BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 09:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] n46b20b problem z dynamiką
PostNapisane: 22 czerwca 2018, 21:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Cześć Pany

Po długim czasie i ja potrzebuje waszej rady.. mianowicie ..

E90 z n46b20 valvetronic problem jest taki , że auto nie jest dynamiczne jakoś to będzie, ale ewidentnie coś go muli . Na zimnym silniku dosyć mocno odczuwalne poszarpywania na równym gazie . Np : jadę pierwszym lub drugim biegiem że stałymi obrotami 2 tyś i ewidentnie czuć jak auto na sekundę jak by odmula wyrwie do przodu ( rozumieć w granicach rozsądku ) po czym zamuli i tak w kółko , na rozgrzanym czuć to o wiele mniej . Ewidentnie czuje , że coś go zamula może ktoś ma wiedzę co sprawdzić.

Selenoidy vanos czyste sprawdzane chodzą
Świece nowe
Silnik valvetronic ok
Przepustnica chodzi płynnie , czysta
Wałek valvetronic ok
Sprężyny walka ok
Ciśnienie paliwa nie sprawdziłem
Błędów brak

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] n46b20b problem z dynamiką
PostNapisane: 22 czerwca 2018, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Spalanie ok odpala i pracuje wzorowo , pali na 4 gary .
Auto gdy jest nagrzane ewidentnie chodzi gorzej niż zimne . Czyżby silnik valvetronic? Tylko że błędów nie wyrzuca zwarcia również nie ma , po podaniu napięcia- działa .

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL