SelectoSK napisał(a):
Wzmocniona ośka pompy oleju FTWL. Pompa wody, termostat, uszczelki, test dymny w kierunku nieszczelności wszelkiej maści (lewe powietrze), filtr paliwa, spr vanosów. Reszta organoleptycznie wg uznania.
Pompe wody, termostat i vanosy bez problemu mogę zmienić na włożonym silniku, podobno problemów z przegrzewaniem nie było więc liczyłem najpierw pojeździć trochę i poobserwować
Układ paliwowy zostaje ze starego silnika i nie było problemów więc zaglądanie do filtra narazie bym odpuścił szczególnie że benzyny używam do odpalenia a potem samochód chodzi na lpg (obsługa lpg robiona z 500km temu)
Wzmocnioną ośkę mam w starym silniku, uda się przełożyć ją do pompy z nowego?
Co do testu dymnego na tę chwilę nie mam możliwości wykonania ale jeśli silnik nie będzie chodził jak powinien to będzie pierwsza rzecz którą zrobię
Jakim momentem dokręcić panewki na korbach? (zamierzam zostawić stare śruby)