BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 9 października 2018, 07:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Witam,
w zwiazku z tym ze mialem zapchane katy, to zmienilem kolektor wydechowy na ten z 328 bez katow, zostawilem tylko sondy przed katalizatorami, te tylne po prostu sa wypiete.
Czytalem, ze ich dzialanie ma tylko i wylacznie wplyw na wypalanie katalizatora ale po tym modzie zauwazylem, ze spalanie wzroslo, samochod jezdzi lepiej ale nadal nie rozwija swojej mocy. Jezdze juz 2 tydzien z odpietymi sondami i nie wywalilo checka jeszcze, a ponoc powinno.

Czy ktos wie czy te sondy faktycznie moga miec wplyw na prace silnika pomimo ze odpiete?

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 10 października 2018, 23:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Mam ten sam motor i jedna sonda za katem ma uwaloną grzałkę.
Z tego powodu tylko raz mi wywaliło świnie na balacie.
Po skasowaniu świniaka już nigdy nie powrócił.

Tylne sondy są w celu sprawdzenia czy katy działają, nie biorą one udziału w "dawkowaniu paliwa" (że tak to określę).
Jak chcesz to zmień soft na taki bez tylnych sond i będzie ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 11 października 2018, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Troche juz poczytalem w tym temacie i skoro sondy za katem monitoruja spaliny za katem co pozwala na okreslenie prawidlowosci tego parametru (mierza chyba tylko tlen) to jesli np katy sa zapchane to sonda musi zakomunikowac sterownikowi ze spaliny za katem maja niepoprawne wartosci co ECU powinien skorygowac, czyli te sondy powinny miec wplyw na mieszanke, a co za tym idzie np na spalanie i moc.
Jesli zle rozumuje to prosze mnie poprawic.
U mnie przypadek jest o tyle szczegolny ze sondy nie daja zadnych pomiarow i tu jestem ciekaw czy wtedy na wszelki wypadek ECU nie przechodzi w tryb awaryjny, chociaz u mnie kontrolka check sie nie pali.

Kolejna sprawa to pompa powietrza wtornego.
Czy po usunieciu sond za katem i samych katow nie powinno sie tej pompy usunac czy nie ma to zadnego wplywu jesli ja zostawie?

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 11 października 2018, 21:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Mają wpływ oczywiście, wgraj soft euro 2, pompę wywaliłbym.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 12 października 2018, 08:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Maniek i tu sie pojawia nastepne pytanie.
Czy cofac sie do EUR2 czy wybrac drozsza opcje (okolo 400zl) i wykasowac z oryginalnego softu te dwie sondy.
Z reszta nie wiem tez czy EUR2 nie kasuje wszystkich 4 sond, a ja chce zostawic 2 sondy na kolektorach

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 13 października 2018, 11:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Euro 2 to dwie sondy, euro 3 już 4 sondy. To już Twoja decyzja, ogólnie powoli przepisy mają się zmieniać więc jak w vin masz euro 4 i jak już nie masz katalizatorów to niedługo może być problem. Ale wiadomo jak to u nas jest, ja na Twoim miejscu szedłbym raczej w euro 2.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 13 października 2018, 14:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Maniek krótko mówiąc głupoty wypisałeś.
Tylne sondy sa tylko diagnostyczne. Czyli monitorują spaliny za katem, czyt. informuja o stanie katalizatorów. Nie mają nic do składu mieszanki i korygowania jej. Sondy przed katem (regulacyjne) mogą i korygują sklad mieszanki, jeśli wykryją odchyły. Co do Euro2, wyłącza wszystkie 4 sondy. Po wywaleniu katow, jednak proponuje zostawić eu4 i wywalić programowo tylne sondy.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 13 października 2018, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
To przy jakiej normie są tylko sondy przed katalizatorami?

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 13 października 2018, 18:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Euro2 to dwie sondy przed katalizatorami.
Euro3 sondy przed i za katalizatorami.
Euro4 sondy przed i za katalizatorami plus pompa powietrza wtórnego.

Tylne sondy nie regulują i tu się zgadza tylko co się dzieje jak stwierdzą że katalizator nie spełnia swojej funkcji ? I tu nie byłbym taki pewny że nie mają wpływu na skład mieszanki.

Proponuję w tunerpro wyłączyć tylne sondy pompę i zawór pompy sap i po kłopocie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 14 października 2018, 07:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
piotr520 napisał(a):
Euro2 to dwie sondy przed katalizatorami.
Chętnie poznam źródło tego info.

piotr520 napisał(a):
...Tylne sondy nie regulują i tu się zgadza...
piotr520 napisał(a):
...tu nie byłbym taki pewny że nie mają wpływu na skład mieszanki.

To regulują czy nie regulują?

piotr520 napisał(a):
...co się dzieje jak stwierdzą że katalizator nie spełnia swojej funkcji ?

No adblue niedolewa ;) w Pamięci wywala stosowne błędy, może też na blacie wywalic check'a.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 14 października 2018, 10:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Tu zwracam honor, mój duży błąd. Soft euro2 wyłącza wszystkie 4 sondy.

