BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 08:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z ciepłym powietrzem, trzaski
PostNapisane: 13 listopada 2023, 22:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 3 E46 Coupe
Kod silnika: M54 B22
Hej, mam taki problem: po przejechaniu 20 km zaparkowałem auto i zauważyłem że nie leci ciepłe powietrze z nawiewów pomimo ustawienia temperatury max i na pokrętle nawiewu też miałem ciepłe powietrze ustawione. Stałem tak chwilę z odpalonym autem i widzę, że wskazówka temperatury nagle wychyla się w prawo, a powietrze dalej trochę letnie. Ruszyłem autem może z 100 m, temperatura nagle wróciła do normy i zaczęła lecieć ciepłe powietrze. Zauważyłem, też że czasem terkocze wentylator panelu climatronica. Dzisiaj przy spokojnej jeździe po mieście, korki wskazówka w pionie z nawiewów zimne powietrze, ale jak przygazowałem chwile tak do 3tys obrotów nagle ciepłe powietrze leciało. Dodatkowo zauważyłem, że jak panel jest włączony to coś stuka w okolicy silnika i czuć to na pedale hamulca jak stoi się, jak wyłączę panel climatronica to przestaje tak stukać. Co to może być? Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=G5G2nu8bCzs


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z ciepłym powietrzem, trzaski
PostNapisane: 18 stycznia 2024, 12:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E83
Kod silnika: M54B30
Cześć, stuka Ci elektrozawór nagrzewnicy, czuć to nawet na kierownicy. U mnie padł w E83 wymieniłem na nowy - stukania brak ale niestety ciepło z kratek leci tylko jak silnik jest powiedzmy powyżej 2 tys. obrotów, a np. jak stoję w korku to leci chłodne powietrze. Po przewertowaniu forum pokusiłem się o wymianę nagrzewnicy - niestety bez rezultatu, dalej jest jak było, patrząc na moją starą nagrzewnicę to źle w środku nie wygląda. Oczywiście przy wymianie nagrzewnicy wymieniłem też i cały płyn na nowy.
Nie wiem co teraz robić - bo pozostaje mi termostat i pompa wody ale najpierw postaram się go porządnie odpowietrzyć.
Ważna sprawa mam LPG więc wiadomo że część ciepła idzie na ogrzanie reduktora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 158 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL