BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 22:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 12 października 2018, 19:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
No więc jak w temacie, wiedziałem że trzeba się za tą dise zabrać po kupnie samochodu ale nie mogłem się do tego zabrać aż w końcu auto pali na 5 cyl. W zaworze ssącym był pręt plastikowy z rozlecianej disy. Wszystko jak na zdjęciach. Szukać czegoś jeszcze z kolektorze ssącym albo na tłokach? Głowicy nie ściągnąłem tylko kolektor ssący i pokrywę zaworów by nacisnąć zawór i wyciągnąć ta ośkę.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Galerie zdjęć na aukcje

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 12 października 2018, 21:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
I drugie pytanie, składając pokrywę zaworów, to trzeba jakoś specjalnie włożyć ten silniczek po środku który się znajduje czy normalnie wkładam i ma być dobrze? Bo jak go wyciągnąłem to był nakręcony jak sprężyna i się rozprężył jak by podczas wyciągania

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 03:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Wyjmując się go dokręca do oporu na środku 4mm imbusem a potem odkręca wyjmując. Instalując dokręcasz. I pewnie trzeba zrobić adaptację.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 06:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Tak, trzeba go przyuczyć po demontażu.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 08:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
Czyli jeśli w niewiedzy go na żywca normalnie odkręciłem i wyjąłem, to co teraz powinienem zrobić by właściwie go zamontować? Pomijając adaptację na końcu pewnie w inpie?

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 08:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Po prostu przykręcasz, ustawi się przy pomocy programu.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 09:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
A mogę odpalić silnik zanim go przyuczę?

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Nie wiem jaki będzie tego skutek, należy to zrobić przed odpaleniem.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 13 października 2018, 20:08 
Ostatnio temat przerabiałem i z pomocą przyszedł mi Kszychu! :piwo: A oto link od niego -----> https://youtu.be/tdtnG1kqtjo
Włącz na sam koniec, 1:14:10s.

(po kasowaniu adaptacji również trzeba to robić).


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 14 października 2018, 07:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Michu, :ok:
Tak, silniczek valvetronica trzeba skalibrować. Bez tego sie auto nie rozsypie, ale jak sie jeżdzi to Michu się przekonał

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 14 października 2018, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
O widzisz, o to chodziło. Nie żebym angielskiego nie znał, tylko bardziej jakieś postawy jak kot, pies i toiled. Czyli chodzi tylko o myk z zapłonem po 10s i valvetronic ustawiony / skalibrowany?

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 14 października 2018, 17:46 
Kusy napisał(a):
Czyli chodzi tylko o myk z zapłonem po 10s i valvetronic ustawiony / skalibrowany?

Tak. On tam to powtarzał dwa albo trzy razy.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [N52b30] rozpadła się disa i zablokowała zawór ssący
PostNapisane: 16 października 2018, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
Ok, złożyłem wszystko do kupy, odpalam i chodzi równo ale klepie głowica. Przejechałem się, rozgrzałem olej, pocisnąłem trochę i nic. No to rozpocząłem procedurę odpowietrzania głowicy w co bardzo nie wierzyłem. No więc 5 razy po 3 min na prawie 3tys obr, i nic. Przechodzę do etapu ostatniego czyli 15 min na tych 3 tys obr, i po minucie nagle pstryk i cisza. Jednak to coś daje czasem! :-)

P.S. Jednak jeszcze trochę słychać jak by jeden popychacz albo coś podobnego, ale może się dotrze

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL