią się przycinać gdy olej jest stary, możliwe żę nowy go przeczyści z nagaru. dlatego wlałem 5W30.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2018, 14:36 przez ROBBMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
ROBBMW napisał(a):
No to już teraz rozumiem ale głownie co obstawiasz ten u góry? co idzie najbliżej osłony silnika że to on coś pierdzieli ?



Stary nie chcę tutaj prowadzić dyskusji na milion stron, bo to bezsens. Masz dwa błędy, które mogą wynikać z problemu z elektrozaworem, tak? Wyczyścisz te elektrozawory, zamienisz miejscami i pojeździsz. Jeżeli błędy wrócą to pogadamy co dalej, ok? A co do tego błędu nr 2 j/w pisałem - sprawdź aku, styki i napięcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
senbon napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
No to już teraz rozumiem ale głownie co obstawiasz ten u góry? co idzie najbliżej osłony silnika że to on coś pierdzieli ?



Stary nie chcę tutaj prowadzić dyskusji na milion stron, bo to bezsens. Masz dwa błędy, które mogą wynikać z problemu z elektrozaworem, tak? Wyczyścisz te elektrozawory, zamienisz miejscami i pojeździsz. Jeżeli błędy wrócą to pogadamy co dalej, ok? A co do tego błędu nr 2 j/w pisałem - sprawdź aku, styki i napięcie.



Akumulator jest ok samochód pali na strzała. czego obstawiasz aku? co ma z tym błedem wspolnego z pozycji 2?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 14:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
CDA7 ten komunikat wpisałem w google i pokazuje własnie rysunki zdjęcia z tym włąsnie elektrozaworem vanosa od góry o którym mowisz, czyli wszystko jasne te 3 błedy odnoszą się własnie do tego elektrozaworu z tego co sprawdziłem.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 13:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
senbon, Jest problem na filmikach na YT widziałem jak wyjmują elektrozawory, dziś odkręciłem śruby mocujące i za cholerę nie mogę wyjąć tego elektrozaworu, pociągłem go do siebie troszkę czuć że idzie i potem przystawia i nie ma szans wyciągnięcia :kwasny: :kwasny: :kwasny: nie ma wielkiego pola manewru żęby go obracać gora doł bo mam pod samą pokrywą osłoną co robię nie tak, ręce załamuje już, gimnastyka z odkręceniem górnego elektrozaworu konkretna bo ta śruba jestr schowana a zakręcić ją to drugi cyrk niewiem jak to wyjąc na filmikach goście pociągaja i wychodzi.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Pewnie jest oblepiony tym castrolem zmienianym co 30 tys. km+ i dlatego nie chce wyjść, kręć, wciskaj, wyciągaj i musi wyjść.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
maniek21112 napisał(a):
Pewnie jest oblepiony tym castrolem zmienianym co 30 tys. km+ i dlatego nie chce wyjść, kręć, wciskaj, wyciągaj i musi wyjść.


No dziwne jest ale ja to robiłem autem po trasie na rozgrzanym silniku może stało coś ok 30 minut ale silnik był ciepły gdzieś na amerykanskim forum czytałem zeby tą operacje robić na zimnym silniku, chyba że jak silnik ciepły to ten zawór coś trzyma normalnie porażka ciagłem go z całych sił rękami i nie wyjdzie wysunie się troszkę czuć bo wcisnę go palcem i ciągnę do siebie i przystawi coś i nie wyjdzie za cholerę :kwasny: :kwasny: na filmikach co ogladam na internecie goscie odkrecaja śrubkę łapie za czujnik pociągnie i wychodzi jak z masła. Nie chcę bóg wie jak mocno go ciągnąć żeby coś nie urwać. chciałem obydwa czujniki wykręcić i do benzyny na czyszczenie ale ani jeden ani drugi nie wyjdzie.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 15 czerwca 2018, 12:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Musisz solidny obiad zjeść przed remontem :)

Wracając do tematu - jeżeli masz tłuste czy przypakowane łapki i miejsca brak to ściągasz przednią osłonę nad chłodnicą (tą czarną, metalową, do której przytwierdzone są zamki maski) - nie trzeba odpinać linek od maski, wystarczy wykręcić wszystkie śruby, zsunąć z plastiku przy otworze na środkowy zamek klapy i odłożyć na bok na nadkole od strony kierowcy i masz od razu parę cm ekstra na przedramiona.

Druga sprawa co do ruchu - jeżeli naprawdę jest bieda to poruszaj elektrozaworem tak jak rusza się wskazówka zegara, ale w obu kierunkach - raz w lewo raz w lewo raz w prawo i z czasem powinien się rozruszać, a potem stopniowo do przodu i możesz dalej machać na boki, a no i uważaj żeby gumowa uszczelka nie wpadła Ci do silnika, bo będzie jazda bez trzymanki :D Zwykle ta uszczelka zostaje w wyżłobieniach w bloku silnika, a z elektrozaworem schodzi plastikowa podkładka, ale mi kiedyś zeskoczyła i wisiała luźno, więc też trzeba uważać. Generalnie najlepiej podłożyć sobie jakąś szmatkę zaraz pod elektrozawory żeby nic nie ochlapać i jak coś Ci wypadnie na zewnątrz to nie będziesz musiał ściągać osłony pod silnikiem :super:

BTW jeżeli masz tak mocno zalepione elektrozawory to może warto kupić zestaw naprawczy - plastikowa podkładka i uszczelka + jak już będziesz zamawiać to też nowe śruby, bo jak wiele śrub przy N52 to jest badziew jednorazowy (największy to chyba śruby od pokrywy zaworów - raz jedna mimo dokręcenia kluczem dynamometrycznym po niespełna pół roku zgubiła główkę i trzeba było wywiercić gwint :rotfl:).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 15 czerwca 2018, 13:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Panowie sukces udało się wyjac obydwa elektrozawory , zacząłem pierw od tego na dole żeby wyszedł musiałem podważyć śrubokrętem jak juz zaczął wychodzić wyszedł cały potem odkrrcilem górny te który nie chciał wyjść i odziwo wyszedł bez problemu ale mówi auto było zimne po nocy obydwa elektrozawory oznaczylem kolektorem góra dol i wsadzilem na 2 godziny do pojemnika z benzyna ekstrakcyjna nie chcielibyście widzieć jak wyglądała benzyna która była bezbarwna z tych czujników odpadaly ze środka kawałeczki brudu po 2 godzinach benzyna była brązowa , po wysuszeniu elektrozaworow w domu suszarka wsadzilem je na swoje miejsca nie zamienialem ich miejscami po odpaleniu auta wziąłem na jazdę probna i auta nie poznaje rozpędza się jak rakieta :D chyba czyszczenie pomogło. Trochę gimnastyki było pomogło. Mi ściągnięcie osłony silnika trochę więcej miejsca na rece było ale też podłożyłem sobie ścierke wrazie w by jakaś srubka nie wypadla oleju się wiele nie wylalo praktycznie nic bo auto nie było odpalane po nocy.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N52 Check odczyt błędów pomoc.
PostNapisane: 20 czerwca 2018, 15:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Panowie a możę mi ktoś wytłumaczyć dlaczego kontrolka silnika dalej swieci? wyczysciłem te elektrozawory przecież, chyba że faktycznie ten górny jest walnięty wlot vanos z tego co mowił kolega wyżej. Bo chyba ten check powinien wkoncu zgasnąć niewiem nie kumam tego już drażni mnie ta kontrolka silnika jak coś, byłem skasować błąd przyjadę do domu zgaszę auto , odpale wbijam wsteczny i zapala się check i zauważyłem to ze drugi raz kasowałem bład i zawsze się zapala jak wbijam wsteczny bieg,. co ma do tego skrzynia biegów nie kumam. jak jadę do przodu po skasowaniu kontrolki silnika jest ok, wbije wsteczny i zapala się check. zamowię pewnie jeden elektrozawór vanosa nowy ale to po wypłacie mam nadzieje że to pomożę zeby tak kontrolka silnika wkoncu zgasła bo jak nie zgaśnie to sprzedam chyba to auto bo mam dość dokłądania.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL