Witam To mój pierwszy post - proszę o łagodne potraktowanie za pierwszym razem. Samochód: BMW E46 325i 2001 r. po lifcie sedan Postanowiłem samodzielnie wygłuszyć samochód dobrymi matami i pianką. Podczas montowania mat zmuszony byłem wyjąć zespół żarówkowy z klosza tylnego lewego i rozłączyć przewód masy i kostkę. Po tym pojawuł się błąd spalonej żarówki z tyłu. Nie świeci tylko żarówka stopu lewa - pozatym jest wszystko OK (prawy stop i środkowa listwa śię zapalają). Żarówki sprawdzone miernikiem (trochę miałem współnego z elektryką w przeszłości) a nawet przekładałem/zamieniałem miejscami. Napięcie się nie pojawia.
Po przeczytaniu starszych postów zacząłem sprawdzać wszystko po koleji - słabą masę (miernik twierdzi że jest super), słaby kontakt żarówki z blaszkami mocującymi (lampa w stanie idealnym, żadnej śniedzi itd.), kostkę, bezpieczniki... i nic.
Popsikałem preparatem poprawiającym połączenia elektroniczne wszystkie podejrzane miejsca. Podłączyłem modulik diagnostyczny na Bluetooth do OBDII - brak błędów. Zaczęło brakować mi pomysłów. Może ktoś coś podpowie?
pozdrawiam
|