Tu nie chodzi o łapanie za słówka bo zadałem inne pytanie. Idąc tym tokiem myślenie to żadna sonda nic nie reguluje. Jest to tylko wtórny element układu który ma za zadanie poinformować sterownik jaki jest skład spalin i sterownik w oparciu o te informacje dokonuje regulacji mieszanki. I tak można się dochodzić w nieskończoność, co reguluje, sterownik czy sonda.

Pytanie podstawowe to jakie ma zadanie sterownik po otrzymaniu informacji od tylnych sond, że katalizatory są zużyte, co za tym idzie że auto stało się bardziej toksyczne dla środowiska niż założył producent?
Czy ma tylko poinformować kierowce błędem i kontrolką check żeby udał się do serwisu na wymianę?
Czy w jakiś sposób zmniejszy toksyczność spalin czyli ograniczy paliwo a co za tym idzie moc?
Tu mam kolego wątpliwości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 14 października 2018, 11:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
piotr520 napisał(a):
Tu nie chodzi o łapanie za słówka bo zadałem inne pytanie.

??
piotr520 napisał(a):
Pytanie podstawowe to jakie ma zadanie sterownik po otrzymaniu informacji od tylnych sond, że katalizatory są zużyte, co za tym idzie że auto stało się bardziej toksyczne dla środowiska niż założył producent?
Czy ma tylko poinformować kierowce błędem i kontrolką check żeby udał się do serwisu na wymianę?
Czy w jakiś sposób zmniejszy toksyczność spalin czyli ograniczy paliwo a co za tym idzie moc?
Tu mam kolego wątpliwości.

Odpowiedź została już udzielona.
kszyhu napisał(a):
Tylne sondy sa tylko diagnostyczne. Czyli monitorują spaliny za katem, czyt. informuja o stanie katalizatorów....w Pamięci wywala stosowne błędy, może też na blacie wywalic check'a.... Nie mają nic do składu mieszanki i korygowania jej. Sondy przed katem (regulacyjne) mogą i korygują sklad mieszanki, jeśli wykryją odchyły


Zeby już jak krowie na rowie utwierdzić. Tak tylne sondy jesli nie mamy katów są bezużyteczne, a jesli mamy to monitorują tylko ich stan. Jak padną (katy)= błąd ECU= wymiana w serwisie katalizatorów

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 14 października 2018, 12:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
kszyhu napisał(a):

Zeby już jak krowie na rowie utwierdzić. Tak tylne sondy jesli nie mamy katów są bezużyteczne, a jesli mamy to monitorują tylko ich stan. Jak padną (katy)= błąd ECU= wymiana w serwisie katalizatorów


Fajnie by było gdybyś potwierdził to jakimś przykładem. Ogólnie zwolenników jak i przeciwników teorii o wpływie uszkodzonych katalizatorów na mieszankę jest 50/50 a jest tego w sieci multum. Co nie zmienia faktu że sondy za katalizatorem nie mają wpływu na mieszankę przynajmniej do puki mamy sprawne katy.
Twoja odpowiedź zabrzmiała trochę tak jakbyś rozgryzł wszystkie mapy i tabele dla ms43 i był w 100% przekonany o poprawności swojej teorii.
Ale w cale jej nie neguję, chciałbym tylko żeby ktoś rozwiał moje wątpliwości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 14 października 2018, 13:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Mialem m52tu, miałem eu4, wrzucilem kolektory bez katalizatorów, zrobiłem downgrade'a eu4 do eu2. Wszystkie 4 sondy leżą w live data na 0,42v, są martwe.
Co do utwierdzenia cię, bo potrzebujesz chyba oficjalnego info od bmw. W realoem przednie sondy opisane są jako "regulujące" a tylne jako "monitorujące" A jak masz jeszcze wątpliwości to popytaj tunerów którzy modyfikują fabryczne wsady. Wielu ci powie, że przy modyfikacji ukladu wydechowego, np przy Decat'cie tylne sondy są usuwane bo nie są do niczego potrzebne, nie reguluja niczego, nawet kiedy katy są nie sprawne.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 14 października 2018, 20:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 330
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
M54 to EU4, a więc tylne sondy oprócz monitorowania katalizatorów, mają możliwość korekcji wtrysku. Przy EU3 też są tylne sondy, ale tylko monitorują sprawność katów. Jeśli usunąłeś katalizatory, to powinieneś tylko programowo usunąć tylne sondy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 15 października 2018, 23:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Norbi330 napisał(a):
Troche juz poczytalem w tym temacie i skoro sondy za katem monitoruja spaliny za katem co pozwala na okreslenie prawidlowosci tego parametru (mierza chyba tylko tlen) to jesli np katy sa zapchane to sonda musi zakomunikowac sterownikowi ze spaliny za katem maja niepoprawne wartosci co ECU powinien skorygowac, czyli te sondy powinny miec wplyw na mieszanke, a co za tym idzie np na spalanie i moc.
Jesli zle rozumuje to prosze mnie poprawic.
U mnie przypadek jest o tyle szczegolny ze sondy nie daja zadnych pomiarow i tu jestem ciekaw czy wtedy na wszelki wypadek ECU nie przechodzi w tryb awaryjny, chociaz u mnie kontrolka check sie nie pali.

Kolejna sprawa to pompa powietrza wtornego.
Czy po usunieciu sond za katem i samych katow nie powinno sie tej pompy usunac czy nie ma to zadnego wplywu jesli ja zostawie?



Kolego mylisz się strasznie !!!

Sondy przed katem to regulacyjne i to one mają wpływ na mieszankę. Tylne nie mają na nic wpływu, mogą jedynie wywalić świnię na blacie za pierwszym razem.

Sam mam uszkodzoną jedną sondę za katem i skład mieszanki jest idealny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 16 października 2018, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Panowie, skoro tylne sondy na nic nie maja wplywu, to po co one sa?
Nie piszcie, ze do monitorowania, bo ja u siebie zadnego monitora od sond nie znalazlem ;)
Mam je odpiete i checku nie wywala. :niepewny:

Ponizej 2 filmiki z inpy po wycieciu katow i wypieciu wtyczek tylnych sond.
Ktos starszy i madrzejszy skomentuje?

3 bieg gdzies od 3 tys
https://www.youtube.com/watch?v=Gb1ztBRdb2c

na jalowym

https://www.youtube.com/watch?v=eaDfJUQEp-8

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 16 października 2018, 11:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 737
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39 525iaT, E46 325
Kod silnika: M54B25
kaczorek79 napisał(a):
M54 to EU4, a więc tylne sondy oprócz monitorowania katalizatorów, mają możliwość korekcji wtrysku. Przy EU3 też są tylne sondy, ale tylko monitorują sprawność katów. Jeśli usunąłeś katalizatory, to powinieneś tylko programowo usunąć tylne sondy.


M54 to nie tylko EU4, również EU3.
Wyciąg z mojego VINu:
0169 EU3 exhaust emissions standard

_________________
e///M-tuzjasta :)

E46 323i --> SPRZEDANY

E36 316i Compact --> SPRZEDANY

E36 320i Coupe --> SPRZEDANY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 16 października 2018, 23:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 330
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
dziabi3 napisał(a):
Kolego mylisz się strasznie !!!

Sondy przed katem to regulacyjne i to one mają wpływ na mieszankę. Tylne nie mają na nic wpływu, mogą jedynie wywalić świnię na blacie za pierwszym razem.

Sam mam uszkodzoną jedną sondę za katem i skład mieszanki jest idealny.


Wcale się nie myli. Po pierwsze, nie zobaczysz różnic na lambdaintegrator. Po drugie, był kiedyś na sąsiednim forum wątek, w którym poruszony był problem mało stabilnych obrotów biegu jałowego w M54. Jak dobrze pamiętam, dwie osoby wymieniły wtedy tylne sondy na nowe, pomimo żadnego błędu i pomimo prawidłowych wskazań na Inpie. Efekt: wolne obroty zrobiły się stabilne, silnik przestał przygasać podczas manewrów parkingowych i kręceniu kierownicą. U mnie było podobnie, więc po przeczytaniu tego wątku zrobiłem eksperyment, wkręciłem pod tylne sondy tulejki oszukujące nieco odczyt spalin. Efekt: wolne obroty stały jak w dieslu, stabilnie, bez wahnięć. Wcześniej tylne sondy po rozgrzaniu katów wskazywały napięcie 0,7-0,75 V, czyli prawidłowo, korekcja "adaption multiplikativ" stała w okolicy -4 (mam bogato ustawione lpg). Po oszukaniu tylnych sond tulejkami, napięcie na nich spadło do 0,45 V, "adaption multiplikativ" wzrosło do okolic -1 (oczywiście po dłuższej jeździe, tak około 500 km), a efektem ubocznym był smród spalin, który pojawił się po jakimś czasie. Usunąłem tulejki, smród spalin zniknął, korekcja wróciła do -4. Dalej powiesz, że tylne sondy nie mają żadnego wpływu na mieszankę? W takim razie dorzucę źródło od samych inżynierów BMW:
"The post catalyst O2 sensors monitor the efficiency of the catalyst
as a requirement of OBD II."
"If the post sensor fluctuations move out of the normal voltage “window”,
this indicates that THE PRE SENSOR IS NOT PERFORMING PROPERLY
due to slight deterioration.
These systems can also “trim” the ms injection time to compensate for this."
Link do źródła opisującego zmiany w silnikach M54, punkt 26, https://www.slideshare.net/B33MER/e46-m54engs43


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 330i ] (m54b30) - sondy za katalizatorami
PostNapisane: 17 października 2018, 07:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Ja mam nadzieje, ze juz wszyscy rozumieja, ze tylne sondy maja wplyw na mieszanke, jestem tylko ciekaw jak komputer reaguje w mojej sytuacji czyli przy wypietych sondach - brak odczytu.

Moze ktos zauwazy jakies anomalie z parametrow INPy ktore podalem wyzej?

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL