BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 18:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Znowu ten sam problem. UBYTEK PŁYNU W CHŁODNICY e46 33
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 23:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WrocÂław
E46 330d 2000r 184km przebiek ok 220tys Ubytek wody ok 100ml na 100km. Moj mechanik sprawdzil pompe (bez zdejmowania visca itp podobno jest sucha nie wiem czy sprawdził ja dokładnie bo auto było tylko na podnosniku i miało tylko osłone silnika sciagnietą. Żadnych wycieków nie widać. Kiedys wlałem żel do uszczelniania i było ok, po wymianie płynu i ponownym wlaniu żelu niestety wyciek nie ustał. Co ciekawe gdy jade z włączonym ogrzewaniem w aucie wyczuwam " słodki zapach" wiec może to nagrzewnica, jakies rady jak ja wymontować i sprawdzić. Czekam na wszelkie informacje i może ktoś poleci jakiegos mechanika we wrocku tylko nie stando mało robią a duuuuużo biorą. Oleju nie przybywa osadu na korku oleju nie widac nie kopci. A WODY DALEJ UBYWA :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
witam kolego na początek sprawdz czy masz węze sztywne to by znaczyło ze płyn spala się w komorze spalania tak na początek(uszczelka pod głowicą)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 19:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Jak sam sobie zasugerowales sprawdz nagrzewnice i czy nie masz mokrych dywanikow...jesli Ci nie kopci i olej jest oka, to nie powinna byc uszczelka ani glowica, wiec looz :) Poszukaj jeszcze ewentualnych nieszczelnosci...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2007, 19:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WrocÂław
Wężę sa w normie wie ktos może jak wymontować nagrzewnice w e46 330d

[ Dodano: 24 Grudzień 2007, 22:31 ]
czy ktos na tym forum orientuje sie jak wykrecic nagrzewnice w e46 330d, bo cos zero odzewu na moje ptanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
pisze tutaj żeby nie zakładać kolejnego tematu...

u mnie podobna sprawa - zawsze mam poziom płynu na samym dnie zbiornika wyrównawczego, co doleje to zawsze za jakiś czas ubywa ta sama ilość!!
a ostatnio coś mi sie wydaje że przybywa mi oleju?? - ześwirowałem czy możliwe jest żeby płyn chłodniczy dostał sie do oleju??
w drugą strone napewno wszystko ok - w płynie chłodniczym nie ma ani śladu oleju??
:zdziwko:

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WrocÂław
jest to mozliwe, ale czy ktos wie jak wymontowac nagrzewnice?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 09:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
przemo23pl miałem ostatnio taki sam problem z moim autem co dwa dni czujnik wskazywał brak płynu podolaniu znowu dwa dni spokoju nigdzie śladów że ucieka na zewnącz czy tez do oleju, bawiłem sie tak około miesiąca aż w koncu moja nunia zaczeła kopić jak lokomotywa i zjazd na serwis. Na serwisie stwierdzili że to uszelka, wymiana 2700zł w MAG-POL-u.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 12:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: BĂŞdzin
Seed 1981 po co chcesz wyciągać nagrzewnicę, to z pół auta trzeba rozebrać.
Jeśli jest nieszczelna to płyn wycieka do wnętrza samochodu, czyli powinna być mokra tapicerka lub sama podłoga w okolicy nagrzewnicy.
Sprawdzanie nieszczelności.
1. zimny silnik, uzupełniasz płyn do wymaganego stanu.
2. odpalasz silnik gdy się zacznie rozgrzewać płyn pod wpływem wyższego ciśnienia zaczyna wypływać(najkorzystniej szukać na pracującym silniku z włączonym obiegiem nagrzewnicy).

Są barwniki dodawane do płynu ułatwiające lokalizację wycieku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 127 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL