BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 00:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] problem z sondami
PostNapisane: 7 listopada 2019, 21:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Witam
Mam kilka problemów z moim E39 które są dość irytujące, przystąpiłem do ich rozwiązania i pojawiły się kolejne komplikacje :(
- Odkąd zakupiłem kolektory schmiedmanna miałem problem ze znalezieniem kogoś kto podjął by się wyprogramowania sond za katami, oddałem do auto do "profesjonalnego" tunera i po wgraniu przez niego softa po podpięciu pierwszych sond niedługo po zapaleniu wypadają cylindry (INPa pokazuje za każdym razem inne) ale jak całkowicie wypnę sondy z kostki to chodzi normalnie a cylindry wypadają tylko czasami i to na zimnym silniku, po rozgrzaniu się nie ma problemu. Wcześniej walnęła mi jedna cewka i założyłem nową bremi kwadratową (reszta jest okrągła), było to na długo przed zamontowaniem kolektorów i nie było żadnych problemów z wypadaniem cylindrów. W weekend oddaje sterownik do zaufanego tunera ale ten od razu zaznaczył że jak nie wymienię od razu kompletu cewek na używane bremi to nic z tego nie będzie bo te w aucie są na bank spalone :przestraszony: Warto od razu wymienić te cewki czy poczekać i zobaczyć jak auto będzie działało po "naprawie" sterownika?
- Drugi problem jest tak naprawdę odkąd zakupiłem auto, a właściwie założyłem instalację gazową (zenit + wtryski BRC), na benzynie auto przyspiesza równo natomiast na gazie CZASAMI szarpie przy kickdownie na wyższych obrotach (5,5-7 tyś). Nie jest to kwestia wyregulowania gazu, niektórzy obstawiali lewe powietrze ale to mechanik też wykluczył. Ktoś wie o co może chodzić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 151 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL