BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 02:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2 ucięte kable w lewym przodzie
PostNapisane: 20 lipca 2018, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 205
Lokalizacja: Machu Picchu
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52B28
Witam.

Rozbieram moją E36 Coupe do lakierowania i natknąłem się na 2 ucięte kabelki z lewej strony z przodu, pochodzące z oryginalnej wiązki, bez wtyczki, kable koloru zielonego i brązowego, grubość jak od kierunkowskazów/przeciwmgielnych, długość jak widać na zdjęciu. Nie pochodzą one od przeciwmgielnego, kierunkowskazu, klaksonów, poziomowania reflektorów i głowię się za co one powinny odpowiadać? :oczami: Ciekawskie jajo chciałbym wiedzieć od czego one są i być może nadać im drugie życie.

Myślałem, że mogą one być od czujnika temperatury zewnętrznej w wlocie powietrza do hamulców (których obecnie brak) ale on o ile dobrze się orientuje to E36 miało je zamontowane z prawej strony? Tego czujnika/okablowania temperatury z prawej jednak nie ma, podgrzewanych dysz spryskiwaczy też nie bo te 2 funkcję są powiązane bodajże, OBD seria z check control jeśli to ma znaczenie.

Orientuje się za co owe kable mogą odpowiadać lub w jakim kierunku mam iść aby to sprawdzić? Z góry dziękuję.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] 2 ucięte kable w lewym przodzie
PostNapisane: 20 lipca 2018, 23:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Czujnik temperatury zewnętrznej.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] 2 ucięte kable w lewym przodzie
PostNapisane: 20 lipca 2018, 23:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 205
Lokalizacja: Machu Picchu
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52B28
Jesteś pewny, że on powinien siedzieć z lewej strony a nie z prawej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] 2 ucięte kable w lewym przodzie
PostNapisane: 21 lipca 2018, 00:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tak. Tylko kwestia jaki jest kolor izolacji, czujnik temperatury ma brązową z szarym paskiem.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] 2 ucięte kable w lewym przodzie
PostNapisane: 21 lipca 2018, 10:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 205
Lokalizacja: Machu Picchu
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52B28
Jest dokładnie tak jak piszesz. Funkcja zbędna dla mnie a więc zaizoluję je, schowam i niech sobie będą. Dziękuję :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 109 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL