BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 04:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] m50b25 wysoka temperatura
PostNapisane: 21 czerwca 2018, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
Witam, zrobiłem swapa z 1.8 na 2.5, wszystko jest w porządku poza temperatura. Po odpaleniu wskaznik temp ustawia się odrazu w połowie, po nagrzaniu wchodzi na czerwone pole. Sam silnik się nie przegrzewa, ale wskaźnik przekłąmuje. Zegary mam dalej od 4 cylindrów, czy to wina zegarów? czy może czujnika, lub jeszcze co innego? poratuj ktoś :) wolałbym wiedzieć jaką mam temp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m50b25 wysoka temperatura
PostNapisane: 21 czerwca 2018, 20:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Siemka mariusz czujników nie pomyliłeś?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m50b25 wysoka temperatura
PostNapisane: 23 czerwca 2018, 10:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 883
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
M50 ma dwa czujniki temperatury w bloku, jak kolega wyzej pisze nie pomyliles wtyczek? Bo czujniki niby do temp ale jeden ma inne opornosci a drugi inne, zamienisz miejscami i sa cyrki. Jeszcze wtedy jak sa pomylone to sterownik silnika tez widzi nie prawdziwa temp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m50b25 wysoka temperatura
PostNapisane: 26 czerwca 2018, 15:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
Podmieniłem wtyczki, no i pokazuje na zegarach normalnie ^^
A podpiąłem tak o właśnie na początku bo jakoś nie sięgała ta druga wtyczka do czujnika, ale jakoś naciągnąłem i jest xD

Wczoraj jeszcze miałem problem, auto nagle przestało odpalać, myślę - rozrusznik padl.. sprawdzam ładowanie a tam 11,9 ;/
Rozrusznik i alternator w jednym czasie? nie bardzo coś. Okazało się że masa coś przestałą łączyć między silnikiem a nadwoziem, taka sytuacja :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m50b25 wysoka temperatura
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 00:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
No. To wiesz gdzie wyslac piwo za pomoc, kiedy sie ustawiamy zobaczyć ktore 2.5 lepiej jedzie?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m50b25 wysoka temperatura
PostNapisane: 30 czerwca 2018, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
Musze wrocic do tematu temp. Po tej zamianie wtyczek, gorzej auto odpalalo i na niskich obrotach cos szarpał. Podpiąłem dziś po kompa no i pokazywał temp na zimnym 70 stopni a na rozgrzanym pod 140 podchodzilo, więc czujnik walniety. Tylko wydaje mi się że było dobrze podpięte, a gorzej odpalał bo sterownik widział rozgrzany silnik.
teraz nasuwa się pytanie, ktory czujnik ma być podpięty pod sterownik a który pod zegary. Jak zamieniłem wtyczki to na kompie pokazywał mi już normalnie temp. ok. 90 stopni na ciepłym. Jest podpięty teraz w ten sposób. Pierwszy czujnik od strony rozrządu, a więc od przodu, pod sterownik, a drugi ( taki brązowy ) pod zegary. Czy w ten sposób jest dobrze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL