BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 15:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Gaśnie na wolnych obrotach, Łapie muła podczas jazdy
PostNapisane: 5 kwietnia 2021, 16:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B20TU
Witam Panowie. Nie mogłam znaleźć odpowiedzi pośród wszystkich tematów więc postanowiłam napisać moje objawy i może akurat ktoś przechodził to samo. Mianowicie jestem właścicielką BMW E46 M52B20TU. Po pierwszej wymianie oleju z moją Beatką zaczęły dziać się coraz dziwniejsze rzeczy. Na samym początku czułam jakby paliła cały czas olej. Po dokładniejszym obejrzeniu silnika zauwazylam, ze jest wyciek spod uszczelki zaworów więc ją wymieniłam i przez ok 2 miesiące juz go nie czułam. Później podczas jazdy wyskoczyły mi 2 kontrolki EML I KONTROLKA TRAKCJI. Samochód wszedł w tryb awaryjny i nie dalo sie nią jechac. Obroty trzymała jak chciała, nie miała mocy i bardzo nią szarpało. Po mojej diagnozie okazalo sie, ze wina lezala w przepustnicy wiec i ją wymieniłam, przy okazji czyszcząc silniczek krokowy. Zrobiłam adaptacje przepustnicy i wszystko byłoby okej, gdyby nie fakt, że nie trzyma się na wolnych obrotach. Dodaje sobie sama obroty albo gaśnie. Słyszałam gdzieś o mechanicznej regulacji, ale przez brak czasu jej nie wykonałam. Po miesiącu od całej naprawy samochód łapie strasznego muła oraz przy zmianie biegu automatycznie gaśnie i dopiero 2/3 ponowne odpalenie coś skutkuje i samochód jedzie tak jak powinien. Gdy próbuje dodać gazu słysze stuk jakby przepustnicy i dopóki nie przejade 10 km ten stuk sie pojawia. Komputer nie pokazuje żadnego błędu ale znowu czuje palony olej i strasznie go ubywa. Gdyby tego było mało zaczęło ubywać płynu chłodniczego. Dość obszerny post ale mam nadzieje, że ktoś bedzie w stanie mi pomóc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 195 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL