Ogarniete, Auto wrocilo od mechanika po wymianie chlodnicy i podejzewam ze nalal jakiegos slabego plynu, ktorego wywalalo przy 105-107 i to mnie zmylilo. Wlasnie wymienilem plyn na ori BMW, procedura odpowietrzenia i Wiatrak zalaczyl sie przy 112, wszystko w normie.
Jakis czas temu zauwazylem ze wywala mi plyn ze zbiorniczka i okazalo sie ze wiatrak sie wogole nie zalacza. Dopiero po dobiciu klimy zaczal pracowac razem z nia, ale wciarz nie reaguje na wysoka temperature plynu, co najgorsze nie pojawia sie zadne ostrzezenie o przegrzewaniu sie itp. Reaguje na test z komputera, czujnik temperatury dziala, ale po odlaczeniu przewodu wiatrak zaczyna non stop dzialac na 100% obrotow. Bezpieczniki sprawdzone, wczoraj podmienilem caly wiatrak-bez zmian. Raz pojawil sie blad 002EFE electric fan control, i tam bym szukal tyle ze nie moge zlokalizowac zadnego modulu ktory jest odpowiedzialny za uruchamianie wiatraka.. Jakies sugestie panowie, mial ktos podobny problem?
_________________ Everyone wants to go to HEAVEN ...but no one... wants to DIE...
|